מתי חייבים להזמין אינסטלטור מיידית ולא לדחות?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

יש דברים שלא נורא אם דוחים אותם ביום או יומיים. מצד שני, ובמיוחד בכל מה שקשור באינסטלציה, לא כדאי לדחות תיקונים או הזמנת אינסטלטור.

יש בעיות או תקלות אינסטלציה שאפשר לפתור בצורה עצמאית, די בקלות: ברז מטפטף או אסלה שבה יש דליפת מים הם לא דברים שמחייבים הזמנה מיידית של אינסטלטור, למרות שיש לתקן את הנזילה: אפשר להחליף גומייה בברז או את כל הברז עצמו בלי קושי רב, בכל עת, וגם החלפת גומייה או פעמון שלם בניאגרה הם דברים לא קשה לעשות.

מעבר לדברים הפשוטים האלה, ישנם בהחלט מקרים שבהם כדאי לאתר שרברב קרוב, ולהזמין אותו מיידית לביתכם, ואם לא מיידית, אז לפחות בתוך יום או יומיים. אם אתם גרים ברמת גן, למשל, חפשו אינסטלטור ברמת גן, כדי שזמן התגובה שלו יהיה קצר ככל האפשר.

 מהם המקרים שבהם כדאי להיכנס לאינדקס בעלי מקצוע B144 ולהזמין מיד אינסטלטור?

freepik

צינור מפוצץ  – זרימה לא מבוקרת של מים

אין ברירה וחייבים לסגור את השיבר (ברז המים הראשי לבית או לדירה) או ברז ביקורת מתאים ב'חנוכיה'; מעין מרכזייה של ברזי משנה שמותקנת בבתים או דירות.

כמובן שיש לקרוא לאינסטלטור מהר ככל האפשר, במיוחד אם נאלצתם לסגור את ברז המים הראשי לדירה או לבית.

המים באסלה יורדים באופן איטי או לא יורדים בכלל

סתימה בשרותים היא דבר מאוד לא נעים. היא עלולה להתפתח במהירות והמצב עלול להסלים תוך יום או יומיים, עד כדי כך שאתם עלולים למצוא את עצמכם עם ביוב מוצף.

אם אתם גרים בבית פרטי, למשל ברמת גן, יכול להיות שהבעיה נגרמת בגלל שורשים בביוב, במיוחד אם השירותים הסתומים הם בקומה תחתונה. קראו מהר ככל האפשר לאינסטלטור ברמת גן, כדי שיאתר אם הבעיה היא אכן בשורשים.

הפתרון במקרה כזה נחלק לכמה שלבים:

  1. איתור השורשים בקו הביוב ופינוי שלהם.
  2. בדיקת שלמות הקו – איתור המקום דרכו חדרו השורשים לביוב – ותיקון החור או הסדק.
  3. טיפול ארוך טווח שכולל לפעמים גם עקירה של הצמח שגורם לבעיות.

אם אתם גרים בדירה, סביר שמקור הסתימה היא במגבונים או פריט כלשהו אחר שמצא את דרכו לאסלה. במקרה כזה, ברוב המקרים די יהיה בפתיחת הסתימה כדי לתקן את המצב.

יש כתם רטיבות בקיר

או גרוע לא פחות, יש כבר כתם עובש במקום מסוים או סביב נקודה מסוימת.

לא חייבים להזמין אינסטלטור באופן מיידי, אבל כן חייבים לטפל בבעיה בטווח זמן קצר ככל האפשר.

אם אתם גרים בבית פרטי, הנזק שייגרם הוא רק לכם. מצד שני, אם אתם גרים בדירה ויש רטיבות בקיר משותף עם שכנים – חייבים לטפל במהירות, לפני שנגרם להם נזק.

יש כתם רטיבות ברצפה

מים עולים מהרצפה יכולים ללמד על בעיה בצנרת מים או ביוב, ויש לטפל בעניין במהירות.

נזילה בצנרת מים בבית פרטי גורמת נזק לריצוף והיא כמובן לא נעימה ויש לתקן אותה. נזילה בצנרת ביוב היא מפגע תברואתי ודורת טיפול ותיקון מהירים מאוד.

אם הנזילה ברצפה היא בבית משותף, יש לטפל בה מהר מאוד כדי למנוע נזק לתקרות של השכנים שגרים בקומה מתחת. נזק כזה עלול לגרום לא רק לאי נעימות, אלא גם נזק כספי מיותר.

בור ביוב מסריח או עולה על גדותיו

יש לקרוא מיידית לאינסטלטור, שיברר את מקור הריח ויתקן את מה שורש תיקון. שימו לב שלעיתים, אם אתם גרים בבית פרטי, סתימה בבור ביוב אצלכם בגינה או בחצר עלולה לגרום בעיה גם אצל השכנים. במקרה שבו יש קו משותף כזה, והביוב מנקז יותר מבית אחד, נהוג שכל המשתמשים בו נוטלים חלק בתיקון ובהוצאותיו.

כמובן שאם מדובר בקו ביוב בבניין משותף כל הבניין נושא באחריות לטיפול ובהוצאות.

דוד חשמלי או דוד שמש דולף

נתקו את זרם החשמל (הורידו פקק מתאים בלוח החשמל) וקראו לאיש דודים או אינסטלטור. ברוב המקרים התקלה ניתנת לתיקון בקלות לאחר ניקוי הדוד וחידוש האטימה סביב חיבורי הצנרת.

דוד חשמלי או דוד שמש מקצר

ברוב המקרים מדובר בגוף חימום שנסתם בגלל אבנית והוא מקצר. נתקו את זרם החשמל (הורידו פקק מתאים בלוח החשמל) וקראו לאיש דודים או אינסטלטור.

 

freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!