אינסטלטור בקרית ביאליק שרות 24 שעות

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אחד מאנשי המקצוע שנרצה שיגיע במהרה כשישנה בעיה בבית הוא האינסטלטור. הוא מומחה בכל מה שנוגע למערכת המים ויכול לטפל בבעיות דחופות או לבצע עבודות באופן שוטף. חלק מבעלי המקצוע נכונים להגיע בכל יום ושעה וחלקם יגבילו את שעות השירות שלהם. במידה ומדובר בבעיה שיש לטפל בה כאן ועכשיו, יש לחפש אחר אינסטלטור בקרית ביאליק  שרות 24 שעות

בעיות בהן אינסטלטור יכול לטפל

אינסטלטור יכול לטפל בשלל בעיות הקשורות במערכת המים. באופן מפתיע, רוב הקריאות לא באמת דורשות הגעה באמצע הלילה או בסוף השבוע, אך אלו שכן דורשות בעל מקצוע שיוכל להגיע תוך זמן קצר ויעניק "עזרה ראשונה" לבית עד לטיפול היסודי.

פיצוץ בצנרתאינסטלטור בקרית ביאליק שרות 24 שעות ביממה

פיצוץ בצנרת יכול להופיע בבת אחת. פתאום זרם חזק נכנס מהברז, הצינור או אפילו הרצפה. במקרה כזה הפעולה הראשונה שכדאי לעשות היא לסגור את השיבר. כלומר לסגור את הברז הראשי של הבית ובכך למנוע ממים נוספים להיכנס לבית. במידה ויש חשש שהמים יפגעו בחשמל כדאי מאד לסגור את המתג הראשי ולייבש את הבית לפני החזרת החשמל.

במקרה של פיצוץ יש צורך לתקן את האזור הפגוע ולרוב להחליף את החלק. אם מדובר על צינורות פגועים, יש לדאוג לאחרים מתאימים. אם הבעיה היא בברז שניזוק יש לחבר ברז חדש. לעתים החלקים ישנים מאד ואז יכול להיות שהאינסטלטור יציע פתרון רחב יותר מכפי שצוין.

פתיחת סתימות

אחת הקריאות הנפוצות תהיה בשל סתימה. היא יכולה להיות בשירותים, באמבטיה או בכיורים. לרוב, הסתימה תהיה במקום אחד בלבד ואם היא רחבה יותר יתכן שישנה בעיה במערכת הביוב ולא רק באזור אחד. פעמים רבות סתימה בכיור תהיה בחלק העליון שלו ואנשים עם ידיים טובות יוכלו לתקן זאת. בעיות אשר נמצאות בתוך המערכת דורשות הגעה של שרברב וכך גם אם אין אפשרות לבצע את הפתיחה באופן עצמאי.

פתיחה של סתימה יכולה לדרוש לא פעם ציוד שיש לאינסטלטור. לעתים העבודה תיקח פחות מחצי שעה ואפשר יהיה לחזור לשגרת החיים במהירות כשהמערכת סדירה ותקינה. כמובן, כדי למנוע חזרה של הסתימה יש להימנע מהשלכת פסולת מזיקה כמו שמנים, מגבונים ודומיהם.

פיצוץ בדוד

יכולות להיות שתי בעיות בדוד. האחת מהן היא פיצוץ אשר גורם ליציאת המים החוצה והשנייה היא תקלה במערכת החימום. בבתים פרטיים קל יותר לזהות מצבים של פיצוץ כיוון שהמים פשוט יוצאים החוצה והגג דולף. בבניינים משותפים הדוד נמצא למעלה ולעתים אינסטלטור חירום בקרית ביאליקתיווצר בריכה של מים לפני שנוכל להבחין בכך. עם זאת, המים החמים לא יגיעו אלינו כיוון שהם יוצאים.

שתי הבעיות דורשות הזמנה של אינסטלטור שיגיע בשעה נוחה ויקבע איזה חלק בדוד יש להחליף. בביצוע העבודה יש לסגור את הברז הראשי וכיוון שמדובר במערכת משולבת של מים וחשמל, יש צורך לסגור את החשמל בעת ביצוע העבודה. התיקון יכול לארוך מספר שעות ובסיומן אפשר לחזור לשגרת החיים.

טיפול בנזילות סמויות

לעתים ישנו מצב של נזילה שאנחנו לא רואים. ניתן לזהות את המצב כששעון המים ממשיך לרוץ גם כאשר כל הברזים סגורים וכאשר חשבון המים עולה ללא סיבה נראית לעין. ככל הנראה חשבון המים לא עולה סתם כך ויש לפנות לבעל מקצוע שיכול לאתר את הנזילה הסמויה.

במידה והאינסטלטור לא מבצע איתור אלא רק תיקון יש צורך לפנות לגורם מקצועי שימצא את מקום הנזילה. לאחר שברור היכן הבעיה יש לחצוב בקיר, להרים את הרצפה או להחליף את הכלי הסניטרי בציוד חדש. פעולה זו דורשת זמן טיפול ואפשר לשאול את בעל המקצוע כיצד הוא ניגש לעבודה זו.

