סוגי שיש דקטון מגוונים

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

באתר שלנו https://aven-s.co.il ישנם סוגים רבים של שיש למשטחי העבודה במטבח אך הסוגים הכי נפוצים ומבוקשים הם: אבן קיסר, שיש גרניט, פורצלן, דקטון ועוד.

 

קצת על שיש דקטון

שיש דקטון למטבח זה שיש גדול יחסית לשאר המשטחים האחרים והמשקל שלו נמוך יותר. משטח זה עמיד מאוד בפני שריטות וסדקים שיכולים להיווצר במהלך השנים כתוצאה מבישול עליו.  הוא שומר על מראה מבריק וחדש לאורך זמן ממושך ולכן אין צורך להחליף שיש כל מספר שנים.

סוגי שיש דקטון מגוונים ורבים שאותם תוכלו לעצב לפי התקציב שלכם, הטעם האישי שלכם ולפי עיצוב הבית כדי שיתאים.

שיש דקטון נעשה בעזרת חומר סינתטי ע"י אדם ולא מחומר טבעי אך זה לא מהווה כחיסרון לגבי המשטח- להיפך, יש לו המון יתרונות.

 

יתרונותיו של שיש הדקטון

אם אתם מבשלים מהר ואין לכם סבלנות לחכות שהסירים יתקררו זו לא בעיה. שיש הדקטון חזק מספיק כדי לעמוד בפני טמפרטורות חום גבוהות וזה לא מהווה בעיה.

בנוסף לכך ששיש הדקטון עמיד בחום, הוא גם עמיד בפני שריטות כך שתוכלו לשתף את ילדיכם הקטנים בחווית הבישול שלכם ללא כל חשש שהשיש יהרס. אפילו ניתן לחתוך ישירות על השיש ללא חשש שהשיש יישרט או ייסדק כיוון שהוא עמיד בפני שריטות.

אז כבר הבנתם ששיש דקטון הוא משטח עבודה למטבח די חזק- ומה לגבי משטח עבודה בחצר? אין כל בעיה.

משטחי שיש הדקטון עמידים בפני קרני UV כך שתוכלו ליהנות ממטבח חיצוני מדהים ביופיו ללא כל חשש ששיש הדקטון יחליף את צבעו. הוא יכול לשמור על הגוון שלו למשך שנים ארוכות אפילו בחשיפה ממושכת לשמש.

בנוסף לכל זה, משטח שיש הדקטון סטריליים ביותר. לעומת משטחי שיש אחרים שיש להם נקבוביות רבות שגורמות להצטברות של לכלוכים, חיידקים וכתמים, משטח הדקטון בעל מעט נקבוביות וכך שומר על הסטריליות שלו.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!