פינוי דירה בחינם האם יש דבר כזה?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אנשים רבים זקוקים לשירות הכולל פינוי של הדירה שבבעלותם, דירה שהם משכירים במטרה שיוכלו לעבור לדירה אחרת או נכס אחר כמו מחסן, משרד וכדומה. כולנו יודעים הרי מה זה שירות הובלות או אריזה והובלה. האם שירות של פינוי דירה בחינם קיים? האם יש כזה דבר? הרי מה האינטרס של החברה שמבצעת את התהליך לפנות נכס בחינם, ללא כל תמורה? אז מסתבר שהשירות הזה קיים ואפילו פופולארי מאוד. יש חברות שמבצעות פינוי נכסים בחינם.

 

אז איך זה עובד?

פעמים רבות שאנחנו רוצים להיעזר בשירות או חברה המבצעת פינוי דירה, יש המון דברים שאנחנו לא צריכים או לא רוצים לקחת איתנו. התמורה של אותה חברה היא למעשה החפצים שאנחנו לא רוצים לקחת אותם. החפצים יכולים לעבור לחברה עצמה ויש לא מעט מקרים, בהם צוות החברה יהיה מעוניין לרכוש מאיתנו את החפצים הללו. זה יכול להיות מכשירי חשמל, גם אם הם ישנים, זה יכול להיות רהיטים כמו ספות או שולחן אוכל ואלו יכולים להיות עוד המון דברים. אז במקום לזרוק, במקום להעיף, פשוט בדקו, אולי מגיע לכם שירות פינוי נכסים ללא עלות, בעד חלק מהחפצים שהיו בבעלותכם אבל אין לכם בהם יותר שימוש.

 

למי השירות מתאים?

  • רילוקיישן – ישראלים רבים מדי שנה בוחרים לעזוב את ישראל לטובת חו“ל. חלקם עוזבים למטרות של עבודה ופיתוח הקריירה, חלקם עוזבים למטרות של לימודים ויש גם כאלה שפשוט עוזבים ללא מטרה. אותם ישראלים הרבה פעמים מפנים את הדירה שבה הם גרים ואין להם איפה לאחסן חלק גדול מהחפצים שלהם. הם פשוט רוצים להיפטר מהם ולכן השירות הזה יכול ממש להתאים להם.
  • פינוי ירושות – אם קיבלתם לאחרונה נכס בירושה כתוצאה מפטירה של אדם הקרוב לכם, יכול מאוד להיות שתהיו מעוניינים בשירות הנקרא פינוי ירושות או פינוי עזבונות. כמובן שאת חלק מהחפצים תוכלו לשמור והם ודאי מהווים איזהשהו זיכרון סנטימנטלי עבורכם, אך את שאר הדברים, אנשי החברה ימיינו ויפנו מהנכס. לאחר מכן תוכלו להשכיר אותו, למכור אותו או לעבור אליו בעצמכם, בהתאם לצורך כמובן.
  • אגרנות כפייתית – יש לא מעט אנשים שפשוט אוספים כל דבר. הם אוספים דברים מהרחוב, הם שומרים פריטי לבוש שהם כבר לא לובשים, הם לוקחים מאחרים מה שהם יכולים ופשוט משאירים את זה אצלם. בשלב מסוים זה נהיה מאוד בעייתי עד לכדי מצב שפשוט אי אפשר לדרוך בדירה שלהם. אם אתם מכירים אדם כזה, אתם בטח מבינים כי מדובר בסוג של בעיה נפשית. לאותו אדם ניתן לסייע ורק צריך לגלות רגישות ואמפתיה לו ולתהליך עצמו. צריך לעשות סדר, לקחת את מה שבאמת לא צריך יותר וכמובן גם לנקות את המקום.
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!