איתור נזילות במצלמה טרמית – אבי אינסטלציה

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כל נזילה דורשת טיפול מידי. הרי אף אחד מאתנו לא רוצה להגיע הביתה יום אחד ולגלות פיצוץ חסר תקדים שהביא להצפה של הבית במים מה שכמובן מביא להרס רהיטים ועוגמת נפש לא קטנה. לכן, בכל מה שכרך בתחום של איתור נזילות מים, אין מקום להקל ראש. 

אלא שקיים הבדל מהותי בין איתור נזילה גלויה ובין איתור נזילות מים סמויות.

אולי הבחנתם בעובש על הקירות? אולי שממתם לב שחשבון המים שלכם גדול בהרבה ממה שמשלמים השכנים שלכם ? כל אלו סימנים לכך שיכול להיות כי יש לכם נזילה וצריך לבצע איתור נזילות מים מקצועי על מנת לאתר את מיקומה של הבעיה ולתת מענה איכותי ונכון לפתרון הבעיה. 

אם בעבר נאלצנו להיעזר בכלים פרימיטיביים שהסבו הרבה נזק על מנת לאתר נזילה סמויה, היום אנחנו יכולים לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית בצורה טובה ומקצועית. 

רוצים לשמוע איך ניתן לעשות זאת? בדיוק בשביל זה אני, אבי אינסטלציה נמצא כאן עם כל המידע שאתם צריכים לשמוע על כל הקשור לתחום של איתור נזילות מים במצלמה טרמית.

מה ההבדל בין נזילה סמויה לנזילה גלויה 

אם בעבר נדרשנו ללכת לבאר על מנת לשאוב מים לתחזוקה השוטפת של הבית, הרי שהיום הדברים שונים בתכלית. היום, אנחנו כמובן, כולנו, נהנים מתשתית של מים זורמים המגיעים ישירות לברזים של כולנו. 

איך זה קורה? בקלות. הבתים שלנו כולם מוקפים בצנרת המספקת מים מאגני השאיבה המרכזיים בהתאם לאזור המגורים שלנו ומביאה אותם אלינו לכיור באמבטיה או לצינור בחצר. מטבע הדברים הצנרת לא מתחילה ומסתיימת בקצה, בברז המים. אלא זו נשענת על שרשרת מפוארת של צינורות המחוברים אלו לאלו בשרשרת גדולה. 

רובה של הצנרת שלנו ממוקמת למעשה מאחורי הקירות והאריחים של הבית. אנחנו אולי לא רואים אותה, אבל האמינו לנו, היא נמצאת שם ועוד איך. כאשר יש תקלה במערכת הזו, הממוקמת מאחורי הקירות, אנחנו קוראים לזה בשפה המקצועית: נזילה סמויה. מה שדורש טיפול מיוחד בשונה מטיפול בנזילה גלויה. 

אלא שההבדל לא נעוץ רק באופן הטיפול אלא גם בסוג האיתור אותו אנו, או במקרה הזה , אני, ' אבי אינסטלציה ' צריכים לבצע על מנת להתחיל בתהליך. על מנת לבצע את האיתור אנחנו פעמים רבות נעשה איתור נזילות במצלמה טרמית . איתור נזילות במצלמה טרמית למעשה מאפשר לנו לברר היכן בדיוק ממוקמת התקלה מבלי לפגוע בקיר. 

על כך ועוד בהמשך המאמר. 

מה זה איתור נזילות במצלמה טרמית 

מצלמה טרמית היא למעשה מצלמה המבוססת על טכנולוגיה של חום וקור. איתור נזילות במצלמה טרמית הוא למעש בחינה של ההבדלים בין קור לחום הנגרמים ממיקומה של הצנרת בקיר באופן מדויק. ההנחה היא שכאשר נוזלים מים, הם מקררים את החומרים שמעצבים את הקיר והתשתיות הנוספות ובכך הם 'נראים לעין' כאשר מבררים היכן ממוקמת הנזילה ועושים איתור נזילות במצלמה טרמית. 

ההבחנה בין הקור לחום מאפשרת לנו, אני, ' אבי אינסטלציה ' וחברי אנשי המקצוע, להבין היכן בדיוק ממוקמת אותה נזילה סמויה על מנת שנוכל לטפל בה כראוי. 

מה השלב הבא 

לאחר ביצוע מקצוע של איתור נזילות במצלמה טרמית, אנו יכולים לגשת לעבודת התיקון. עבודת התיקון נעשית על פי רוב על ידי קידוח ממוקד בקיר על מנת שנוכל להגיע אל מקור הנזילה. לאחר תיקון הנזילה עצמה באמצעים שונים עליהם לא נרחיב כאן, תוכלו ליהנות שוב ממערכת מים מתפקדת כמו שצריך. 

