השוואת מחירים לדלתות כניסה לבית

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עד לפני שניים שלושה עשורים, רכישת דלת כניסה לבית הייתה פשוטה ואינטואיטיבית מאוד. לרשותנו עמד מבחר של מספר חד ספרתי של דגמי דלתות מתכת, בדרך כלל מסדרת רב בריח ואנחנו רק היינו צריכים לבחור את הדגם המתאים לנו במידות המתאימות לנו. הצירים היו זהים, הידית הייתה זהה, מנגנון הנעילה היה זהה וכמובן עיצוב הדלת היה זהה למעשה הבדלי גוונים שנוצרו באמצעות ציפויים פולימריים שונים. היום, בחירת דלתות כניסה לבית היא מורכבת הרבה יותר עם אינספור דגמים ואפשרויות ובמצב זה אנחנו עלולים לוותר על ביצוע השוואת מחירים לדלתות כניסה לבית לאור המורכבות הרבה שבו. בשורות הבאות, מסבירים לכם המומחים של חברת ENTERDOOR מדוע דווקא היום חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים מסודרת לפני הזמנת דלת כניסה.

 

אינסוף דגמים, אינסוף אפשרויות

המוטיב הבולט ביותר בקטגוריה של דלתות כניסה לבית כיום הוא מוטיב המבחר האינסופי. באפשרותכם להזמין דלת קו אפס, דלתות עץ, אלומיניום, מתכת או זכוכית, להזמין אותה עם מערך צירים, פרזול ומנגנוני נעילה באינספור סוגים ורמות תחכום, להזמין אותה בכל עיצוב שאתם יכולים להעלות על הדעת לרבות גוונים, מרקמים, תצורות, סוגי ציפוי/ צביעה, עיטורים, שילובי חומרי גלם וכדומה. מבחר גדול זה של אפשרויות מעניק לנו אמנם חופש בחירה נרחב יותר וגם ערך גבוה יותר, אבל הוא יכול מאוד לסבך את תהליך הבחירה ואת היכולת שלנו לבחור נכון ולבטח במחיר הנכון. אלא שדווקא מורכבות זו, היא שמשמשת דווקא את יצרני הדלתות בכדי ליישם אסטרטגיות תמחור שיכולות להיות מנותקות לחלוטין מהעלות האמיתית של הדלת, מה שאומר שבהשוואת מחירים פשוטה, תוכלו למצוא פערי מחירים גדולים במיוחד, שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף גם על דלתות כניסה לבית.

 

איך מבצעים השוואת מחירים לדלתות כניסה לבית?

ובכן, אפשרות אחת וזוהי גם האפשרות הקלה ביותר היא פשוט להשוות בין דגמים שונים שמצאו חן בעיניכם באולמות תצוגה שונים. השוואה זו לא מיועדת למצוא את המחיר הזול ביותר, אלא לאפשר לכם למצוא את הדלת שמציעה לכם את השילוב הטוב ביותר בין מחיר ובין ערך. לעומת זאת, אם יש דגם ספציפי שאותו אתם רוצים להזמין, המטרה של השוואת מחירים לדלתות כניסה לבית במקרה זה היא להשיג את המחיר הטוב ביותר עבור אותו הדגם. השוואת מחירים זו צריכה להתבצע רק לאחר שבחרתם את הדגם ואתם יודעים לספק את המפרט שלו לכל יצרן ממנו אתם מבקשים הצעת מחיר. המפרט צריך להיות מדויק מאוד ולכלול את כל רכיבי הדלת והפרזול שלה, לרבות חומרי גלם, רמת ושיטת גימור וכדומה. רק בצורה זו תוכלו להבטיח שאתם משווים בין תפוח לתפוח.

בחברת Enter – דלתות כניסה מעוצבות תוכלו למצוא מבחר גדול של דלתות כניסה לבית במחירים תחרותיים ואטרקטיביים. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום.

pexels-jovydas-pinkevicius-2462015
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!