אינסטלטור מומלץ בגני תקווה

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מחפשים אינסטלטור מומלץ בגני תקווה? ובכן, השאלה החשובה היא לאיזו מטרה אתם זקוקים לשירותיו של האינסטלטור. רבים אינם לוקחים בחשבון את העובדה שאינסטלטור מספק מגוון רחב של שירותים וחוויה חיובית של חבר, קרוב משפחה או שכן עם אינסטלטור כלשהו סביב פתיחת סתימה במערכת הביוב, לא מעידה כהוא זה על יכולותיו של האינסטלטור למשל בתחום של איתור נזילות או בתכנון והתקנה של מערכת אינסטלציה שלמה בפרויקט שיפוץ דירה. מה אתם רוצים לבדוק עוד לפני שאתם בודקים האם האינסטלטור שעומד מולכם הוא אינסטלטור מומלץ בגני תקווה? האם המלצה מאדם פרטי יכולה להספיק לכם או שכדאי להישען דווקא על חוות דעת מקצועית ובאילו מקרים? כמה עולים שירותי אינסטלציה שונים ואיך אמור נושא העלות להשפיע על בחירת האינסטלטור על ידכם? על שאלות אלו ועוד נענה לכם במדריך הבא, שיסייע לכם לבחור נכון את האינסטלטור הדרוש לכם בגני תקווה.

אינסטלטור מומלץ בגני תקווה

עבודות אינסטלציה – עולם ומלואו

כאשר אתם מחפשים אינסטלטור חירום מומלץ בגני תקווה, כדאי לדעת שאת האינסטלטור אתם צריכים לבחור בראש ובראשונה בהתאם ליכולת שלו לספק לכם את הפתרון הנדרש לכם ופחות בהתאם לחוויה החיובית שמישהו יכול לספר לכם עליה עם אותו אינסטלטור. עולם עבודות האינסטלציה הוא עולם רחב שכולל בתוכו עבודות תיקון, עבודות התקנה ועבודות בדיקה. אינסטלטורים שונים מתמחים בסוגים שונים של עבודות ויכולים להיות הטובים ביותר בסוג מסוים של עבודות אך במקביל להציע שירות לקוי ורעוע בסוגי העבודות האחרות. עבודות שונות שיכול אינסטלטור לבצע כוללות פתיחת סתימה, איתור ותיקון נזילות, התקנת כלים סניטריים, התקנת צנרת, שירותי ביוב, טיפול בלחץ מים, התקנת נקודת מים, התקנת מרכזיית מים, התקנת גופי חימום למים, חיטוי צנרת ומאגרי מים וכן הלאה.

בתוך כל סל השירותים הללו ישנם שירותים שאותם יכול לספק כל אינסטלטור וישנם שירותים שדורשים התמחות מיוחדת ולכן אינם מסופקים על ידי כלל האינסטלטורים. יחד עם זאת, בכל השירותים הללו, לרבות הפשוטים והטריוויאליים ביותר שלהם, כמו פתיחת סתימה למשל, עדיין ישנה משמעות רבה למידת ההתמחות של האינסטלטור, מידת התמחות שיכולה להשפיע על עלות השירות, על מהירות הביצוע שלו ועל איכות התוצאה. מכל הסיבות האלה, כאשר אתם מחפשים אינסטלטור מומלץ בגני תקווה, חשוב לבחון תחילה את ההתמחות המרכזית של אותו אינסטלטור עוד לפני שבוחנים את מספר ההמלצות שאפשר לקבל עליו.

 

עלות השירות כאינדיקציה לרמה מקצועיתאינסטלטור מקצועי בעיר גני תקווה

בחיפוש אחר אינסטלטור מומלץ בגני תקווה, אחד הפרמטרים שצפויים להשפיע על ההחלטה שלכם יותר מכל פרמטר אחר הוא נושא העלות. זה יכול להיות נחמד מאוד שיש אינסטלטור מאוד מקצועי, מומלץ ומוכר, אבל המחיר שהוא גובה הוא פשוט לא ריאלי, אולי בכלל ואולי ספציפית עבורכם, מה שהופך אותו לבלתי רלוונטי לכם. על כך אפשר להוסיף את העובדה הפשוטה שעלות השירות היא לא באמת אינדיקציה מהימנה לרמה מקצועית. ישנם אינסטלטורים סופר מקצועיים שנהנים מכמות גדולה של עבודה ולקוחות ולכן יכולים להרשות לעצמם רמת תמחור נמוכה יותר מאשר אינסטלטורים בלתי מקצועיים שזוכים למוניטין גרוע בשוק ולכן גובים המון על כל שירות, בכדי לייצר לעצמם את הפרנסה הדרושה להם במסגרת מעט העבודה שהם מצליחים להשיג.

