כל מה שחשוב לדעת על איתור נזילות מים בבית

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חוששים שיש לכם נזילה סמויה בבית? חשבון המים שלכם גבוה מהרגיל? זה הזמן להזמין מאתר נזילות אמין ומקצועי.

כך תדעו שיש לכם נזילה בבית

במידה ויש לכם נזילה סמויה בבית, סביר להניח שאתם תגלו אותה מאוחר, כשהיא כבר פעילה, חיה ובועטת.

ברוב המקרים תוכלו לדעת שיש לכם נזילה בבית כתוצאה מחשבון מים מנופח. אז במידה ושעון המים שלכם זז גם כשאתם לא מבצעים שימוש פעיל בברזים בבית, סביר להניח שיש לכם נזילה.

אולי לא ידעתם, אבל צנרת האינסטלציה של הבית עוברת מאחורי הקירות ומתחת למרצפות. במקרים של נזילה, סביר להניח שתראו על הקיר סימנים של רטיבות, עובש ושהקיר ישנה את הצבע שלו. במצב כזה, תצטרכו להזמין מומחה איתור נזילות.

איך מאתרים מהיכן הנזילה?

מאתר נזילות מקצועי ישתמש במצלמה תרמית על מנת לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. תפקידה של המצלמה הוא לזהות נזילות סמויות בצנרת באמצעות הפרשי הטמפרטורה שבתוך הקיר.

על גבי המצלמה בעל המקצוע יוכל לראות תמונה תרמו גרפית שתסייע לו להבין היכן נמצא מקור הנזילה ולהציע תיקון מתאים.

במידה ויש לכם נזילה מצנרת הביוב של הבית, בעל המקצוע יצטרך לבצע צילום צנרת על מנת להבין היכן נמצא הכשל בצנרת ומה החומרה שלו. הוא יחדיר מצלמה עם סיב מיוחד שמשדר וידאו באיכות גבוהה על גבי מסך וכך יבין היכן צריך לבצע את התיקון.

מה היתרון של המצלמה התרמית

אם בעבר גילוי נזילות בבית היה מצריך מבעלי המקצוע שעות של עבודה, כיום הפתרונות הטכנולוגיים מאפשרים איתור מהיר ויעיל במיוחד.

מעבר לעובדה שהמצלמה התרמית מאפשרת איתור נזילות מים במהירות, היא מייתרת רת הצורך בשבירה נרחבת של הקיר או המרצפות, על מנת לאתר את הנזילות באופן פיזי.

אז אמנם מדובר בעבודה לא זולה במיוחד שכוללת רק את האיתור ולא את התיקון, אך אם אתם בוחנים את החלופות, סביר להניח שישתלם לכם יותר לבצע איתור נזילות באמצעות מצלמה.

כל תבחרו מאתר נזילות מקצועי

לפני הכל חשוב לציין שלא כל אינסטלטור הוא מאתר נזילות, כך שמומלץ מאד להזמין בעל מקצוע שיש לו ניסיון בתחום האינסטלציה בכלל, ובתחום איתור הנזילות בפרט.

בנוסף, ודאו מראש שמאתר הנזילות מפיק לכם דוח בתום העבודה. הדוח הזה צריך לכלול את הממצאים המציגים את מקור הנזילה וכן הצעה לתיקון, באם בעל המקצוע שהזמנתם עושה גם תיקונים.

בררו מראש מה קורה במקרים בהם מאתר הנזילות לא מצליח לאתר את הנזילה. האם תצטרכו לשלם לו את המחיר המלא על העבודה? האם רק את עלות הביקור? לכל בעל מקצוע יש מדיניות אחרת בנושא, לכן מומלץ לברר זאת מראש על מנת להימנע מאי נעימות בהמשך.

איתור_נזילות_מים_קיר_חיצוני
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!