השכרת מיני מחפרון

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

כאשר נצטרך לבצע עבודות חפירה וחציבה, הכלי הייעודי שיוכל להקל על תהליך העבודה יהיה מיני מחפרון. מיני מחפרון הינו כלי חדשני המורכב לרוב מכף חפירה, המגיעה במגוון גדלים שונים, ומפטיש חציבה. בעזרת מיני מחפרון, או מיני באגר בשמו השני, נוכל לבצע חפירת בריכות, חפירת מרתפים, עבודות של עפר ופיתוח, עבודות חציבה, חפירות לתשתיות, ועוד מגוון רחב של עבודות בנייה. על זרוע הכלי, המורכבת משלושה פרקים, יש אופציה להרכיב כלים שיקלו על תהליך החפירה.

 

השכרת מיני מחפרון– רק מהמקצוענים

השכרת מיני מחפרון, היא אחד מהדברים החשובים שיש לבצע, כאשר ניגש לעבודת החפירה. חברת בולדוזר פיתוח מספקת שירות זה וכמובן ההשכרה כוללת בנוסף לכלי, מפעיל מקצועי. הפעלת מיני מחפרון דורשת רישיון מקצועי, וכמובן ניסיון רב עם הכלי. מומלץ להשכיר מיני מחפרון כולל מפעיל בשביל לקדם את התהליך ביעילות, ולהימנע מנזקים או חלילה בפגיעה בחיי אדם. בולדוזר פיתוח שמה בראש מעיינה את נושא הבטיחות, וביחד עם ניסיון של שנים, מספקים עבודות חפירה יעילות ואיכותיות. עם זאת, במידה ויש לכם רישיון מתאים, במקרים מסוימים תוכלו להשכיר רק את הכלי ללא מפעיל, דבר שיישקל בכובד ראש בהתאם למקרה.

 

כמה זמן זה ייקח לי?

בפועל, יום עבודה סטנדרטי יארך כשמונה שעות בממוצע. זמן זה לא כולל הפסקה שהמפעיל יצטרך, על מנת להיות רענן וערני בעת ביצוע העבודה הסיזיפית. במקרים בהם העבודה תיארך זמן רב יותר משמונה שעות, יגבה המפעיל סכום בעבור כל שעת עבודה נוספת.

 

כמה זה יעלה לי?

כמובן שלפני שנבחר בעל מקצוע, כדאי לבצע בדיקה כללית, ולהבין מהו טווח המחירים ההגיוני בעבור העבודה הדרושה. השכרת מיני מחפרון ליום עבודה אחד נעה בין סכום של 1500 שח, לסכום של 2000 שח. הסכום יושפע כמובן מאורך יום העבודה, העבודה שיש לבצע, סוג וגודל השטח, ועוד מגוון גורמים. כמובן שהמחיר כולל את השכר למפעיל הכלי, והעברת הכלי אל אתר העבודה וממנו. במידה ולא תזדקקו לכלי לאורך יום שלם, המחיר יוכל לרדת, אך לא באופן משמעותי.

 

מיני מחפרון קטן

מחיר של מיני מחפרון קטן לעומת מיני מחפרון רגיל הוא זהה, אך במקרים מסוימים בהם תפוקת העבודה הנדרשת קטנה יותר, נוכל להסתפק במיני מחפרון קטן, שרוחבו הוא 80 סנטימטרים, ומשקלו בערך 800 קילוגרמים. מיני מחפרון קטן יוכל לשמש אותנו במקומות בהם הגישה בעייתית וצרה, ובמקרים בהם אי אפשר להעמיס משקל רב על האזור.

 

לסיכום, השכרת מיני מחפרון הינו נושא שיש לבדוק בצורה מעמיקה, וחברת בולדוזר פיתוח תוכל לתת לכם מענה מקיף ומקצועי. בין אם מדובר בעבודות עפר ופיתוח, חפירה של מרתף או בריכה, או רק בהשכרת הכלי, בולדוזר פיתוח כאן לתת שירות שלא תמצאו בשום מקום אחר, בצורה המקצועית ביותר.

20200624_145106
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!