כדי לסייע לכם בתהליך של בחירת אינסטלטור מומלץ בגני תקווה בכל מה שקשור למחיר השירות, להלן טווחי המחיר המקובלים עבור שירותי האינסטלציה המרכזיים בעולם האינסטלציה:

  • ביקור אינסטלטור – ביקור לבדיקה או לכל מטרה אחרת, גם אם לא בוצעה כל פעולת שירות כלשהי בפועל – 200-250 ש"ח
  • פתיחת סתימה – פתיחת סתימה באסלה, בכיור, באמבטיה, במקלחון או במרזב – כ-400 ש"ח
  • תיקון נזילה – תיקון נזילה באסלה, בניאגרה או בברז – כ-300 שקלים
  • איתור נזילה עם מצלמה טרמית – איתור נזילה בקירות או בריצוף הבית באמצעות מצלמה טרמית שמייתרת את הצורך לשבור קירות והרמת מרצפות רק לצורך איתור הנזילה – כ-1,100 שקלים
  • תיקון נזילה או פיצוץ בצנרת גלויה – כ-600 שקלים
  • תיקון נזילה או פיצוץ בצנרת נסתרת – 1500 עד 2000 שקלים
  • התקנת כלים סניטריים – התקנת ברז, כיור, אסלה, סיפון או ניאגרה סטנדרטית – 300 עד 500 שקלים
  • התקנת ניאגרה סמויה – כ-2000 שקלים
  • התקנת אגן אמבטיה – כ-4500 שקלים
  • התקנת מרכזיית מים – כ-1500 שקלים
  • התקנת נקודת מים – כ-1000 שקלים

 

אלו הם כאמור שירותים מרכזיים ואלו הם המחירים הממוצעים בשוק עבור כל אחד מהשירותים הללו. יחד עם זאת, מחירים אלה יכולים להשתנות ממקרה למקרה בהתאם למאפייני המקרה, להיקף העבודה ולהיקף הפרויקט כולו. אבל מעבר לכך, מחירים אלה יכולים להשתנות מאוד בין אינסטלטור לאינסטלטור בהתאם למדיניות התמחור שלו. אתם מבחינתכם רוצים להגדיר בדיוק מהו השירות הנדרש על ידכם ולבקש עבורו מספר הצעות מחיר אותן תוכלו להשוות זו לזו על מנת לאתר את ההצעה האטרקטיבית ביותר, לא רק במונחים כספיים אלא גם במונחים מקצועיים ושירותיים.

קבל אינסטלציה בגני תקווה

מציאת אינסטלטור מומלץ בגני תקווה – לא רק המלצות

מעבר לתחום ההתמחות של האינסטלטור ומעבר להצעת המחיר שהוא נותן לכם, אתם גם רוצים לייצר אצלכם את התחושה שאתם הולכים בכיוון נכון שמעניק לכם תחושה של בטחון. לא תמיד התחושה הזאת משקפת את המציאות, אבל בתחום שבו אין לכם שמץ של מושג מקצועי ואיתו אין לכם כל היכרות, תחושה כזאת יכולה להיות המקסימום שעומד לרשותכם בכדי להגיע להחלטה הנכונה ביותר מבחינתכם. אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע אם כן, לאותו אינסטלטור מומלץ  שאותו תשמחו למצוא, היא לנסות לאתר המלצות מבני משפחה, חברים, מכרים, שכנים, חברים לעבודה או כל אדם פרטי אחר שיכול לספר לכם על הניסיון החיובי שהיה לו עם אינסטלטור כלשהו.

עבור כל המלצה שאתם מקבלים, כדאי לברר מה היה השירות שבמסגרתו הכיר אותו ממליץ את האינסטלטור. אם לא מדובר בתחום שירות שרלוונטי עבורכם זה לא אומר שאתם צריכים לבטל אוטומטית את ההמלצה, אבל אתם בהחלט צריכים לבדוק מול האינסטלטור את ההתמחות שלו בתחום הרלוונטי ספציפית לכם. כמו כן, שימו לב להמלצות שליליות שאתם מקבלים ואשר יכולות להיות לא פחות חשובות בהימנעות שלכם מאינסטלטורים שאיתם אתם לא רוצים לעבוד. ואחרי שאמרנו את זה, במרבית המקרים לא תוכלו למצוא מספיק המלצות שיסייעו לכם לבסס החלטה בצורה סבירה. זה לא כל כך נורא אם אתם רק צריכים לפתוח סתימה בביוב, אבל זה יכול להיות קריטי בתהליכים של איתור נזילות, תיקון פיצוץ בצנרת, התקנת כלים סניטריים ומערכת אינסטלציה וכדומה. במקרים כאלה, אתם רוצים לייצר לעצמכם תשתית קצת יותר רחבה ובטוחה לצורך קבלת החלטה ולשם כך תזדקקו לחוות דעת מקצועיות.

