סוגי סוככים מגוונים, מחירון פרקט פישבון

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

בשנים האחרונות עיצוב הבית נהיה פרמטר מרכזי וחשוב ביותר במעבר דירה. עיצוב הבית מתחיל בדברים הגדולים כמו ספות, כיסאות, שולחנות ועד לדברים שלא העלינו בדעתנו שמוסיפים לבית- סוככים ופרקטים.

מעבר לכך שסוככים ופרקטים מוסיפים לעיצוב הבית, יש להם יתרונות רבים. הסוככים שומרים על הבית מפני השמש והגשמים, והפרקט מבודד חום וקור.

 

איזה סוגי סוככים מגוונים יש?

כיום ישנם המון סוגי סוככים אך ישנם שלושה סוגים מומלצים: סוכך מרקיזה, סוכך קבוע וסוכך זרועות.

סוכך זרועות- הסכך מיוצר בטכנולוגיית הזזה כאשר ישנם שני סוגי הזזה- אחד זז ע"י מנוע חשמלי והשני זז ע"י פעולה ידנית.

סוכך קבוע- את הסכך אפשר למקם במספר זוויות וצורות שונות כמו זווית ישרה, סוכך עקום ועוד… את הסכך ניתן לצבוע בצבעי יסוד וצבעי קרם.

סוכך מרקיזה- סוכך זה ניתן לקיפול והצורה שלו היא צורה דומה לרבע עיגול. יש לו כל מיני מערכות של זרועות כאשר המערכת של הצירים מאפשרת קיפול הסכך מעלה וע"י כך אפשר לפתוח או לסגור אותו על פי הצורך.

הסוכך מסוג מרקיזה עשוי משלד של אלומיניום ומכיסוי שיכול להיות מבד או מהחומר pvc לפי בחירתכם. לסוכך מסוג זה ניתן להוסיף מנוע ובכך להפוך אותו לסוכך חשמלי.

 

מחירון פרקט פישבון 

פרקט פישבון הוא פרקט שמגיע בצורת דג (Fish bone). הפרקט מותקן בצורה של זיגזג כאשר הפרקט יוצר זווית כמו חץ וכך נותן את האפקט של הדג.

ישנם פרקטים המיועדים להתקנה בסגנון פישבון במגוון חומרים כמו פרקט פישבון מעץ תלת שכבתי, מלמינציה, ומפולימר.

מחירו של הפרקט משתנה בהתאם לעובי, לארץ הייצור של הפרקט, דרגת הקושי בהתקנתו וכו׳.

פרקט פישבון הוא פרקט שצורת התקנתו מורכבת יותר מפרקט רגיל כיוון שהוא בצורת זיגזג ולכן המחיר שלו גבוה יחסית להתקנה של פרקט רגיל ונע בין 60₪-160₪ למ״ר.

לסוגי פרקטים היכנסו לאתר שלנו https://parket-for-home.co.il

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!