 

השוואת לחץ המים

לעתים ישנה בעיה של לחץ המים כשהוא נחלש. במקרים מסוימים מדובר בבעיה של המים החמים בלבד ובמקרים אחרים בחמים ובקרים. כמו כן ישנם מקרים בהם הבעיה מופיעה וחולפת לסירוגין. השרברב שיגיע לטפל בבעיה יצטרך בשלב הראשון להבין מה גורם לה ולאחר מכן הוא יוכל להציע את שיטת הטיפול.

לא ניתן לדעת מראש כמה זמן ייקח לפתור את הבעיה ומה תהיה העלות של התיקון כיוון שישנן שלל סיבות לכך שלחץ המים אינו תקין. אפשר לבקש מבעל המקצוע שיסביר מהי הבעיה ברגע שהוא מאתר את המקור שלה וייתן הצעת מחיר לפני שיתחיל בתיקון.

עבודות נוספות שהאינסטלטור יכול לבצע

עבודות רבות נראות ככאלו שדורשות הזמנת אינסטלטור בקרית ביאליק שרות 24 שעות. העבודות הבאות יכולות להתבצע על ידו ואינן דחופות. רוב בעלי המקצוע שיוכלו לבצע את העבודות הבאות יוכלו לבצע גם עבודות שנחשבות לדחופות.

יצירת תשתית מים

בכל בניה של בית חדש יהיו מעורבים שלל אנשי מקצוע ואחד מהם הוא האינסטלטור. הוא זה שמוציא את התוכניות לפועל ויוצר את הצנרת החדשה בבית. במידה ומתבצע שיפוץ בבית ומחליפים את הצנרת הישנה בחדשה ויוצרים קווי מים אחרים מאלו שהיו לפני כן, יהיה עליו לפעול גם כן על פי התוכניות.

ביצירת תשתית המים יש לחשוב על הצורה בה העבודה תתבצע ולבחור את סוג הצנרת. ניתן להתייעץ עם בעל המקצוע ולשאול אותו על אילו צינורות הוא ממליץ מתוך ניסיון, אך גם להכין שיעורי בית, ללמוד על מגוון האפשרויות ולבקש מהאינסטלטור שיבחר בסוג ספציפי של צינורות.

התקנת כלים סניטריים

ניתן בכל רגע להחליף את הכלים הסניטריים, אם בשל דליפה, התרופפות שלהם, שבירה ואם בשל רצון אסתטי בלבד. השרברב יכול לבצע עבודות מסוג זה ויבצע את העבודה בשעה סבירה ונוחה לשני הצדדים. אלו לא עבודות דחופות וניתן לתכנן בקפידה את יום העבודה ולבחור את הכלים הסניטריים המועדפים.

ככל שהדבר נוגע לכלים סניטריים קטנים אין כל בעיה להחליף אותם, אך אם יש צורך בהחלפת אמבטיה או מקלחון, נדרשת עבודה יסודית יותר ולרוב היא תתבצע בתהליך שיפוץ.

ההבדל בין בעיות דחופות לטיפול שאינו דחוף

אנחנו יכולים להבחין בקלות יחסית בין בעיות דחופות לבין אלו שאינן דחופות. בקטגוריית הדחיפות יכנסו כל המקרים שמפריעים לחיים או שעלולים לפגוע במבנה, יש צורך להזמין מישהו שיוכל להגיע במהירות. בתוך כך נכנסות סתימות שמונעות הליכה לשירותים (בהנחה שכל השירותים סתומים או שיש רק חדר שירותים אחד בבית), פיצוץ בצנרת שיכול לפגוע בבית ודליפות חזקות בברזים.

החלפה של כלים סניטריים, סתימה קלה בכיור וטיפול בצנרת, יכולות להמתין לשעות העבודה הסטנדרטיות. לאינסטלטור יש יכולת לבצע שלל עבודות והוא ידע בדרך כלל להבדיל בין אלו שדחופות לאלו שניתן להמתין איתן מעט. אלו אשר לא בטוחים כמה המצב בעייתי, יכולים ליצור קשר, לשאול שאלות, לשתף את בעל המקצוע בבעיה ולקבל החלטה כיצד לטפל בה במשותף.

פתרונות חלופיים להזמנת אינסטלטור באמצע הלילה

לא כל אינסטלטור בקרית ביאליק שרות 24 שעות באמת יהיה זמין באמצע הלילה. רבים ימשיכו לענות לטלפונים גם לקראת השעה 22:00 אך חלקם יעדיפו לכבות את הטלפון בשעות הקטנות של הלילה. אלו שכן ייתנו מענה יוכלו להגיע תוך זמן קצר אך לא לפני שהם ינסו להבין במה מדובר וכי יש הצדקה להגעתם. יש לציין כי לרוב, עלות ההגעה באמצע הלילה תהיה יקרה יותר לעומת הגעה בשעות העבודה הסטנדרטיות.

