ניקיון בית חדש, ניקוי שטיחים מקיר לקיר, ניקוי מזרון בקלות

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ניקיון הבית הוא דבר בסיסי שכל משפחה דואגת לו מידי שבוע. לא לכל אחד יש את הכוח, היכולת והזמן כדי לנקות את הבית. ניקיון הבית כולל ניקיון יסודי של המטבח, הזזת ספות, לטאטא, לשאוב, לקרצף ולנקות.

עם הזמן מצטברים לכלוכים, כתמים ואבק במקומות שונים בבית כמו במזרונים, בשטיחים, בארונות ובכל מקום אחר שידינו לא מגיעה.

כיום מזרונים הם מוצר יקר שעליו אנחנו מוציאים אלפי שקלים על מנת ליהנות מחווית שינה נעימה וכיפית אך אנו לא יודעים עד כמה הלכלוך והכתמים שמצטברים במזרון הם קשים.

לחלק מהבתים ישנו שטיח הפרוס על הרצפה שמכסה את כל המרצפת ודואג לכך שהדריכה על הרצפה תהיה נוחה ונעימה יותר אך לעיתים איננו מודעים לכך שהשטיח הפרוס על הרצפה צובר כל כך הרבה אבק וליכלוכים קשים.

 

איך ניקיון בית חדש מתבצע? 

במידה ותרצו שננקה https://aviv-nikayon.co.il לכם את הבית, המנקה תגיע יחד עם מכשירים וחומרי ניקוי מתאימים ותנקה את ביתכם החל מהרצפה, החדרים והארונות ועד לפנלים, תריסים ושירותים.

ניקוי מזרון בקלות מתבצעים ע״י מכונות שלא ניתן להשיג בשוק עם אנשי מקצוע שמבינים ויודעים את עבודתם.

המזרון והשטיחים יתנקו בקלות ולא יישאר עליהם אף כתם בזכות המכונות המקצועיות שיעשו את עבודתם. 

 

למה כדאי לכם להיעזר בשירותנו? 

חברת הניקיון שולחת איתה מנקים מקצועיים שמבינים ועושים את עבודתם כבר שנים. יחד עם זאת, המכשירים והמכונות שמגיעות עם המנקים לא ניתן למצוא בשוק כיוון שהם מוצרים תעשייתיים וגדולים, הכוח שלהם חזק ביותר והם ישאבו כל כלום הכי קטן.

בנוסף, לא לכולנו יש זמן ויכולת לנקות את הבית, השטיחים ובעיקר המזרונים עד כדי כך שלא יישאר זכר לכתמים. חברת הניקיון מציעה לכם ניקיון יסודי ומקצועי של הבית, וניקוי שטיחים מקיר לקיר והמזרונים תמורת סכום קטן ומועט שבסופו תזכו לבית ורהיטים כמו חדשים.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!