איך מתמודדים עם סתימה בכיור מטבח? טיפים מאת IGL אינסטלציה

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מתמודדים עם סתימות חוזרות ונשנות בכיור המטבח? כמובן שיש סיבות שונות שבגללן המצב הזה קורה. סתימה לא יכולה להופיע סתם כך, אמורים להיות טריגרים שונים שגורמים לה. כיום עומדות לרשותכם מספר דרכים יעילות להתמודד עם סתימה בכיור. כאשר המטרה הסופית שלכם תהיה למנוע ממנה לחזור על עצמה פעם נוספת. ברגע שהסתימה לא תופיע בעתיד, תוכלו לדעת כי עשיתם את הצעדים הנכונים.

השתמשו בפומפה

האמצעי היעיל ביותר להתמודד עם סתימה בכיור מטבח הוא הפומפה. כיום ניתן לראות פומפה כמעט בכל בית, וככל הנראה גם לכם יש אחת כזאת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפמפם את פתח הניקוז על מנת לשחרר את הסתימה. חשוב להדגיש כי הפומפה תהיה יעילה בעיקר כאשר מדובר על סתימות פשוטות. אם מדובר על סתימה קשה או מורכבת היא תהיה הרבה פחות יעילה. למרות הרצון הטוב שלכם תמצאו אתכם במצב שבו היא לא תספק את הסחורה. כך שתמיד טוב להכיר עוד כל מיני אפשרויות אחרות.

השתמשו בחומץ וסודה לשתייה

גם האפשרות הזאת תהיה יעילה לרוב בהקשר של סתימות פשוטות. אך מאוד יכול להיות כי שילוב של חומץ עם סודה לשתייה ישחרר את הסתימה. מדובר על מוצרים שניתן למצוא אותם בכל בית, כך שלא אמורה להיות סיבה שלא יהיה לכם אותם אצלכם. השילוב של החומץ ביחד עם הסודה לשתייה מביא לכך שפתח הניקוז משתחרר. כמובן שאם הפעולה לא עוזרת יהיה עליכם לחפש אחר אפשרויות נוספות. אך יש כאלה שזלזלו באפשרות הזאת, ובסוף הופתעו על באמת.

השתמשו בקפיץ לפתיחת סתימות

אומנם קפיץ לפתיחת סתימות לא יהיה לכם בהישג יד, אך עדיין תוכלו להשיג אותו בכל חנות. אחרי שתשיגו את הקפיץ תוכלו להשחיל אותו בפתח הניקוז על מנת לשחרר את הסתימה. לעיתים הסתימה נגרמת בגלל דברים שונים שחדרו אל תוך פתח הניקוז. ברגע שתחדירו לתוכו את הקפיץ הוא ישחרר את כל הדברים השונים שמונעים מהמים לזרום דרכו. האפשרות הזאת בשונה מאפשרויות אחרות רלוונטית במקרה של סתימות קשות יותר. כאלה שלא הצלחתם לשחרר עם הפומפה או עם החומץ והסודה לשתייה.

הזמינו אינסטלטור לשחרור הסתימה

קחו בחשבון כי לא תמיד תוכלו לשחרר את הסתימה לגמרי בעצמכם. לעיתים לא יהיה מנוס מאשר להזמין איש מקצוע מיומן ומנוסה. הכלים שעומדים לרשות האינסטלטור הם כלים מתקדמים שלא עומדים לרשותכם. בנוסף האינסטלטור יכול להאיר את עיניכם לכל מיני סיבות שונות שהביאו להיווצרות הסתימה. כך שאם אתם לא מצליחים להתמודד עם סתימה בכיור מטבח לבדכם זה לא סוף העולם. רוצים להזמין אינסטלטור שיעשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש? היכנסו לאתר: https://igl-plumber.co.il/ דרכו תוכלו ליצור קשר עם האינסטלטורים המנוסים ביותר.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!