רגע לפני קריאה לאינסטלטור כדאי לדעת מה ניתן לעשות בבית. במידה וישנה דליפה בברזים שאינה מסכנת את הבית ניתן לסגור אותם או אפילו את הברז הראשי ולקרוא לבעל מקצוע בשעות הבוקר. לעתים יש לטפל בפיצוץ באותה דרך כיוון שניתן לשער שהשרברב יעשה עבודה דומה ולא יחליף את הצנרת באמצע הלילה (אלא אם מדובר בסוף שבוע ויכול להיות שהוא כן יבצע את העבודה).

במידה וישנו פיצוץ גדול אשר עלול לפגוע בבית ובמערכת החשמל יש לנתק גם את מערכת החשמל לאחר סגירת הברז הראשי ולקרוא לבעל מקצוע כדי לראות מה ניתן לעשות. במידה והביוב עולה על גדותיו יש להזמין בעל מקצוע שיפתח אותו כיוון שהריח עלול להיות בלתי נסבל ולדבוק בחפצים וברהיטים בבית.

כיצד ניתן למצוא אינסטלטור בקרית ביאליק שרות 24 שעות?

הזמנת בעל מקצוע בדחיפות תמיד יכולה לעלות יותר מאשר הזמנתו בשעות העבודה הסטנדרטיות. למרות שמדובר במקרים דחופים, יש לבחור את האינסטלטור הנכון ביותר ולשים לב לשלושת הנקודות הבאות:

שיחה מקדימה

בשיחת הטלפון יש להתייעץ עם בעל המקצוע, לתאר את הבעיה ולבקש הצעת מחיר עבור ההגעה שלו. יש לציין כי העלות לא כוללת את הטיפול, אך ככל האפשר כדאי לנסות להבין מהן ההוצאות הצפויות מאיתנו לתיקון הבעיה. בעלי מקצוע הוגנים ינסו להבין במה מדובר ואם התקשרנו באמצע הלילה לבעיה שאפשר לפתור בבוקר הם יציינו זאת ויציעו להגיע מוקדם בבוקר.

זמינות גבוהה

במידה ואנחנו צריכים אינסטלטור שיגיע לתיקונים קלים ועבודות לא דחופות, אין כל בעיה שיקבע איתנו הגעה גם בעוד יומיים, אך אין זה כך כשאנחנו מחפשים אחר אינסטלטור בקרית ביאליק שרות 24 שעות. בעל מקצוע יכול להגיע גם תוך חצי שעה ופחות כדי לעזור לנו לטפל בבעיה שמקשה עלינו להמשיך בשגרת החיים. בשיחה הראשונה יש לשאול את השרברב תוך כמה זמן הוא יוכל להגיע.

עלויות ביקור

ניתן לשוחח עם אינסטלטור אחד, לקבל הצעת מחיר ואם זו מקובלת עלינו להזמין אותו וניתן לבצע השוואת מחירים בין מספר בעלי מקצוע. במידה והחלטנו לבצע השוואת מחירים יש להימנע מאלו שמציעים מחירים יקרים או זולים במיוחד (שניהם צריכים לעורר את החשד שלנו).

עלויות אינסטלטור 24 שעות באזור קרית ביאליק

ביקור אינסטלטור יכול לעלות 200-250 ₪ וזאת לפני העבודה ובשעות הרגילות. במקרים דחופים באמצע הלילה או סופי שבוע וחגים המחיר יכול להיות עד פי שתיים מתעריף זה. העלות של הביקור כוללת את המחיר עבור הגעתו של בעל המקצוע. גם אם נשמע לנו לרגע כי אנחנו לא אמורים לשלם למישהו שעוד לא מבצע עבודה, אנחנו צריכים לזכור שעצם ההגעה אלינו דורשת פינוי זמן ומשאבים ועל כן יש לכך מחיר.

פתיחת סתימה באסלה תעלה סביב 300-400 ₪ לעבודה סטנדרטית. כך גם פתיחת סתימות בכיור ובאמבטיה. במידה והסתימה היא במרזב, המחיר עשוי להיות גבוה מעט יותר.

תיקוני נזילה מהאסלה, הברז או האסלה תעלה 250-300 ₪ אך זאת בהתחשב שלא נדרש שימוש באמצעי איתור. שימוש במצלמה תרמים יכולה להעלות את עלות הביקור ולהגיע למחיר של 1000-1250 ₪. שאיבה של ביוב אשר יכולה להתבצע גם בדחיפות תעלה סביב 800-1000 ₪, תלוי במורכבות של הבעיה וביכולת הגישה למקום.

טיפול בבעיות זרם מים יכול לעלות 600-1000 ₪ כאשר הפער נובע מסוג הבעיה שיכולה להיות נקודתית ופשוטה יחסית לטיפול או בעיה בבניין כולו. ניתן לבקש הצעת מחיר לטיפול בכל בעיה לפני שהשרברב מתחיל את עבודתו.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!