איתור נזילות מים – המדריך השלם

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

רגע לפני שאתם שוברים את הקיר או מפרקים את הרצפה בבית (שאגב יכולה להגיע למאות ואף אלפי שקלים), אנא המתינו רגע קט והזמינו מומחה לאיתור הנזילה. כאשר שוכרים מומחה – המטרה שלו היא לאתר את הנזילה בצורה המדויקת והבטוחה ביותר.

זה בהחלט יועיל לך, לבית שלך ולכיסך.

מצא את המומחה לאיתור נזילות מים המתאים עבורך, כמו לדוגמא משה שליו.

במאמר שלפניכם ישנו כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבחור את בעל המקצוע המומחה המתאים ביותר.

 

כיצד ניתן לזהות נזילה?

תחילה יש לבדוק את כל הברזים והצינורות בבית-טפטופים קלים, סימני רטיבות, לבדוק את סיבוב שעון המים (כשכל הברזים בבית סגורים), קירות מתקלפים, כתמי מים על הקירות והרווח בין הקירות והתקרה וחשבונות מים גבוהים מהרגיל.

 

מהן הסיבות הנפוצות שגורמות לנזילות?

אחת הסיבות השכיחות לנזילות מים בבתים או בעסקים היא בבניינים ישנים שלרוב יש בהם בלאי טבעי או צנרת פגומה. במקרים מיוחדים, טעות אנוש בהזזת חפצים כמו מדיחי כלים או מכונות כביסה בבית עלולה לגרום לנזילות, וצינורות עלולים להישבר.

 

האם האזור הרטוב בקיר הוא מקור הנזילה?

כן ולא. אחד האתגרים של הצנרת הוא שלא ניתן לראות מה קורה מבעד לקירות, ונטיית המים להתפשט לאורכו ולרוחבו של הבית, כך שניתן יהיה לראות מרחק רב ממקור הנזילה האמיתית  לרטיבות שמופיעה בקיר, בתקרה או ברצפה.

לכן התשובה היא לא החלטית וכאשר מבחינים בעובש על הקיר, למשל, לא כדאי למהר להגיע למסקנות. לשם כך, מומלץ להזמין מומחה לאיתור הנזילה אשר יאתר עבורכם את הנזילה האמיתית ומה מקורה ובכך ימנע מכם הוצאה מיותרת של אלפי שקלים.

 

באיזה ציוד איתור נזילות טכנולוגי יהיה בשימוש?

איתור הנזילה יכול להיעשות בשיטה הישנה המסורתית, אך מומלץ מאוד להשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם ברמה גבוהה כגון מצלמה טרמית שפועלת בטכנולוגיית אינפרא אדום.

באמצעותו ניתן למצוא את אותה רטיבות בחלל דירה או בית עסק – בעזרת המצלמות המיוחדות הללו ניתן לזהות גם נזילות בביוב או בצנרת ולגלות רטיבות.

 

שאלו את השאלות הנכונות

השאלה הראשונה שאתה צריך לשאול היא מקצועית – כמומחה לאיתור נזילות מים, אילו הכשרות וניסיון יש. כמו כן, יש לשאול שאלות טכניות, כמו למשל – מה מקור נזילת המים החשודה ואיזה סוג של נזילת מים (ביוב או מים), באיזה ציוד אתה משתמש לאיתור הנזילה, האם אתה מצלם את הצינור, וכמובן שינתן פתרון לבעיה- מה ניתן לעשות כדי לפתור את הנזילה ומה ההמלצות להמשך טיפול.

 

מה כדאי לבדוק עוד כאשר מזמינים שרות איתור נזילות?

כאשר אתם מחפשים מומחה טוב לאיתור נזילות, ודאו שיש לו את ההסמכה הנכונה – כגון אינסטלטור מוסמך והסמכת הדמיה תרמית או הסמכה לתיקון צנרת.

כמו כן מומלץ שמי שמאתר את הנזילה גם יתקן אותה כי כאמור, הוא מכיר את הצנרת שלכם ואת מצבה, ובעיקר את אזור הנזילה המדויק.

לסיכום, לא כל אינסטלטור הוא מומחה לאיתור נזילות מים, ולא כל מומחה ידע לאתר נזילות בעזרת ציוד משוכלל אם אין לו רקע וידע באינסטלציה.

חשוב לבחור נכון: מציאת מומחה טוב בזמן יכולה לחסוך לכם עוגמת הנפש מיותרת ואלפי שקלים .

מאמר נכתב בשיתוף איתור נזילות משה שליו.

 

קרדיט לתמונה pixabay
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!