מה חשוב לבדוק כאשר מחליפים צנרת?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

צנרת האינסטלציה שלכם כבר עשתה את שלה? מעוניינים להחליף אותה? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שחשוב לדעת על החלפת צנרת אינסטלציה בבית.

באילו מקרים צריך להחליף צנרת?

יש מקרים שבהם הגיע הזמן לומר תודה לצנרת הישנה ולקדם בברכה את הצנרת החדשה שתשרת אותנו נאמה למשך השנים הבאות. בדרך כלל, סביר להניח שתצטרכו להחליף את הצנרת במקרים בהם מדובר בצנרת ישנה מברזל. מדובר בצנרת אינסטלציה מהדור הישן, כזו שסובלת מבלאי מוגבר, חלודה וקורוזיה ולעיתים פשוט לא משתלם לתקן אותה, אלא להחליף אותה קומפלט.

יתכן מאד שתצטרכו להחליף מקטעים שלמים של צנרת במקרים של חדירות שורשים. זה קורה בדרך כלל בבתים פרטיים ובחצרות שבהם יש עצים גדולים ומבוגרים שהשורשים שלהם פשוט מחפשים מקום לח ומוצל. כשהשורשים הללו חודרים, הם עלולים לגרום לנזקים כבדים מאד לצנרת, עד לכדי מצב שבו תצטרכו להזמין ביובית או להחליף את הצנרת קומפלט.

מה חשוב לבדוק לפני שמחליפים צנרת?

החלפת צנרת אינסטלציה בבית זו עבודה גדולה ומורכבת מאד אולי הגדולה ביותר בתחום האינסטלציה. לכן, אתם צריכים שאת העבודה הזו יבצע אינסטלטור מומלץ שהוא לא פחות ממומחה בתחום. ראשית, אנחנו ממליצים לכם לקחת מספר הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. כך גם תוכלו לקבל את המחיר הטוב ביותר וגם לבחור בהצעה שנראית לכם ההצעה הכי מקצועית.

על מנת לקבל את הצעת המחיר הזו אתם צריכים להזמין את האינסטלטור אליכם הביתה לביקור מקדים במסגרתו הוא יוכל לבחון מקרוב את מורכבות העבודה, למדוד את השטח ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת. כמובן שאנחנו ממליצים לכם להחליף את הצנרת לצנרת חדישה מפלסטיק, בין אם מדובר בצנרת SP או PEX,  שתיהן צנרות איכותיות וטובות מאד.

איך מחליפים צנרת בצורה מקצועית?

על מנת להחליף את הצנרת, בעל המקצוע יצטרף להרים את המרצפות או לשבור את הקירות במיקום המדויק שבו היא נמצאת. לאחר מכן, הוא כמובן יצטרך להוריד את השיבר הראשי על מנת לעצור את אספקת המים לדירה. רק לאחר מכן הוא יוכל להתחיל לשלוף את הצנרת הישנה ולפרוס את החדשה במקום המתאים.

כיום מקובל מאד להתקין חנוכיית מים, שהיא למעשה מרכזייה שאליה מחוברים כל צינורות המים בבית. המטרה של החנוכייה הזו היא לאפשר שליטה מלאה על תיקון תקלות בצנרת. לדוגמא, במידה ויש לכם נזילה בצנרת של המטבח, האינסטלטור יוכל לסגור רק את השיבר הראשי של המטבח בחנוכיית המים, במקום לעצור את האספקה לכל הבית.

שימו לב לפרטים הקטנים

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בכל הקשור להחלפת צנרת בבית הוא התמודדות עם המרצפות שכבר מותקנות אצלכם. במידה ואתם לא מבצעים שיפוץ כולל של הבית ולא מחליפים את הריצוף, שימו לב שעליכם לדאוג מראש למרצפות זהות רזרבה. אחרת, אתם תצטרכו להתקין אריחים בגוון שונה מזה שכבר קיים בבית וזה יראה מוזר מאד.

 

Service man instelling house heating system under the floor
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!