כיור אמבטיה, ברזים, מקלחונים – הכול למקלחת!

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

לעצב מקלחת וחדר אמבטיה זה חוויה. כולנו חולמים על ספא מפנק, אבל לא כולנו יודעים שבעצם זה לא כל כך מסובך. החלום יכול להפוך למציאות, לפחות ברמה מסוימת, בהתאם לחלל ולמרחב של הבית שלכם. יותר ויותר אנשים מתחילים להבין את היתרון של עיצוב חדר אמבטיה איכותי, ומשקיעים יותר זמן ומשאבים בבחירת דברים כמו כיור אמבטיה, ברזים ומקלחונים בצורה מושקעת יותר, כפי שפעם השקיעו רק במטבחים.

אז אם אתם מתכוננים לעצב חדר אמבטיה בבית שלכם, או אפילו בעסק כמו חדר כושר, ספא, בריכה או בית מלון, לפניכם כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון כשאתם מדברים עם המעצבים שלכם.

לדבר ברזים, מקלחונים ועל כיור אמבטיה בעיצוב

בכל דבר שמעצבים יש כמה אלמנטים חשובים יותר מאחרים, כמה דברים שחשובים יותר הן בעיצוב והן בתפקוד של החדר. חדר המקלחת שלכם אינו שונה בכך, ואתם צריכים לקחת בחשבון את האלמנטים הבאים כגורמי מפתח בעיצוב החלל:

  • כיור אמבטיה – הכיור הוא ככל הנראה החלק השימושי ביותר בחדר האמבטיה שלכם, בעיקר מכיוון שבמרבית הבתים חדר הנוחיות הוא גם המקלחת, ואין מה לעשות – רובנו מתפנים יותר פעמים ביום מאשר מתקלחים, ואנחנו משתמשים בכיור בכל אחת מהפעמים הללו. מסיבה זו בחירת כיור פרקטי, נוח ושימושי כאחד, אך נאה, יפה ומעוצב זה חשוב, ואף חשוב מאוד.
  • מקלחונים – לפני שניגשים לעולם עיצוב חדרי הרחצה לא בהכרח מבינים עד כמה מגוון ומעניין עולם המקלחונים. דלתות הזזה או דלתות על ציר? שקוף לגמרי או שקוף למחצה? ומה לגבי פנים המקלחון? ישנם אינספור דגמים, פתרונות טכניים, סטנדרטים ויכולת התאמה אישית, מה שעלול להיראות מסובך, אבל בעצם מאפשר לכם ולמעצב שלכם למצוא את הפתרון המושלם עבור חדר הרחצה שלכם.
  • ברזים – אם הכיור הוא החלק השימושי ביותר בחדר הרחצה, הרי שהברז הוא כלי העבודה השימושי ביותר, וככזה הוא חייב להיות לא רק נאה, אלא גם חזק ועמיד. כמות הפעמים שברז בבית ישראלי ממוצע עם שני ילדים נפתח ונסגר ביום היא גבוהה, וכדי שהברז יעבוד כמו שצריך ולא ידרוש תיקונים כל שני וחמישי, חשוב לבחור דגם עמיד וחזק באמת.

אלמנטים בעיצוב חדר הרחצה

את חדר הרחצה שלכם כדאי לבנות סביב אלמנט או שניים מתוך האלמנטים העיקריים. בחרתם כיור אמבטיה יפהפה עם עיצוב מיוחד? שאר האלמנטים חייבים להחמיא לו, ולתת לו לתפוס את תשומת הלב. לא סתם הבאנו את הכיור כדוגמא, שכן הוא לרוב יכתיב את קו העיצוב לחדר הרחצה, וסביבו יתמקד העיצוב.

כלומר – אם הכיור, החלק השימושי ביותר בחדר, מעוצב בצורה שלא תואמת את שאר חדר הרחצה, כל מי שייכנס לחדר יחוש בחוסר הרמוניה. במקום זאת, התאימו את העיצוב לכיור יפהפה, ותקבלו חדר שמזכיר ספא, ונותן תחושת ניקיון אלגנטית.

קרדיט תמונה: pixabay
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!