איך תדעו שהגיע הזמן להזמין ביובית?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הביוב עלה על גדותיו בחצר, והבית התמלא בריח מזעזע. שנייה לפני שאתם מאבדים את העשתונות, קחו נשימה עמוקה (עם אף סתום), והירגעו.

רובנו חושבים שבעיה בביוב היא אוטומטית בגלל סתימה, אבל למען האמת קיימות עוד הרבה בעיות אופציונליות – שורשים בביוב, פינוי של מפריד שומנים, חידוש צנרת, מיפוי וצילום וכן הלאה.

לפני שאתם מרימים טלפון ומזמינים ביובית, כדאי שתקראו את המאמר הבא שיעשה לכם קצת סדר בראש, ויעזור לכם לפתור את הבעיה בלי לשלם הרבה כסף.

(צילום:freepik)

לא רק לעיריות ורשויות

מחקר שנערך ב-2014, ערך סקר לבדיקת המודעות לקיום הביובית. במהלך המחקר הראו לאנשים תמונה של הביובית, ושאלו אותם במה מדובר ולאיזה צורך. רבים השיבו שמדובר ברכב שמפנה זבל, מנקה רחובות, ורק מעטים ידעו להגיד שמדובר בביובית. מרבית הנחקרים, סברו כי הביובית היא בשימוש של חברות פרטיות, עיריות, רשויות, וגופי תעשייה.

בפועל, הביובית יכולה לשמש גם אנשים פרטיים כשהם מתמודדים עם בעיה מורכבת בצנרת.

ביובית שעושה את ההבדל

הביובית יכולה להוות את ההבדל בין פתרון ממוקד של הבעיה, שיחסל אותה אחת ולתמיד, לעומת תקלה מתמשכת שחוזרת שוב ושוב, בגלל שנפתרה באופן חלקי. כדאי לבחור בשירותי ביובית מקצועיים, שיראו את התמונה המלאה, וינסו לפתור את הבעיה בטווח הארוך.

איך נראית ביובית?

ביובית מורכבת משני חלקים עיקריים שהופכים אותה ליעילה כל כך –

מיכל – המיכל מחולק לשני תאים, כאשר אחד אוגר בתוכו את המים המלוכלכים שנשאבו, בעוד המיכל השני מכיל מים נקיים. המים הנקיים יכולים לשמש אותנו במקרים בהם נרצה להזרים מים לתוך הביוב, על מנת לשחרר סתימה, או לשטוף דבר מה.

משאבה – המשאבה העוצמתית שמחוברת לביובית יכולה לשאוב את מקור הסתימה, ואת מי הביוב המלוכלכים. רוב הסתימות בארץ נגרמות מהשלכת מגבונים או תחבושות לאסלה, ובטווח הארוך מצטברת סתימה. המשאבה התעשייתית יכולה לשאוב את הסתימה, ובכל לפתור עבורכם את הבעיה. למשל, כשיש הצפה, המשאבה תסייע לשאוב את כמות המים העודפת שנותרה ברחוב.

איך לחסוך בתשלום לביובית?

החלב כבר נשפך, ולא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור. השלימו עם העובדה שהביוב כבר נסתם, וכעת זה הזמן לנסות לתקן את המצב במינימום נזק כלכלי. שימו לב – נסו להימנע בכל מחיר מהזמנת ביובית בשעות הלילה או בימי סוף השבוע. התעריף עלול להכפיל את עצמו במקרים אלה, ולכן אם יש ביכולתכם להמתין עם הבעיה לימות החול במהלך השבוע – עשו זאת.

תחומי התמחות של הביובית

שימו לב, שלא כל ביובית מטפלת בכל הבעיות. כאמור, קיים מגוון רחב של בעיות, החל משורשים שחודרים לביוב, הפרדת שמנים, סתימות, סתימות מורכבות לצד תיקון והחלפת צינורות, מיפוי מערכת לצורך עבודות תשתית, וכן הלאה.

הנקודה היא, שלא כל ביובית שיודעת לפתוח סתימות, בהכרח יודעת לפנות מפריד שומנים. ולכן, לפני שאתם מזמינים את הביובית, נסו לוודא שמפעילי הביובית אכן מתמחים בתחום בו אתם צריכים עזרה. אין טעם להזמין אנשי מקצוע שלא יודעים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, גם אם פירוש הדבר הוא לחפש יותר זמן.

השוואת מחירים

כמו בכל מצב בו עליכם להזמין שירות יקר, בצעו לפני כן סקר שוק והשוואת מחירים. כשאתם יוצרים קשר עם מפעילי הביובית, ודאו מה כוללת הצעת המחיר, כדי לא להיות מופתעים בסוף. בקשו לקבל את כל המידע, כולל האותיות הקטנות על מנת לקבל החלטה.

בסופו של דבר, אתם תצאו בתחושה טובה, שפתרתם את הבעיה במחיר משתלם.

(צילום:freepik)
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!