איתור נזילות – איך עושים את זה?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כל התחום הזה של עבודות אינסטלציה השתנה מאוד בשנים האחרונות. הקדמה והכלים החדשים שנכנסו לשוק, הפכו את כל הנושא הזה של עבודות האינסטלציה לדבר הרבה יותר פשוט והרבה יותר קל.

אם בעבר, נזילה, סתימה או כל בעיה אחרת במערכת האינסטלציה גררה עבודות מורכבות בבית רק כדי לאתר את המקום הבעייתי אשר ממנו מגיעה הנזילה, הרי שהיום יש את המצלמה התרמית אשר בעזרתה ניתן להגיע למידע מדויק ואמין בלי שיהיה צורך לעשות כל פעולה במבנה של הבית.

איך איתרו נזילות בעבר?

אז בעבר, כאשר גילו רטיבות בקיר או גרוע יותר בתקרה של השכנים, המים עלו בכיורים או בשירותים והניקוז במקלחת לא עבד, הרי שהאינסטלטור שהוזעק מיהר כמובן לחפש את המוקד הבעייתי הגורם לכך.

אם הוא הצליח לשים את האצבע על המקום הבעייתי, מה טוב. אבל אם התקלה היא לא הייתה משהו גלוי ונראה לעין, הרי שהיה צורך להרים מרצפות, לקדוח בקירות ופשוט לחפש היכן נמצאת הבעיה ומה מקורה.

אז אם אכן הבעיה נמצאה במקום בו קדחו, לפחות לא חוררו את הקיר לחינם ולא נעשו עבודות לחינם. אך אם כל אלו לא ממש הובילו למציאת הבעיה, הרי שסתם נגרם הרס לבית שדרש אחר כך שיפוץ.

שלא לדבר על הלכלוך הרב, על עוגמת הנפש וגם העלויות של כל אלו.

איך מאתרים נזילות היום?

איתור הנזילות של היום הוא סיפור הרבה יותר פשוט וקל. כדי לאתר נזילות, יש היום את הציוד המתקדם של המצלמות הנכנסות לצנרת ופשוט מצלמות את הצנרת הפנימית מכל עבריה. כך שבעזרת המצלמה אפשר להגיע למידע המדויק והאמין ביותר.

כידוע, ידיעת הבעיה היא חצי פתרון וכך אפשר בקלות לבצע את התיקון הנדרש.

אז זה לא שתמיד התיקון יוכל להיעשות בלי כל פגיעה במבנה. להיפך. תיקון של בעיות אינסטלציה בהחלט עשויה לגרור קידוחים בקירות כאשר לעיתים יהיו אלו קירות בטון בהם אי אפשר לקדוח סתם אלא שיש צורך בשירות מיוחד של חיתוך בטון בציוד המיועד לכך. אך בכל זאת, עדיין, התיקון יוכל להיעשות בצורה הרבה יותר ממוקדת והרבה יותר מדויקת כאשר יודעים את הנקודה המדויקת שם נמצאת הבעיה.

פנו אל אנשי מקצוע

כאשר אתם באים לטפל בבעיות אינסטלציה ואתם רוצים לקבל שירות מקצועי ואמין, שירות מתקדם של איתור נזילות בלי שייגרם הרס מיותר לבית, חשוב שתפנו אל אנשי מקצוע שיש להם את כל הציוד המתקדם והם מציעים שירותים יעילים ומקצועיים בעזרת מצלמות תרמיות משוכללות.

אז נכון ששירות כזה עשוי לעלות מעט יותר בהשוואה לשירותי אינסטלציה רגילים בלי ציוד מתקדם. אך התועלת של השימוש במצלמות הללו היא גבוהה לאין ערוך ושווה בהחלט לשלם את המחיר הגבוה יותר.

מצלמה תרמית לאיתור נזילות
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!