רטיבות בתקרה מהשכן

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בבתים משותפים ישנם מצבים רבים בהם קיימת רטיבות בתקרה מהשכן כתוצאה מאיטום לא ראוי או שמא מבעיה נוספתשאותה ניתן לגלות רק בעזרת בדיקה מעמיקה. רטיבות ממושכת בתקרה גורמת בסופו של יום להיווצרות עובש, פטריות ולקילופים בתקרה. רטיבות הינה קרקע פורייה להיווצרות חיידקים ולכן זוהי הסיבה העיקרית ביותר לטיפול מהיר ויעיל בנזילה.

מהן הסיבות הנפוצות לרטיבות בתקרה מהשכן?

  1. הסיבה הנפוצה ביותר נוצרת בחדרי רחצה אשר נמצאים אחד מתחת לשני. בחדרי רחצה ושירותים עושים שימוש מאסיבי ויום יומי במים וכתוצאה מכך ההסתברות לנזילות גבוהה יותר. בכדי למנוע מצבים שכאלה, חדרי הרחצה צריכים להיות אטומים היטב.
  2. מי גשמים- לעיתים מי גשמים חודרים לקירות עקב איטום ירוד- דבר אשר גורם לרטיבות בתקרה.
  3. סתימה בצנרת- לעיתים יכולה להיווצר בצנרת סתימה כתוצאה משימוש שגוי ובחומרים שלילים אשר נכנסים לצנרת כגון שמן וקפה שחור. חומרים אלה הנכנסים לצנרת גורמים לנזקים ואף לסתימות קשות בצינורות. על בעל הדירה להימנע מזריקת חומרים אלה לתוך הכיור ובכך למנוע סתימה שתוביל לפיצוץ ולרטיבות בתקרה אצל השכן.

מהן הדרכים למנוע רטיבות בתקרה מהשכן?

  1. בדק בית– טרם כניסתנו לדירה אותה רכשנו, באפשרותנו לבצע בדיקה הנדסית אשר תכלול את כל הליקויים אשר נמצאו בביתנו. בבדיקה זו בודקים את איטום המבנה והאם קיימות בעיות בצנרת הבית. לאחר סיום הבדיקה נקבל דוח ליקויים ועלינו לפעול לתקנו בכדי למנוע מצבים של נזילות.
  2. איטום – במידה ורכשנו דירה חדשה מקבלן, עלינו לבקש ולוודא שבוצע איטום טוב ואיכותי.
  3. סגירת ברזים לא רצויים ומניעת מים עומדים– לדוגמא באמבטיה- עקב העובדה שמדובר במקום בו נמצאים מים באופן יום יומי בהיקף נרחב, בתום השימוש בברז יש לוודא כי הברז סגור היטב ולא מטפטף ממנו מים במשך כל שעות היממה. לעיתים קורים מצבים בהם קיים ברז ולוהקטן ביותר אשר נוזל ממנו במשך שעות רבות מים. דברהגורם לנזילה של מים ולהצטברותם- מתכון לרטיבות מתמדת ולבעיות עתידיות.

דרכים לטיפול ברטיבות בתקרה מהשכן

חברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 הינה חברה המתמחה במתן פתרונות בתחום האינסטלציה. חברה זו מחזיקה בבעלי מקצוע איכותיים, מקצועניים ויסודיים.

במידה ונתקלתם בבעיה של רטיבות בתקרה מהשכן ניתן לבדוק ולאתר את מקור הנזילה באמצעות מספר דרכים:

  1. מצלמה תרמית– מצלמה זו עובדת על בסיס גלי אינפרא. למצלמה זו טכנולוגיה המאפשרת לאתר נזילות באמצעות הפרשי טמפרטורה.לאחר השימוש במצלמה בעל המקצוע יוכל לדעת במדויק היכן מקור הנזילה וכיצד לפתור אותה. ברגע שמקור הנזילה יחוסל כך גם הרטיבות תפסק.
  2. גלי גז– ניתן להשתמש בגז מיוחד לאיתור נזילה – לרוב, מכניסים כמות של גז לתוך הצנרת ואח"כ מזהים מאיזונקודה יצא הגז. כך ניתן לזהות את מקור הנזילה.
  3. שימוש במכשיר Corrolator– עסקינן במכשיר אשר עובד בטכנולוגית גלי קול. ככל שנתקרב יותר לאזור הנזילה, רעש הפיצוץ בצינור יהיה גבוה יותר (מבחינת דציבלים). ככל שיעלה מד הדציבלים נדע שאנו קרובים לאיתור הנזילה אשר גורמת לרטיבות.

