קידוח בטון בעבודות אינסטלציה

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הגיע הרגע לבצע קידוח בטון להעברת צינורות בשביל לבצע עבודת אינסטלציה. לפני שתמהרו להתקשר לבעל המקצוע הראשון שתמצאו בגוגל, כדאי שתקראו על התהליך, ותלמדו איך כדאי לעשות את זה נכון, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר, מבלי שיגרמו נזקים לבטון.

בטון בכל מקום – החומר היציב ביותר

קירות בטון הם דבר מאוד נפוץ בארץ ובעולם, בזכות התכונות הנהדרות שהוא מציע – הוא מבודד חום וקור, מבודד רעשים, יציב וחזק לאורך שנים, פשוט ונוח לשימוש באתרי בנייה. הבטון הוא חומר חזק, ולכן משתמשים בו לשיפוצים ובנייה, אבל כשניגשים לבצע עבודת אינסטלציה מיוחדת כמו העברת צינורות, הבטון יכול בהחלט לעכב את התהליך. על האינסטלטור להשתמש בכלים מיוחדים, ולפקוח שבע עיניים על מנת לוודא שהעבודה מתבצעת כראוי, והוא אינו משאיר נזקים אחריו, או מסכן חיים.

קיר בטון הוא הסיוט של האינסטלטורים

אם תעצרו אינסטלטור ותשאלו אותו מה העבודה הכי מאתגרת שלו – הוא ודאי ישיב לכם שמדובר בקידוח בטון להעברת צינורות. כאמור, הבטון הוא חומר חזק ולכן קשה מאוד לקדוח בו. לפני שתזמינו איש מקצוע, ודאו שהוא יודע מה הוא עושה, יש בידיו את הכישורים הנחוצים, ההסמכות והרישיונות. עדיף לבדוק את הכול בקפידה, גם אם איש המקצוע ירים גבה, בשביל השקט הנפשי שלכם.

המטרה הסופית בקידוח הבטון

האינסטלטורים רוצים רק דבר אחד – תעלה חלולה בתוך הקיר, שתהיה בגודל, באורך וברוחב של הצינור אותו הם רוצים להכניס. החלל הייעודי יאפשר לאינסטלטורים להכניס את הצינורות כשביעות רצונם, על מנת לבצע את עבודת האינסטלציה לשמה באו. חלל ייעודי, שנפער מתוך מחשבה ותכנון קדימה, ישמש את האינסטלטורים מבלי לפגוע בעמידותו של הקיר. גדלי הפתחים משתנה כמובן בהתאם לסוג הצינור וסוג הפרויקט.

לא רק אינסטלטורים

קידוח בקירות בטון יכול להתקיל עוד הרבה אנשי מקצוע, בין היתר מתקיני מזגנים, אנשי שיפוצים שמוסיפים מעליות, הנדי-מנים למניהם. עבודה פשוטה יכול להפוך למסובכת כפליים כשמדובר בקיר בטון. שימו לב, שקידוח בטון לא מקצועי עלול לגרום לנזקים בטווח הארוך – סדקים שיהפכו אותו לפחות יציב, מה שיפגע בעמידותו של המבנה, ואפילו חס וחלילה עלול לגרום לסיכון חיי אדם. אל דאגה, גם חומרים כמו אספלט או סלעים, ייקדחו בקלות בזכות כלי העבודה.

איך הם עושים את זה?

קידוח בבטון מצריך שימוש בכלי עבודה וציוד מיוחד. בין היתר, קידוח בטון להעברת צינורות ידרוש שימוש בכלים כמו יהלום, מקדחות בטון, מקדחות כוס עם אבק יהלומים שמשמשות לקידוח צינור, ומסור בטון. כלי העבודה דורשים הסמכה מיוחדת והכשרה, על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אנשי מקצוע מנוסים, שהשתמשו בכלים בעבר, ידעו לבצע את העבודה בצורה נקייה, מהירה ויעילה, לשביעות רצונכם. לעומת זאת, אנשי שיפוצים שטרם התנסו בשימוש בכלים אלו, עלולים לגרום לסדקים בבטון, ובצינורות, שעלולים לעלות לכם כפליים.

כמה דגשים שיהפכו את קידוח הבטון לחוויה יותר נעימה ובטוחה –

  • הרטבה של הבטון בצורה מחושבת, תסייע לצמצם את כמויות האבק שישתחררו לאוויר. השימוש במכשירים שיכולים להקטין את שחרור האבק, ובכך להגן עליכם, ולשמור על איכות האוויר בסביבת העבודה, ושמירה על איכות הסביבה.
  • מקדחות מיוחדות שמתאימות לקידוח בטון, מצמצמות את הרעש כמה שאפשר, על מנת שלא להוות מפגע רעש.
  • שמירה על בטיחות העובדים – המפעילים יבצעו את הקידוח ממרחק של מספר צעדים מהקיר, מה שמבטיח שישמרו מרחק מכלי העבודה העוצמתי.
  • אל תתפשרו על בעל המקצוע עבור משימת קידוח בטון להעברת צינורות
איתור נזילות מים מחיר
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!