כיצד מיוצרים משטחי דקטון?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הם חזקים, מוגני קרינה וגם יפים ומרהיבים בכל מטבח, אמבטיה וגרם מדרגות. הכירו את שיש דקטון – הבחירה המרכזית של מאות קבלנים, אדריכלים ומעצבי פנים ישראליים. אז מה כל כך מיוחד בשיש הזה? מהם החסרונות שלו? וכמה הוא עולה?

משטחי דקטון עושים את דרכם לישראל החמה כל הדרך מספרד. החברה המייצרת Cosentino, נחשבת לחברת השיש הסינתטי הגדולה בעולם ומעמידה עבור לקוחותיה במדינות רבות מוצר מרשים מאוד למראה, עמיד וחזק במידה הנכונה, שעבר תהליך פיתוח ארוך וגם מסע לא קטן עד לדיוק התוצאה הנמכרת בחנויות כיום.

שיש דקטון עשוי ברובו מהחומרים הגולמיים פורצלן, קוורץ וזכוכית (קיימים עוד 17 מינרליים שונים המשולבים בתהליך הייצור), שעוברים תהליך עיבוד ייחודי בטמפרטורה גבוהה וזאת כדי לדמות את התנאים הטבעיים שמתרחשים בבטן האדמה וגורמים להיווצרות הגרניט, ממנו מיוצר שיש טבעי 100%. דימוי התנאים יוצר שינויים מולקולריים שמביאים לאיחוד חומרי הגלם לכדי משטח אחיד וחזק במיוחד. התוצאה הסופית כוללת דגמים מרהיבים בצבעים וטקסטורות משתנים וגם ארבע רמות עובי שונות, שניתן להשתמש בהם ליצירת שיש במטבחים ובחדרי רחצה מודרניים או כפריים וגם על פני מדרגות שיש מעוצבים, חיפויי קירות וכיסוי טוב לאלמנטים שמצריכים הסתרה.

מהם היתרונות של שיש דקטון?

הודות לפיתוח בסביבה טכנולוגית מתקדמת, השיש מכיל מספר רב של יתרונות חשובים ביותר: עמידות תרמית המאפשרת להניח כלים חמים על גבי המשטח ישירות, דחיית כתמים, שריטות ופיצוצים שנגרמים במגע עם חומרים או בעבודה ישירה על השיש, תכונות אנטי בקטריאליות הודות למרקם נקבובי צפוף שמונע חדירת חיידקים ובקטריות פנימה וכן עמידות גבוהה במיוחד לקרינת UV, מה שהופך אותו לרלוונטי ביותר לאקלים הישראלי, שעלול היה לגרום לשחיקה או דהייה בשמש הלוהטת והממושכת. בצד האסתטי, מדובר במשטח נקי ומוקפד, המעניק אלגנטיות ורושם מושלם לחלל שבו הוא נמצא, מושך את העין ותורם משמעותית לנראות הכללית.

האם יש לשיש זה גם חסרונות?

אמנם אין לדקטון חסרונות שנוגעים לתכונותיו, אך המחיר הגבוה שלו עשוי להשפיע על הבחירה בסוג זה, מאחר ולא תמיד התקציב יתאים לה. טווח המחירים מצוי ברף הגבוה לסוגי השיש השונים בישראל ונע בין 1,500 ועד 2,800 ₪ למ"ר. מחירים אלו כמעט כפולים מאלו של משטחי השיש הסינתטיים.

מה משפיע על מחיר השיש?

קיימים שלושה פרמטרים שישפיעו על המחיר הסופי של שיש דקטון והם מתייחסים לעובי השיש (ככל שהשיש עבה יותר, כך מחירו יקר יותר), גודל המטבח (הלוחות מגיעים באורך קבוע של 6 מטרים ולכן הקבלנים יספקו הנחה למי שינצל את גודל זה עד למקסימום, עם כמה שפחות שאריות) וגם העיצוב, שמחולק לארבע קבוצות דגמים כאשר הדגמים הזולים יותר הם: Edora, Bromoa ו-Sasea (עד 1,700 ₪ למ"ר) ואילו היקרים ביותר הם Halo ו-Auea (עד 2,800 ₪ למ"ר).

 

צילום:freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!