הדברה לבתים, הדברת חרקים מכל הסוגים, ריסוס יתושים

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הבית שלכם הוא הדבר הכי חשוב בחייכם, כיוון שאתם משקיעים בו ומוציאים עליו ממיטב כספכם. אז למה שלא תהנו מבית נקי, נוח וכיף לאירוח?

ישנם חרקים ויתושים שעלולים להרוס לכם את הבית בקלות אך הפיתרון לבעיה זו קל הרבה יותר- ריסוס יתושים והדברת חרקים.

את ההדברה והריסוס ניתן לעשות בחצר, בבית ובכל פינה שתבחרו על מנת ליהנות מבית נקי, נוח ואסתטי יותר על ידי חברת מרכז ההדברה הישראלי.

 

קצת על הדברת יתושים וחרקים

תחילה, על המדביר למצוא את המקור בו היתושים והחרקים נמצאים. לאחר שהמדביר מצא את מקור המקום, ירסס שם  מהחומר ויטפל בבעיית ההתפשטות. לאחר מכן, ישנם גם חרקים בוגרים והמדביר יצטרך לטפל גם בהם ע"י מלכודות. 

בעזרת שיטה זו תוכלו ליהנות מהבית שלכם נקי ואסתטי יותר, והאירוח בו יהפוך לכיף.

 

ואחרי ההדברה..

השהייה בבית לאחר ההדברה משתנה מהדברה להדברה. בזמן ההדברה אסור לשהות בבית כיוון שהחומרים מזיקים לבריאות גם לילדינו ואפילו לחיות המחמד שלנו. 

בהתאם לכך, צריך לעזוב את הבית בזמן הריסוס ולאחר שהמדביר מסיים את עבודתו, צריך לאוורר את הבית ולחכות שהחומרים יתייבשו ורק לאחר מכן ניתן לחזור לבית.

לגבי ניקיון הבית, יש להימנע משטיפת הבית במשך כמה ימים ובעיקר, אסור לשטוף את הבית עם חומרים פעילים כמו אקונומיקה על מנת שהחומרים יפעלו ויעשו את עבודתם.

בנוסף, עדיף שלא להסתובב יחפים בבית כיוון שהחומרים מסוכנים מאוד ועלולים לפגוע בבריאותכם. אם יש לכם ילדים קטנים או תינוקות, אסור להם לזחול על הרצפה כיוון שהחומרים מסוכנים מאוד ועל כן יש לשים אותם על משטח שיפריד בינם לבין הרצפה.

 

הדברת חרקים מכל הסוגים, יתושים, ג'וקים וכו' שומרת על ביתכם נקי ונעים לשהות בו והאירוח בו יהיה נעים וכיפי יותר.

ההדברה היא פעולה פשוטה וקלה והתמחור שלה זול מאוד שאתם רק תזכו אם תעשו הדברה לבתים .

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!