צריך פירוק ארון בקרוב? 4 טיפים למציאת איש מקצוע בתחום

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אם יש לך ארון שצריך לעבור לחדר אחר או אפילו לדירה אחרת כחלק ממעבר דירה, פירוק ארון יהיה חלק בלתי נפרד מהתהליך. הסיבה לכך היא שארונות הם פריטים כל כך גדולים עד שבלתי אפשרי להעביר אותם דרך פתח דלת רגילה. ראשית יש לפרק אותם ולהעביר אותם בחלקים אל יעדם, ואז להרכיב אותם מחדש ולהפוך אותם לארון של ממש.

 

פירוק ארון לא עושים לבד

ייתכן שאפילו לא תכננת לבצע פירוק ארון בעצמך, וטוב שכך! ברור לך שיש דברים שעדיף להשאיר לבעלי מקצוע. אם כן, אספנו כמה טיפים שיעזרו לך להגיע לאיש מקצוע מוצלח ומעולה:

  • הכל מתחיל באינטרנט – נו, אנחנו לא באמת צריכים לספר על היתרונות הנפלאים שבשימוש במנוע החיפוש. ידוע שכשמחפשים את התשובה לכל שאלה, גוגל הוא המקום הראשון שנרצה לפנות אליו. בתוך מספר שניות יתקבלו המלצות וביקורות אודות אנשי מקצוע המתמחים בפירוק והרכבה של ארונות בסביבת המגורים, ותוכלו להתחיל סבב יצירת קשרים.
  • להציץ באתרי האינטרנט – רגע לפני שיוצרים את הקשר הטלפוני כדי לצאת לסיור באתרי האינטרנט של אנשי המקצוע שהעלה החיפוש. האתר הוא כרטיס הביקור של אנשי מקצוע מכל התחומים, ואם הוא נראה טוב, ידידותי לגולש ומלא בתוכן בעל ערך ולא רק כזה שמוכר, הרי שסביר שמדובר באדם מקצועי ואמין.
  • יצירת קשר – אז נניח שנמצאו 2-3 אנשי מקצוע שהאתר שלהם נראה טוב וגם קיבלתם עליהם לא מעט המלצות. מצוין! כעת אפשר להתקדם לשלב הבא שהוא יצירת הקשר; יש להעביר את כל הפרטים בנוגע לארון, לסוג העבודה הנדרשת ועוד. בהתאם לאלו, יוכל כבר להמציא הצעת מחיר מתאימה ולעדכן מתי יוכל להגיע. מובן שאם אין לו זמינות למועד שבו אתם זקוקים לפירוק וההרכבה, יש להמשיך בחיפושים.
  • מחיר – הצעת המחיר חייבת להיות ממוצעת למשימה. למה הכוונה? אין כל סיבה להזמין איש מקצוע במחיר גבוה מידי, ומחיר נמוך מידי חייב להדליק נורה אדומה. מחירו של פירוק ארון ישתנה בהתאם לפרמטרים שהזכרנו לעיל, כך שמומלץ קודם כל לבדוק מהו הממוצע בשוק, לאסוף כמה הצעות מחיר ולבחון איזו מהן לא רק מתאימה לממוצע אלא גם נוחה לך.

 

כל מה שהארון שלך צריך

פירוק ארון הוא משימה חשובה, אך מה לגבי תיקונים והרכבות? איש מקצוע בעל ותק וניסיון ישמח להציע לך שירותים בהתאם לכל מה שהארון צריך, החל מפירוק ועד תיקון ארונות הזזה או ארונות מכל סוג אחר. בעת החיפושים, כדאי לוודא מהם השירותים שאיש המקצוע יכול להציע, ולבחון את העבודה שלו לכשתזמינו אותו. מי יודע, אולי תמצאו את האדם הנכון ליצור עמו בקשר בכל מצב שבו תצוץ בעיה עם אחד הארונות בבית בעתיד. ביננו, יש שקט נפשי נהדר בעובדה שאנחנו יודעים בדיוק עם מי ליצור קשר כשיש לנו בעיה.

קרדיט תמונה: Pixabay
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!