מהו צילום תרמי?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אחת הבעיות הקשות ביותר בנדלן הישראלי היא בעיה של נזילות וזו בעיה שתוקפת את מרבית המבנים, חדשים וישנים כאחד. הסיבות לכך רבות ומגוונות, החל מתשתיות לקויות, דרך לקויי בנייה, מבנים ישנים, תחזוקה לקויה והרשימה עוד ארוכה.

לרטיבות ונזילות יש מחירים קשים, אלו באים לידי ביטוי בנזק לנכס, ולשווי שלו וחמור מכך, בנזק לבריאות. רטיבות מצטברת מחלחלת ביסודות, בצנרת, בקירות, צפה על פני השטח וגורמת לנזק ישיר כמו גם נזק היקפי. בסופו של דבר היא מהווה גם מפגע ויזואלי, אלא שכשהדבר מגיע כבר לפני השטח, מדובר בצרה צרורה. רטיבות שהפציעה אל פני השטח מאותתת על בעיה חמורה ביותר, שהייתה צריכה לסלול את כל הדרך ממקור הנזילה ולגרור אחריה נזקים לכל אורך אותה הדרך.

איך עוצרים את הצרה בזמן?

מאחר ומדובר בתופעה קיימת וכואבת בכל המדינה המודעות לנושא חשובה ביותר. כולנו שמענו לפחות על סיפור אחד בקרב מכרים שלנו על חשבון מים שהגיע יום אחד עם סכום מרקיע שחקים, זה בדרך כלל לא קורה בין לילה. בדיקת שעון המים כחלק משגרת התחזוקה של הבית תוכל לגלות לכם על קיומה של נזילה גם ללא עין מזוינת, בעוד שבמידה ויש חשד סביר לקיום של נזילה, איש מקצוע יוכל לבצע איתור יסודי ולזהות את המקור באמצעות מצלמה תרמית.

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

בעוד שבעבר איתור נזילות היה נעשה באמצעות כלים ידניים ותוך הצורך, לא אחת בחשיפת הבטון והתשתית, כיום איתור נזילות נעשה בצורה נקייה מבלי להשאיר בלגן או לחשוף שום תשתית וזאת בזכות המצלמה התרמית. מצלמה תרמית מאפשרת לאתר את מקור הנזילה באמצעות צילום תרמי המבוסס על חום, כך שלמרות שאין גישה ויזואלית לתוך ליבת התשתית של המבנה, יש גישה להבדלי חום ומקור, כאשר במידה וישנה נזילה ניתן יהיה לזהות במצלמה מקור של צבע כחול, כלומר קור, בשונה מריכוז של צבע אדום שמסמל על חום. באופן כזה ניתן לאתר את מקור הנזילה בצורה מדויקת מבלי ליצור הרס מיותר ולטפל בה באופן נקודתי ואפקטיבי.

בהצלחה.

רטיבות קפילארית
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!