החלפת צנרת בבית

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הצנרת היא אחת המערכות החשובות בבית. היא בשימוש ללא סוף ונמצאת בחלקה תחת המרצפות ובחלקה בתוך הקירות. כל עוד אין לנו בעיה בצנרת, לא נרצה לגעת בה או להחליף אותה. ברגע שמתחילה בעיה או כשהיא פוגעת באיכות המים שלנו, עלינו לבצע בדיקה מעמיקה ובמידת הצורך להחליף אותה.

מתי נבצע החלפת צנרת בבית?

על פניו, אם המערכת פועלת באופן תקין, לא נרצה להחליף אותה. אם היא עובדת והמים זורמים כהלכה, רובנו לא נרצה לשנות את המצב. את ההחלפה נרצה לבצע במקרים הבאים:

תקלה במערכת

כאשר ישנה תקלה במערכת אחד הדברים שנרצה לשקול הוא החלפה של הצנרת. התקלה יכולה לבוא לידי ביטוי בשתי דרכים: פיצוץ או נזילה. במקרה של פיצוץ, המים יחלו לזרום במהרה אל תוך הבית או בחצר ונצטרך להזמין בעל מקצוע שיעזור לנו לטפל בבעיה במהירות. פעמים רבות הטיפול יהיה החלפה של חלק מהצנרת, אך אם היא ישנה מאד ולא תקינה יש לשקול החלפה של חלקים נרחבים או אפילו כל הצנרת.

תקלה נוספת יכולה להיות נזילה. במקרה זה יכול להיות שנשים לב לחשבון מים שהולך וגדל ללא סיבה מיוחדת ואז נצטרך להזמין בעל מקצוע שיוכל לבדוק את המקור של הנזילה. סימנים נוספים יכולים להיות רטיבות או עיבוי של הקיר גם אז יש צורך להזמין בעל מקצוע לאיתור וקביעה כיצד נכון ביותר לטפל בתקלה.

צנרת ישנה

צנרת ישנה יכולה להמשיך לעבוד, אך היא יכולה לפגוע באיכות של המים. הדבר נכון במיוחד לבתים בהם הצנרת אינה מפלסטיק אלא מתכתית. המים מהווים כ-70% מגופנו ואנחנו לא צריכים להתפשר על מי השתייה שלנו. החלפה של הצנרת תעזור לשפר את איכות המים.

במקרה של צנרת ישנה, יכול להיות שהדבר יפגע בערך הנכס שלנו. אם אנחנו רוצים להעמיד את הנכס שלנו למכירה בעתיד, כדאי לדאוג לכך שגם מערכת האינסטלציה תהיה חדישה ותקינה.

שיפוץ

במידה ואנחנו מחליטים לשפץ את הבית, כדאי לבחון את המצב של מערכת האינסטלציה ולשקול לבצע החלפת צנרת בבית. זוהי הזדמנות טובה כיוון שבכל מקרה הבית שלנו עובר שינוי, נכנסים אנשי מקצוע רבים ובכל מקרה אנו חווים אי נוחות מסוימת.

אם יש לנו ספק האם להחליף את כל הצנרת או אם רק להחליף חלק מהכלים הסניטריים, כל שעלינו לעשות הוא להזמין אינסטלטור שמומחה בתחום השיפוצים ולהתייעץ איתו. בנוסף לבחינת המערכת הוא יוכל לתת לנו הצעת מחיר לעבודה.

החלפת צנרת בבית

החלפת הצנרת יכולה להתבצע בשיטות שונות כאשר ההחלטה כיצד לבצע את העבודה תתקבל בהתאם לסוג העבודה (האם יש צורך להחליף חלק מהצנרת או את כולה), הצנרת הנוכחית והדרך בה נרצה להרכיב אותה. אנחנו יכולים לבחור בשימוש בצינורות רבים או מעטים ולכל שיטה יש יתרונות וחסרונות.

כמו כן, במידה וההחלפה היא של מקטע בלבד, נצטרך שהאינסטלטור ידאג להשתמש באותם צינורות כמו אלו של המערכת המקורית. במידה ואנו מחליפים את כל המערכת, מנקודת החיבור לבית ולכל אורכו ורוחבו, זוהי הזדמנות לבחור את הצינורות האיכותיים ביותר לבית שלנו ואם בעבר הייתה לנו מערכת מתכתית, לעבור למערכת עשויה פלסטיק.

להזמין את בעל המקצוע הנכון

לא כל אינסטלטור יכול לבצע החלפת צנרת בבית. ישנם אנשי מקצוע המתמחים בתיקון של תקלות ואחרים יכולים לבצע עבודות גדולות. מרכז האינסטלציה הישראלי מעמיד לרשותנו את אנשי המקצוע המתאימים לכל עבודה והוא הכתובת שנרצה לפנות אליה גם במקרה שהחלטנו להחליף את הצנרת של המבנה.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!