בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

זה בדיוק המקום בו תוכלו להשוות מחירים ולבדוק עלויות לגבי כל שירותי האינסטלציה. הרי מי מאיתנו לא זקוק לאינסטלטור בשלב כזה או אחר? המחירון שלנו מבוסס על מחירים אמיתיים לגמרי ויספק לכם מידע מהימן ומקצועי כדי שתוכלו לקבל החלטה שקולה והגיונית בנוגע לבחירת אינסטלטור.  

ממה מורכב ומה משפיע על מחירון עבודות אינסטלציה

כמו ששמתם לב, יש לא לא מעט סוגים של עבודות אינסטלציה. חשוב לציין כי לא מדובר בשיפוצים מורכבים, אלא בתמחור פר עבודה בלבד. העלות של שירותי אינסטלציה משתנה ותלויה במגוון של פרמטרים:
  1. סוג העבודה- ככל שהעבודה מורכבת יותר, לוקחת זמן רב יותר ודורשת שימוש בידע ומכשור מתקדם, ככה העלות של התיקון או ההחלפה עולה.
  2. בעל המקצוע – יש הבדל בין בחירת אינסטלטור לקבלן אינסטלציה. לרוב, ככל שבעל המקצוע מיומן, יסודי, מקצועי ועבודתו מתבצעת בצורה איכותית, ככל העלות גבוהה יותר. כמובן שיש טווח מחירים נורמלי ולא נהוג לחרוג ממנו וזה משהו שצריך לשים אליו לב.
  3. מכשור – שימוש במכשור מתקדם למשל באיתור נזילות, מייקר פעמים רבות את עלות השירות.

מחירון עבודות אינסטלציה

סוג השירות הערות טווח מחירים
מחיר עבור פתיחת סתימה פשוטה או מורכבת - סתימה בכיור, באמבטיה, במקלחון או בשירותים 250-700 ש“ח
מחיר עבור הסרת שורשים ממערכת הביוב שימוש במכשור מיוחד 480-2,000 ש“ח
מחיר החלפה של מערכת הניאגרה או תיקון שלה 280-700 ש“ח
מחיר לאיתור נזילות סמויות או גלויותשימוש במכשור מתקדם כמו מצלמה תרמית, שימוש בגז, שימוש בסאונד ועוד. לא כולל תיקון, רק איתור הנזילה עצמה. 700-2,500 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בשירותים280-700 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה באמבטיה או במקלחון280-700 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בכיור280-700 ש“ח
מחיר פתיחת סתימה בצנרת 280-700 ש“ח
מחיר התקנה של סיפון העלות משתנה בהתאם למורכבות העבודה וסוג הסיפון 200-1,200 ש“ח
מחיר צילום מערכת הביוב לא כולל פתיחה של הצנרת 700-1,000 ש“ח
מחיר טיפול יסודי כתוצאה מרטיבות ברצפהשימוש במכשור ייחודי 280-1,000 ש“ח
מחיר טיפול ברטיבות בתקרה כתוצאה מחדירה של מים 280-700 ש“ח
מחיר טיפול ייבוש מים כתוצאה מהצפה בבית280-1,500 ש“ח
מחיר עבור שירותי ביובית 700-3000 ש“ח

שירותי אינסטלציה מורכבים

סוג השירות הערות טווח מחירים
מחיר פתיחת סתימה במרזב400-2,000 ש“ח
מחיר התקנה של מרזב 800-1,500 ש“ח
מחיר החלפה או התקנה של דוד שמש 1000-2000 ש“ח
מחיר החלפה של ברז 200-400 ש“ח
המחיר החלפת כלים סניטריים 400-2,000 ש“ח
אינסטלטור הוא אחד מאנשי המקצוע הנדרשים לאורך כל חיי הבית. הוא משתלב בעבודות הבניה הראשוניות, כבר בשלב השלד והוא יכול להגיע לבית לצורך ביצוע פתיחת סתימות, תיקונים קטנים והחלפת כלים סניטריים. העלויות של העבודה משתנות בהתאם למורכבות שלה ובהתאם לרמת הידע שנדרשת מבעל המקצוע. ברור היום שכמעט כל אחד רוצה לקבל מידע באינטרנט לפני הזמנת אינסטלטור או כל בעל מקצוע אחר. לכן, ריכזנו עבורך מחירון אינסטלציה וחילקנו אותו לעבודות הבניה ועבודות שמתבצעות כשהבית כבר עומד במקומו.

