כל מה שחשוב לעשות לפני שמזמינים איתור נזילות

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חוששים שיש לכם נזילה בבית? חשבון המים שלכם גבוה מהרגיל? כך תאתרו את הנזילה.

בדקו את שעון המים

לפני שאתם הולכים לישון, סגרו את כל הברזים בבית, כולל זה של הניאגרה, ובדקו אם מונה המים שלכם ממשיך לזוז. במידה וכן, סביר להניח שיש לכם נזילה שצריך לאתר. במידה ולא, כל עוד יש לכם סימני נזילה בבית, יתכן מאד שמדובר בכשל באיטום.

בדקו שאין נזילה מהדוד

לעיתים קרובות דוד השמש יכול לגרום לרטיבות מהתקרה כתוצאה מנזילה. לכן, מומלץ לעלות לגג ולבדוק שאין נזילה. אגב, בדוד יש רכיב שנקרא שסתום ביטחון, שתפקידו להוציא מים החוצה כל כמה שעות, אז אם זה מה שאתם רואים זו לא נזילה.

בדקו אם יש נזילה באסלה

נפתח בשורה התחתונה – ברוב המקרים כשלקוחות מתלוננים על חשבון מים מנופח, מדובר בנזילה בניאגרה. מים זורמים ללא הפסקה מהניאגרה לאסלה, ברוב המקרים כתוצאה מגומיית אטם בלויה אן שחוקה.

קחו פיסת נייר והניחו על האסלה, במידה והיא נרטבת, יש נזילה. בנוסף, תוכלו לשים בניאגרה עצמה את הסבון הכחול של האסלה. במידה והמים נצבעים בכחול, יש נזילה.

מאתרים את הנזילה בזמן

במידה ולא הצלחתם לאתר את הנזילה, יש להזמין בעל מקצוע לאיתור נזילות. הוא יוכל לבצע שורה של בדיקות על מנת לאתר את הנזילה, כמו בדיקת לחץ לצנרת למשל. בנוסף, הוא יוכל להשתמש במצלמה תרמית לאיתור נזילות.

צילום צנרת ביוב ב{HEBROW}
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!