לא מאבדים תקווה: כך תמצאו אינסטלטור מומלץ בפתח תקווה

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כל אדם המתגורר או עובד באם המושבות מכיר את זה: הרגע בו מתגלה תקלה במערכת האינסטלציה או הביוב שלו. בהרבה מאוד מקרים, המשמעות היא העלאת מפלס הפאניקה (לעיתים יחד עם מפלס המים באסלה או בכיור), שיבוש משמעותי של שגרת החיים ולעיתים גם סכנות תברואתיות כאלה או אחרות.

למרות שיש בעיות שאפשר לטפל בהן באופן עצמאי, ברוב המקרים תרצו להזמין את שירותיו של אינסטלטור. אבל איך בדיוק תמצאו את האינסטלטור האידיאלי עבורכם?

בחינת תחומי הפעילות

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם אותו אינסטלטור יכול לטפל בבעיה מולה אתם מתמודדים. פרופיל הפעילות עשוי להשתנות בין בעל מקצוע כזה או אחר. למרות שסביר להניח שהרוב המוחלט של אינסטלטורים בפתח תקווה יספק את השירותים הבסיסיים – דוגמת פתיחת סתימות, תיקון פיצוצי צנרת, הגברת לחץ מים, התקנת נקודות מים ועוד – יש כאלו שדורשים מומחיות מיוחדת, או ציוד שאין לכל אינסטלטור באשר הוא.

ניתן להדגים זאת באמצעות המקרה של איתור נזילות, בו הטכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי מאוד בשנים האחרונות. כיום יש חברות ובעלי מקצוע שעובדים עם ציוד מגוון, דוגמת מצלמה תרמית מתקדמת, מכשור להחדרת גז ידידותי לסביבה, מכשור אקוסטי ועוד, אבל רבים אחרים מתבססים עדיין על השיטות הישנות. אם דרוש לכם איתור מורכב של נזילה נסתרת, או כזו הנמצאת בעומק משמעותי מתחת לפני הצנרת, סביר להניח שהאפשרות היחידה עבורכם היא לפנות לבעלי מקצוע המציעים את הציוד המתקדם הזה.

זמינות בעלי המקצוע

למרות שרוב בעיות האינסטלציה כרוכות מיסודן באי נעימות לא מבוטלת, יש כאלה שלוקחות את זה כמה צעדים קדימה. אם לוקחים בתור דוגמה פיצוץ צנרת שעלול לגרום להצפה, או סתימה שפוגעת ביכולת התפקוד של בני הבית, יכול מאוד להיות שתיאלצו לפנות לקבלת השירות במיידי – אפילו בשעות בלתי שגרתיות.

החדשות הטובות הן שיש בפתח תקווה אינסטלטורים הפועלים 24 שעות ביממה, אפילו שבעה ימים בשבוע ובחגי ישראל. ניתן לפנות אליהם באותם מקרי חירום ולשאוף לפתרון מהיר ומיידי של הבעיה. חשוב לקחת בחשבון שהמחיר שאתם צפויים לשלם בתרחישים אלה יהיה גבוה בהשוואה למחיר המקובל של אותו שירות, כשהפערים יכולים להגיע לעשרות או אפילו למאות אחוזים. לכן חשוב לשאול עד כמה פתרון הבעיה סובל דיחוי עד לשעות הבוקר או למועדים המקובלים.

זמן ההגעה הוא פרמטר נוסף שמגדיר עד כמה אינסטלטור מומלץ בפתח תקווה יכול לשרת אתכם. חשוב לראות מהי הזמינות של האינסטלטור, כלומר, מהי המהירות האפשרית בה הוא יכול להגיע. אינסטלטורים מומלצים בפתח תקווה מציעים פעמים רבות זמן הגעה מהיר במיוחד, של כ-20-15 דקות בלבד, מה שמקרב אתכם לפתרון מהיר של הבעיה.

כמובן שאזורי מתן השירות של האינסטלטורים מהותיים גם כן. יש אנשים שיעדיפו לפנות לאינסטלטור המתמקד בפתח תקווה, או לכל היותר באזור גוש דן, מה שעשוי לקצר את משך ההגעה שלו ולהוזיל את המחיר. זה נכון במקרים רבים, אם כי יש מנגד מגוון חברות בפריסה ארצית שיכולות לספק מענה מהיר ומיידי לא פחות.

בחינת המוניטין של האינסטלטור

כולנו שמענו בשנים האחרונות על מקרים בהם אינסטלטור מסוים ניצל את חוסר הידע של הלקוחות, ולעיתים חוסר האונים שלהם, על מנת לגבות מחיר מופרז עבור התיקון, "להמציא" בעיות שלא באמת קיימות וכן הלאה. למרות שמקרים מהסוג הזה הם נדירים יחסית, ולמרות שהרוב המכריע של האינסטלטורים (בוודאי אלו המוגדרים כמומלצים) יקפידו על יושר והגינות, מומלץ שתבצעו את הבדיקה הבסיסית הזו.

כצעד ראשון, אתם יכולים לנסות ולאתר חוות דעת על האינסטלטור המיועד. לעיתים האינטרנט – בין אם אתר הבית ועמוד הפייסבוק של האינסטלטור, אינדקסים של נותני שירותים, ביקורות ב-Google Review וכדומה – יכול לספק לכם יופי של תשובות. כמובן שחשוב לקחת בעירבון מסוים חלק מהביקורות ומחוות הדעת, שעשויות להיות מוטות לכאן או לכאן. ניתן לבקש מהאינסטלטור הפניה ללקוחות קודמים או קיימים שלו.

רצוי בהחלט לבצע עם האינסטלטור שיחת תיאום ראשונית, בה תספרו לו על הבעיה (רבים מהם יבקשו שתעבירו אליהם תמונה או סרטון וידאו רלוונטי) ותבינו מהם הפתרונות האפשריים, וכמובן גם מהו המחיר הצפוי. יכול להיות שהאינסטלטור יוכל לספק לכם הצעת מחיר מדויקת רק בעת הגעה למקום, לאחר אבחון יסודי של הבעיה, אולם במקרים רבים הוא אמור לספק לכם טווח מחירים כללים והגיוני עוד במעמד שיחת התיאום הראשונית.

במידת האפשר נסו להעלות כמה שיותר פרטים לגבי השירות המיועד על הכתב, ולראות האם התיקון או החלפים בהם נעש שימוש מגיעים עם אחריות. אחריות שכזו תספק לכם הרבה מאוד שקט נפשי.

מה לגבי המחיר?

טווח המחירים של עבודות אינסטלציה רחב במיוחד, החל מכמה מאות שקלים לביקור עם תיקון בסיסי ועד לסכום של אלפי או עשרות אלפי שקלים במקרה של עבודות תשתיות מורכבות.

ניתן לבצע השוואת מחירים מסוימת, כמו בכל תחום מקצועי, אולם קחו בחשבון שבתחום האינסטלציה המחיר לא בהכרח חזות הכול. אם אתם מתרשמים שבעל המקצוע אליו אתם פונים הוא מקצועי, מנוסה ובעל התמחות מיוחדת בבעיה שלשמה אתם זקוקים לו, יכול להיות שכדאי לכם להוסיף את הסכום הדרוש.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!