עבודות שמתבצעות בתהליך הבניה

תהליך הבניה הוא פרויקט מורכב שבמהלכו ייכנסו לשטח אנשי מקצוע רבים. מאנשי הפיתוח ועד לאינסטלטור, יהיה עליך למצוא את האנשים הטובים ביותר ואת אלו שיתאימו לתקציב שלך. במהלך הבניה יכולות להתבצע עבודות שונות והצעת המחיר שתינתן לך תהיה כוללת. כאן, נבחן מה צריכה לכלול הצעת המחיר לבניה:

עלות החומרים

אחד המרכיבים המשפיעים על מחירון אינסטלציה הוא העלות של החומרים. בהתאם לסוג הצנרת שתיבחר על ידך ובהתאם למפרט הכלים הסניטריים שיותקנו בסוף התהליך אפשר יהיה להעריך את העלות של החומרים. בפרויקטים מסוג "קבלן מפתח" ההצעה שתינתן לך תכיל גם את העלות של הכלים הסניטריים לרבות הברזים והאסלות. עם זאת, ברוב הפרויקטים האינסטלטור יהיה אחראי לכל החומרים שבתוך הקיר כמו הצינורות, אך יהיה עליך לספק את הכלים החיצוניים. יש לוודא לא רק מה המחיר שמוצע לך אלא גם מה הוא כולל.

עלות הנחת תשתית

בפרויקט בניה יש להניח את התשתיות שאליהן יחוברו הכלים השונים. התשתיות יותקנו ברגע שהשלד יעמוד במקומו. לאחר עבודת הטיח יהיה על האינסטלטור להגיע שוב ולבצע את כל החיבורים. לרוב, המחיר שיוצע לך יכיל את כל העבודות, אך ניתן להבחין בסעיפים השונים של העבודה.

עלות התקנת כלים סניטריים

העלויות של האינסטלטור מורכבות מכל שלבי העבודה ואחד מהם הוא ההתקנה של הכלים הסניטריים. זו עבודה חשובה שחייבת להתבצע במקצועיות והצעת המחיר צריכה לכלול את כל הכלים שאמורים להיות בשלב הסופי של הבניה.

עלויות איטום

חשוב מאד לוודא שבעל המקצוע מבצע את עבודות האיטום בצורה הנכונה והמתאימה ביותר. בהסתכלות על החוזה יש לבחון כי ישנו סעיף לעבודת האיטום.

מחירון אינסטלציה בבית קיים

בבית קיים יכולות להיות שלל בעיות שדורשות קריאה של אינסטלטור. למשל, מחירון אינסטלציה לטיפול בנזילה יכול לעלות החל מ-250 ₪ לתיקוני נזילות באסלה, בניאגרה או בברז ועד ל-1000 ₪ ויותר אם יש צורך לאתר את הנזילה בתוך הקיר עם מצלמה תרמית. מחירון תיקון פיצוץ בצנרת גלויה יכול לעלות החל מ-500 ₪ ולעלות עד 2000 ₪ ויותר אם הפיצוץ בפנים ויש צורך לבצע פתיחה וסגירה של הקיר במקום הפיצוץ. ישנו גם מחירון אינסטלציה לעבודות קטנות כמו התקנת אסלה שנעה סביב 450 ₪ או החלפת ברז שיכולה לעלות סביב 300 ₪.

הדרך הנכונה לקבל הצעת מחיר

הדרך הנכונה לקבל הצעת מחיר היא לדעת מראש מידע רב ככל הניתן. במידה ונדרש לך אינסטלטור לטיפול בבעיה בבית, יש לתאר את הבעיה לעומק ככל הניתן לבקש לדעת כמה יעלה הביקור של בעל המקצוע. רק לאחר שברור לך מה התשלום עבור ההגעה תהיה לך אפשרות להחליט אם להזמין אותו או לא. במקרה של מחירון לבניית בית, יש להיפגש עם בעל המקצוע, להציג לו את התוכניות, לבדוק באילו חומרים הוא משתמש ולקבל הצעה מפורטת כתובה. כדי למצוא בעל מקצוע מתאים לעבודה כל שעליך לעשות הוא להסתכל על רשימת הספקים של המרכז לבניה פרטית ולפנות לבעל המקצוע הנחוץ לך כרגע.
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!