חוות דעת מקצועית היא למעשה המלצה מקצועית שאתם מקבלים מאנשי מקצוע העוסקים בתחומים משיקים לעולם האינסטלציה. כך למשל, אם אתם מכירים קבלן, מעצב פנים, אדריכל, חשמלאי או כל איש מקצוע אחר בתחום הבניין, תוכלו להתייעץ עמו לגבי אינסטלטור מומלץ בגני תקווה. חוות דעת מקצועית כזאת נשענת בדרך כלל על הערכות מקצועיות ועל ניסיון מקצועי שחווה אותו איש מקצוע עם האינסטלטור עליו הוא ממליץ, ולחוות דעת כזאת יש ערך גבוה עשרות מונים מכל המלצה שתקבלו מאדם פרטי על סמך חוויה חד פעמית ונקודתית שהייתה לו איתו. חוות דעת מקצועית כזאת על אינסטלטור מומלץ בגני תקווה יכולה לספק לכם מידע מהימן נוסף גם לגבי תחומי ההתמחות של אותו אינסטלטור ולהוות בסיס מצוין לביצוע בחירה. כמו במקרה של ההמלצות, גם במקרה של חוות דעת מקצועיות, שימו לב לחוות דעת שליליות שאתם מקבלים על אינסטלטורים מסוימים, כך שתדעו להימנע מהם.

 

המקרה הפרטי של איתור נזילות

בתוך כל המשימות והשירותים שמוצעים על ידי אינסטלטורים למיניהם, המקרה הפרטי של איתור נזילות יכול להעיד יותר מכל על הרמה המקצועית ורמת השירות שמציע האינסטלטור. לאורך שנים ארוכות היה השירות של איתור נזילות בבית סיוט צרוף לכל לקוח פרטי שגילה כתם רטיבות על קיר הבית. ללא האמצעים הנדרשים, נדרש האינסטלטור להעריך פחות או יותר מהיכן לדעתו נובעת הנזילה ובהתאם לכך להתחיל לבצע חישוף של הצנרת באמצעות שבירת הקירות והרמת מרצפות הרצפה. אם ההערכה לא הייתה מדויקת, תהליך זה היה יכול להסתיים בהרמת מרצפות מחצי משטח הבית או בשבירת תעלות לאורך קירות שלמים. למרבה ההפתעה, ישנם גם היום אינסטלטורים שממשיכים להישען על טכניקה מסורתית זו שעולה יקר מאוד ללקוח וכרוכה בהמון עוגמת נפש. אולי בגלל שדרכה ניתן לייצר הכנסות גבוהות מבלי שהלקוח יכול לבוא בתלונות.

לעומת אינסטלטורים אלה, ישנם אינסטלטורים שמיישמים טכנולוגיות חדישות לאיתור נזילות, ובכלל זה צילום טרמי, הזרמת והרחת גז ואולטרה סאונד. טכנולוגיות אלה מאפשרות לנו לאתר את הנזילה מבלי בכלל לגעת בקיר ובכך לחסוך כסף רב ועוגמת נפש רבה מהלקוח. העניין הוא שכאשר תפנו לאינסטלטורים שונים לקבלת הצעת מחיר, ההצעה מבוססת הטכנולוגיה עשויה להיות יקרה יותר מהמסורתית, מה שיגרום לכם לבחור באינסטלטור הפחות מקצועי שיתחיל לשבור לכם קירות בבית. או אז תגלו שהמחיר הולך ותופח בכל שעה שהאינסטלטור שוהה בביתכם ועלות הפרויקט הולכת ועולה בהתאם להיקף ההרס והשבר שצריך לתקן.

לדוגמא הספציפית הזאת של איתור נזילות אתם יכולים להתייחס כמעין משל שיסייע לכם בבחירת אינסטלטור מומלץ בגני תקווה. לא תמיד ההצעה הזולה ביותר היא ההצעה הזולה ביותר באמת ולרוב היא גם לא המקצועית ביותר. דברים אלה נכונים במקרה הספציפי של איתור נזילות אבל הם נכונים גם במקרים נוספים של שירותי מורכבים כמו התקנת מערכות אינסטלציה, שירותי ביוב, התקנת כלים סניטריים, התקנה או תיקון של ניאגרה סמויה וכדומה.

טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי ומומלץ

בשורה התחתונה, אם לסכם את הדברים, הדבר הראשון שאתם רוצים לוודא כאשר אתם מחפשים אינסטלטור מומלץ בגני תקווה, הוא שאותו אינסטלטור אוחז בהתמחות הנדרשת וברמה מקצועית גבוהה בתחום השירות הספציפי שעבורו אתם נדרשים לשירותיו. התאמה זו של תחום ההתמחות וסוג השירות היא קריטית בהיבט הכספי והמקצועי גם יחד.

שנית, את האינסטלטור המומלץ שלכם אתם רוצים למצוא לא רק על סמך המלצות מאנשים פרטיים, אלא גם ובעיקר על סמך חוות דעת מקצועיות שתוכלו להשיג מאנשי מקצוע בתחומים משיקים בענף הבניין. בהיבט זה נותר עוד לומר שכדאי לבדוק את מהימנות ההמלצה או חוות הדעת ולא לקחת כל המלצה כאורים ותומים.

לבסוף, זכרו שבכל עבודה עם נותן שירות, אתם יכולים בקלות לקנות בזול אבל לשלם ביוקר. בבחינת ההצעה, בדקו את כל הפרטים הקטנים וודאו שההצעה כוללת את כל ההיבטים שכוללות גם ההצעות האחרות ולעולם אל תסתמכו אך ורק על המספר שמופיע בסוף ההצעה בכדי לקבל החלטה, גם אם את ההצעה הזאת קיבלתם מאינסטלטור מומלץ בגני תקווה.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!