איך עולה החדש לנזילה סמויה 

כאמור, בניגוד לנזילה גלויה, איתור נזילות סמויות הוא כמובן מהלך מסובך יותר, הרי מדובר על נזילה סמויה מין העין. איתור נזילות במצלמה טרמית יכול להגיע רק לאחר שהלקוח דיווח על סימנים וסימפטומים מוזרים שהופיעו בבית. 

הסימנים הנפוצים שמביאים אותנו, אותי ' אבי אינסטלציה ' וחברי אנשי המקצוע לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית הם: 

  1. נפיחות: אם אתם רואים שהקיר פתאום התנפח בנקודה מסוימת, יכול להיות שהמשמעות היא שיש כאן נזילה סמויה. מים מנפחים חומר. חישבו על חימר. רבים מאתנו עשו פעם בשיעור אומנות כלי בעזרת חימר. חימר, הוא סוג של אדמה אותו ניתן לעבד לכלי, למעשה מתנפח כאשר הוא סופג נוזלים. אותו הדבר קורה לאדמה במגע עם מים או אפילו לשיער שלנו, כאשר הוא פוגש לחות. כך גם קירות הבית שלנו עלולים להתנפח כתוצאה מנזילה לא מבוקרת. 
  2. כתם או חמור מכך, עובש: כמובן שכתם כהה או גרוע מכך, הופעה של כתמי עובש על הקיר הם סימן מובהק לנזילה סמויה. האמת היא, שההמלצה הטובה ביותר שאני, ' אבי אינסטלציה ' בתור איש מקצוע וותיק יכול לתת לכם היא לא להמתין כאשר אתם רואים כתם כהה על הקיר. בדרך כלל כאשר נוצר כתם של ממש כנראה מדובר על תקלה רצינית אותה יש לפתור במהירות המרבית. כאמור, איש מאתנו לא רוצה להגיע לסיטואציה בה אותה נזילה סמויה יוצאת מכלל שליטה. 
  3. חשבון מים גדול מדי: חשבון המים של כולנו לא גדול בהשוואה לתשתיות אחרות עליהן אנחנו משלמים. זה הגיוני. הרי מים הם אכן מוצר צריכה בסיסי עבור כולם. במידה ואתם רואים שחשבון המים שלכם האמיר בצורה יוצאת דופן ביחס לחשבונות החשמל הקודמים שלכם, שימו לב כי אולי מדובר על הופעה של נזילה סמויה, אותה מד המים שלכם מחשיב כהוצאה של מים. גם אז נמליץ על ביצוע איתור נזילות במצלמה טרמית שתאתר את הבעיה ותטפל בה. 

למה חשוב לבחור איש מקצוע מנוסה 

אני, 'אבי אינסטלציה 'ראיתי כבר לקוח אחד או שניים בחיי. לעיתים אני פוגש בלקוחות המעידים על אנשי מקצוע שעשו בדיקה לא מקצועית מה שהביא ליותר נזק, שכן הם ביצעו את העבודה במיקום לא נכון מה שכמובן הביא את אותם לקוחות לשלם יותר. 

הדבר שחשוב להבין כאשר אנחנו מדברים על איתור נזילות במצלמה טרמית היא שבדרך כלל לא מדובר על מקרה חירום. לא מדובר על סיטואציה בה אתם לא יכולים להשתמש בשירותים יותר או במקלחת. זה כמובן לא אומר שאתם צריכים להמתין עם ביצוע הבדיקה, ממש לא. אבל אתם כן יכולים להקדיש כמה דקות לביצוע חיפוש נכון של איש מקצוע אמין שיעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

ההמלצה היא כמובן לשאול את איש המקצוע כבר בשיחת הטלפון הראשונה האם יש לו את הציוד המתקדם שיאפשר לו לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית . יתרה מזאת, חשוב כמובן לשאול את אותו בעל מקצוע מה לדעתו יכלול הטיפול וכמובן – כמה זה עתיד לעלות. 

כמובן שלעיתים אין מנוס מהופעה של תקלות. אנחנו בני אדם וטעויות קורות על הזמן במקצוע הזה, שלעיתים נדמה לי, ' אבי אינסטלציה  ' כאומנות של ממש. אבל האמינו לי כי איש מקצוע מנוסה ידע להודות בתקלה ולפצות אתכם כראוי במידה והתקלה בוצעה על ידיו. 

מחפשים איש מקצוע אמין ומנוסה? מוזמנים ליצור קשר בטלפון או דרך האתר. 

 

plumber-fixing-white-sink-pipe-with-adjustable-wrench_34936-1945
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!