ניקיון דירה אחרי שיפוץ, ניקיון בית לאחר שיפוץ

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ניקיון הבית הוא דבר בסיסי שכל משפחה דואגת לו מידי שבוע. לא לכל אחד יש את הכוח, היכולת והזמן כדי לנקות את הבית. ניקיון הבית כולל ניקיון יסודי של המטבח, הזזת ספות, לטאטא, לשאוב, לקרצף ולנקות.

כאשר אנחנו עוברים מסע שיפוצים ארוך ומייגע בבית, אנחנו רוצים להיכנס לבית נקי ונעים כדי ליהנות מהבית החדש שקיבלנו בזה הרגע. אך לא כולם זוכים לכך כיוון ניקיון דירה אחרי שיפוץ הוא דבר קשה ומורכב, לא כולם יכולים להשתלט על הבלאגן והליכלוך שנשאר לאחר השיפוץ.

לכן, אנו מציעים לכם את עזרתנו https://aviv-nikayon.co.il בניקיון בית לאחר שיפוץ כדי שתוכלו ליהנות מהדירה שלכם אחרי מסע השיפוצים שעבר.

 

איך ניקיון הדירה מתבצע?

חברת הניקיון תגיע לביתכם ותנקה את כל האבק והליכלוך שנשאר מהשיפוצים. חברת הניקיון תנקה ותקרצף את הרצפה מכל הכתמים, תנקה פנלים, אמבטיות, שירותים, מטבח, תריסים ועוד כדי שתוכלו ליהנות מדירה נקייה ואסתטית אחרי תקופת שיפוצים ארוכה ומייגעת.

 

למה דווקא חברת ניקיון?

חברת ניקיון תעניק לכם שירותים מקצועיים ויסודיים כמו ליטוש המרצפות במידה ותצטרכו, פוליש לרצפה וכו' שלא כמו מנקות או עוזרת בית שדואגת רק לתחזוק הבית ושמירה על ניקיון.

בנוסף, חברת הניקיון מגיעה עם קבוצה של אנשי מקצוע שינקו לכם את הבית עד יסוד וכך העבודה תתבצע במקצועיות ע"י אנשים שמבינים ומקצועיים בכך. כמות הלכלוך והאבק שמצטבר בבית לאחר שיפוצים יותר גדול מכמות לכלוך שיש בבית בתקופה רגילה ורק קבוצה של אנשים מקצועיים יכולים לטפל בכך.

חברת הניקיון תנקה לכם מקומות שלא יעלה בדעתכם שצריך לנקות שם. הם לא יתעצלו וישאירו לכם חצי עבודה שתצטרכו לעבור אחר כך שוב עם סמרטוטים. 

למעשה, לפני התחלת הניקיון תוכלו לעבור עם האנשים ואם יהיו לכם בקשות מיוחדות תוכלו לבקש וכך תוכלו לקבל א הבית שלכם נקי לשביעות רצונכם.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!