ויצמן אדריכלות והנדסה מסבירים למה צריך יועץ אינסטלציה בכל פרוייקט?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

נכתב ע”י ויצמן אדריכלות והנדסה משרד לתכנון וייעוץ בתחום הבניה למעבר לאתר לחצו ויצמן יועצים ומהנדסים

מה ההבדל בין יועץ אינסטלציה לקבלן אינסטלציה?

יש הבחנה בין שני המקצועות, הן בהכשרה והן במומחיות. אינסטלטורים שהופכים לקבלנים לרוב יקימו עסק משלהם וישכרו אינסטלטורים אחרים שיעבדו עבורם. אינסטלטורים שהופכים ליועצים עובדים בדרך כלל עבור מגוון לקוחות ועשויים לבלות יותר זמן באתר עם מערכות האינסטלציה של הלקוחות מאשר קבלנים.

יועץ אינסטלטור בדרך כלל יבלה יותר זמן בביתך מאשר קבלן אינסטלטור אם היו נשכרים לתיקון בעיה. הם עשויים גם להציע לך פתרונות נוספים לבעיות האינסטלציה שלך, כגון המלצה להחליף או לשדרג צינורות או מתקנים, בניגוד לתיקון הבעיה שעליה פנית בהתחלה. קבלן אינסטלטור עשוי להיות זול יותר מראש, אך ייתכן שהוא לא יספק שירות לקוחות כל כך.

 

הקדמה: מהו יועץ אינסטלציה/מתכנן/מהנדס ומה הוא עושה בפועל?

יועץ אינסטלציה הוא איש מקצוע בעל ידע טוב במערכות אינסטלציה. יועצים אלו יכולים לסייע בתכנון, תכנון וניהול בהתאם לדרישות וכן בעריכת הערכות עלויות עבור פרויקטים. הם יכולים גם לעזור לחברות למצוא את הפתרונות הטובים ביותר לצרכי האינסטלציה שלהן.

שירותיו של מתכנן אינסטלטור עשויים לכלול:

– תכנון ותכנון מערכי אינסטלציה

– ניהול כל תהליך הפרויקט מתחילתו ועד סופו

– סיוע בבחירת ציוד והתקנה

– עריכת הערכות עלויות לפרויקטים

 

מה עלי לחפש אצל יועץ אינסטלציה מוסמך?

אנו ממליצים לחפש מהנדס מערכות מים מנוסה ומוסמך לבצע את העבודה. הם צריכים להיות בעלי תואר בהנדסה אזרחית, כמו גם ניסיון מעשי בתכנון ובניית מערכות הקשורות למים.

בחלק זה נבחן מה מזכה יועץ אינסטלציה ככשיר או לא כשיר לתפקיד. אדם עלול להיות לא כשיר אם אין לו מספיק ניסיון או אם רמת ההסמכה שלו לא תואמת את דרישות הפרויקט הנדון.

 

מה מייחד את ויצמן מהנדסים ויועצים ממשרדי אדריכלים אחרים?

ויצמן מהנדסים ויועצים עוסקים בתכנון ופיתוח פרויקטים אדריכליים כבר למעלה משמונים שנה. בתקופה זו, היא הצליחה לפתח נקודת מבט הוליסטית על אדריכלות הכוללת את כל ההיבטים שלה, החל מיחסי לקוחות, ועד לניהול פרויקטים, הנדסה ותיעוד.

 

מהו מתכנן אינסטלציה?

מתכנן אינסטלציה הוא מי שמתכנן את הצנרת בבניין. הם עובדים כחלק מצוות תכנון ובנייה והם אחראים לוודא שכל אביזרי האינסטלציה עומדים בדרישות הבריאות והבטיחות, כמו גם עמידה בתקנות הבנייה.

מתכנן אינסטלציה טוב חייב להיות מומחה בתחום האינסטלציה, אך חייב להיות בעל ידע גם בתחומים נוספים כגון:

– תקנות בנייה

– שירותי בנייה (למשל חימום, אוורור)

– בריאות ובטיחות

– התקנת חשמל

 

מה זה מהנדס אינסטלציה?

מהנדס אינסטלציה עוסק בהתקנה, תיקון ותחזוקה של מערכות אספקת מים וניקוז.

מהנדס אינסטלציה עוסק בהתקנה, תיקון ותחזוקה של מערכות אספקת מים וניקוז. בבניין או בכל מבנה אחר, מהנדס אינסטלציה היה עוסק בהתקנה, תיקונים או החלפה של צינורות המובילים מים נקיים ממקור הבניין לכיוריו, השירותים והאמבטיות שלו. כמו כן, הוא עוסק בפינוי שפכים מבניין באמצעות צינורות המובילים שפכים אל בור ספיגה או מכון טיהור שפכים מחוץ לנכס.

 

מהם הסוגים השונים של יועצי אינסטלציה?

יועצי אינסטלציה הם אנשי מקצוע המייעצים בהתקנה, תחזוקה ותיקון של מערכות אינסטלציה. הם נשכרים בדרך כלל על ידי חברות מגורים או מסחריות כדי לספק ייעוץ ללקוחותיהם.

ישנם סוגים רבים של יועצי אינסטלציה, אך לא כולם שווים בהכשרה, מערכי כישורים, הסמכות וניסיון. חשוב לדעת איזה סוג אתה צריך לפני שאתה שוכר אחד עבור הפרויקט שלך. להלן רשימה של הסוגים השונים של יועצי אינסטלציה כדי שתוכלו להבין מה כל אחד עושה:

– יועץ אינסטלציה למגורים: לספק ייעוץ מומחה לגבי התקנת מתקנים חדשים או החלפת ישנים בבתים

– יועץ אינסטלציה מסחרי: מספק ייעוץ מומחה כיצד לתחזק ולתקן מערכות אינסטלציה של מבנים מסחריים

 

כיצד לבחור את חברת האינסטלציה הטובה ביותר

האינטרנט הוא המקום הטוב ביותר להתחיל בו כאשר אתה צריך אינסטלטור מקצועי. תוכלו לחפש את האינסטלטורים הטובים ביותר בקרבתכם, לבקש המלצות או לקרוא ביקורות באינטרנט כדי שתוכלו למצוא את אחד המתאים ביותר לצרכים שלכם.

כתבנו מאמר זה כדי לספק טיפים כיצד לבחור את חברת האינסטלציה הטובה ביותר. אנו נדון באילו גורמים יש לקחת בחשבון בעת בחירת אינסטלטור וכמה מהדברים שכדאי להימנע מהם בעת העסקת אחד.

 

3 טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת שכירת קבלן אינסטלציה

כאשר אנשים מתחילים לשקול לשפץ את חדר האמבטיה שלהם, הם בדרך כלל עושים הרבה טעויות בתהליך. אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא הזמנת קבלן אינסטלציה שאינו מוסמך ומבוטח.

חשוב לדעת שיש שלושה סוגים שונים של קבלני אינסטלציה: מגורים, מסחר ותעשייה. ייתכן שקבלני מגורים לא יוכלו להציע לך ביטוח לכל צרכי האינסטלציה שלך. תצטרך לוודא שאתה שוכר קבלן מסחרי או תעשייתי אם אתה רוצה את הבטחון להיות מוגן בכל עת.

קרדיט תמונה: pexels
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!