איתור נזילות בחדרה: אם הנזילות התפתחו לעובש שמאמלל אתכם, הנה הפתרון המקצועי

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בתים רבים בישראל נפגעים כתוצאה מהצטברות נזילות בקירות, על התקרה או מתחת לאדמה, ומובילות לעובש ומפגעים שהם לא רק מבניים, אלא גם בריאותיים.

מאמר זה מסביר מהן נזילות, מה גורם להן וכיצד מתבצע איתור נזילות בחדרה או בכל מקום אחר בארץ.

 

מהי רטיבות בקירות או ברצפות?

קיימים שני סוגים עיקריים של רטיבות שמשפיעים על בתים ושטחים בישראל, וגורמים לעובש:

הצטברות רטיבות. זוהי תנועה איטית כלפי מעלה של מים בחלקים התחתונים של הקירות ובמבנים אחרים שנתמכים על הקרקע, ומצריכים פתרון מקצועי של איתור נזילות בחדרה או בכל מקום אחר בארץ.

חדירת רטיבות. במקרה זה, המים חודרים מבחוץ דרך קירות, גגות או חלונות ומשפיעים על החלקים הפנימיים של הבית, כמו גם התפתחות עיבוי רציני או עובש בכל חדר.

למה נזילות מסוכנות לבריאות?

נזילות מייצרות אלרגנים, חומרים מגרים ורעילים, שעלולים לגרום לתגובה אלרגית. שאיפה או נגיעה בנבגי עובש עלולים לגרום לתגובות בריאותיות כגון נזלת, עיניים אדומות ופריחות בעור.

עובש עלול גם לעורר התקפי אסתמה. חלק מהאנשים רגישים ללחות יותר מאחרים, וחייבים להתרחק מסביבות שמאופיינות בקירות או תקרות רטובות עם צמיחת עובש, עד השגת הפתרון המקצועי היעיל של איתור נזילות בחדרה מחברה שמספקת שירות בכל הארץ.

מה גורם לנזילות בבית?

רטיבות ועובש נגרמים כתוצאה מעודף לחות. רטיבות במבנים עלולה להיגרם כתוצאה מהצטברות רטיבות, דליפת צנרת או חדירת מי גשם בשל פגיעה בגג או סדקים מסביב לחלונות.

עודף לחות בתוך הבית עלול להיגרם גם כתוצאה מעיבוי, שנוצר כאשר האוויר בבית אינו מסוגל להכיל יותר לחות. בישול, מקלחות, ייבוש בגדים בתוך הבית ואוורור לקוי עלולים לגרום להצטברות רטיבות.

איך מתבצע תהליך איתור ותיקון נזילות?

תהליך איתור נזילות בחדרה מאפשר איתור מדויק של מקור הנזילה, כך שניתן לנקוט בצעדים לעצירתה, ולהתחיל לטפל בעובש. חשוב לא לנסות לבצע את המשימה לבד, אלא לפנות לאיש מקצוע שיבצע גילוי מדויק של מקור הנזילה ויסיר אותה עם המכשירים המקצועיים המתאימים.

נזילות עלולות להיגרם כתוצאה מביוב או מקורות מים מזוהמים אחרים, וההתמודדות לבד עם הבעיה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות חמורות. איש מקצוע מומחה בתהליכי איתור נזילות בחדרה ובכל הארץ בקיא בשיטות גילוי מקור הנזילה ותיקונה באמצעות המכשור המתאים ומניעת התפשטות נבגים לאזורים אחרים בבית.

הסרת עובש מהקירות

איתור נזילות בחדרה כולל גם שירות של הסרת עובש מהקירות עם המכשור המתאים, כדי לוודא שהצטברות הרטיבות בקירות, בתקרות או ברצפות מוסרת באופן יסודי ומוחלט. איש מקצוע מומחה בתחום בקיא בשיטות אבחון הגורמים לרטיבות ועיבוי שעלולים להוביל לעובש, ומשלב תהליך אבחון מלא עם תוכנית לפעולה מתקנת ותוכנית לתיקון עובש.

השירות זמין בכל הארץ, כך שאם אתם סובלם מעובש על הקירות, צרו קשר עכשיו וקבלו את השירות המקצועי והיעיל.

 

Plumber.
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!