איך לבחור אינסטלטור אמין?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

צריכים להזמין אינסטלטור מקצועי, אמין ומיומן? הגעתם למקום הנכון, קבלו 5 טיפים לבחירת אינסטלטור מומלץ.

קוראים חוות דעת והמלצות

לפני שאתם ממהרים להתקשר לאינסטלטור, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את כל חוות הדעת וההמלצות עליו ברשת. בסופו של דבר המטרה העיקרית שלכם היא לוודא שאתם מזמינים אליכם הביתה אינסטלטור אמין, כזה שמגיע ללקוחות שלו בזמן ומבצע עבודה מקצועית. קראו את כל חוות הדעת ובמידה ועולה בלבכם איזה שהוא ספק על המקצועיות או האמינות של בעל המקצוע, המשיכו בחיפושים.

בצעו סקר שוק

אנחנו יודעים שיש לכם כרגע סתימה או נזילה בבית ושאת רוצים להזמין כמה שיותר מהר את האינסטלטור, אך ההמלצה שלנו עבורכם דווקא עכשיו היא שלא תפעלו מתוך לחץ. בצעו סקר שוק על העבודה שאתם צריכים שהאינסטלטור יבצע עבורכם ובדקו מה המחירים המקובלים בשוק על מנת שלא יגבו מכם מחיר גבוה.

ככל שתגיעו מוכנים יותר מבחינה מקצועית, כך יהיה לכם קל יותר להתנהל מול האינסטלטור. למדו על העבודה שאתם צריכים שהאינסטלטור יבצע עבורכם, למדו על התקלה ועל דרכי הפתרון ושאלו אותו איך הוא מתכוון לתקן לכם אותה. במידה והוא יתחמק מהשאלות שלכם, אנחנו ממליצים לכם להמשיך בחיפושים אחר אינסטלטור מקצועי יותר.

קחו כמה הצעות מחיר

במיוחד אם מדובר בעבודה גדולה כמו החלפת צנרת בבית או איתור נזילה באמצעות מכשור טכנולוגי כזה או אחר, אנחנו ממליצים לכם לקחת כמה הצעות מחיר ממספר אינסטלטורים מומלצים. בסופו של דבר, ההמלצה שלנו עבורכם היא להשוות בין הצעות המחיר ולבחור בזו שנראית לכם הכי מקצועית והכי מפורטת.

בכל אופן, היזהרו מלבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר, כי לפעמים הזול עלול לעלות לכם ביוקר. לעיתים זה עלול להעיד על המקצועיות של האינסטלטור ועל כך שמדובר בחאפר שרוצה לבצע את העבודה בכל מחיר, גם על חשבון המקצועיות שלו.

בדקו אם יש אחריות על העבודה

קיבלתם הצעת מחיר לתיקון התקלה בבית שלכם? מעולה, עכשיו זה בדיוק הזמן לבדוק האם יש אחריות על העבודה. למה לבדוק? מכיוון שיש עבודות שאינסטלטורים לא נוהגים לתת עליהן אחריות, כמו פתיחת סתימה למשל. אינסטלטורים לא נוהגים לתת אחריות על העבודה הזו מכיוון שהם לא יכולים להיות אחראים להתנהלות שלכם ואם תשליכו מגבונים לאסלה למשל, הסתימה תחזור.

בסוף זה הכל עניין של כימיה

האמינו לנו, כבר בשלב שיחת הטלפון עם האינסטלטור אתם תבינו אם יש לכם פה עסק עם מישהו רציני או איזה חאפר שאתם ממש לא יכולים לסמוך עליו. שאלו את האינסטלטור שלכם את כל השאלות לפני שאתם סוגרים איתו ודאו שהוא עונה על כולן, גם אם הן קשות. במידה והוא מתחמק ורק אומר שיהיה בסדר, זה הזמן שלכם להדליק נורה אדומה ולהמשיך בחיפושים.

WhatsApp Image 2021-05-16 at 12.29.21
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!