את שלושת הדרכים הללו אשר מנינו כעת נוכל לבדוק רק באמצעות בעל מקצוע מיומן ומקצוען אשר מומחה באיתור נזילות.

סכסוכי שכנים בעקבות רטיבות בתקרה

ברטיבות בתקרה מהשכן

מידי שבוע מגיעים לפתחו של בית המשפט תיקים סבוכים המלווים בעורכי דין בכדי לדון בתיקים אשר נוצרו כתוצאה מסכסוכי שכנים עקב רטיבות בתקרה מהשכן. לעיתים, השכנים מהם נוצרה הרטיבות, לא מעוניינים לטפל בתקלה ולהשקיע כסף וכתוצאה מכך אותו שכן סובל. אותו שכן מבקש מספר רב של פעמים שיתקנו את הנזילה אך השכנים שמנגד מתעלמים. לכן במקרים כאלה רק בית משפט הוא הכתובת הנכונה והוא אשר מוסמך להוציא צווי עשה,לפסוק פסיקות שונות ולפצות במידת הצורך את הצד הנפגע.

בכדי לא להגיע לבית משפט ולחסוך מכם סיטואציות כאלה ואחרות, ברגע שישנה רטיבות/ נזילה אצל השכן המתגורר מתחתכם, דאגו בהקדם לאיתור ולטיפול בבעיה. גם אם הבעיה תפסק לזמן מה, תדעו שהיא קיימת. ברגע שבעיה כזו לא מטופלת כראוי היא מתפתחת ומגיעה למצבים שאיש אינו רוצה להיות בהם.

מהם השלבים לטיפול ברטיבות בתקרה מהשכן?

  1. בחירת שרברב. כיום, ניתן לפתוח את שלל מנועי החיפוש ומהם לקבל רשימת שמות של אינסטלטורים מומלצים. לאחר קבלת השמות, נבצע סקר שוק- נבדוק מחירים ונתרשם מבעלי המקצוע השונים עימם שוחחנו. בסופו של יום נבחר באינסטלטור אשר יתאים לנו מבחינת התקציב ומבחינת הנפש אשר עומדת מולנו. נתרשם מדבריו ונבין האם מדובר באדם מקצועי או חובבן. באפשרותנו לקבוע פגישה עם בעל המקצוע טרם ביצוע ההחלטה ולאחר מכן להגיע למסקנה לעניין בעל המקצוע הנבחר.
  2. הזמנת אינסטלטור לאיתור הנזילה. השרברב יגיע עם מכשור מתקדם, יבדוק ויאתר את הנזילה עצמה בעזרת מצלמה תרמית, שימוש במכשירים שונים של גלי גז וגלי קול ומצלמות שונות וזעירות אותן ניתן לדחוף לתוך הצנרת ולראות בזמן אמת מה קורה בפנים.
  3. לאחר שלב האיתור- נפעל לטיפול בבעיה. יהיו מצבים בהם נבין שהטיפול מינורי ולא מצריך מאמץ מיוחד. מצבים כגון נזילה מברז . מנגד, לעיתים נגיע למסקנה שמדובר בבעיה שורשית ורחבה בה עלינו להרים את הריצוף ולפתוח מחדש את כל אזור הצנרת ברצפה ולדעת באופן יסודי מהו מקור הנזילה. ישנם מצבים בהם רק כאשר מרימים את המרצפות ניתן לראות באמת את הנזילה. ניתן לגלות שישנםחורים הגורמים לנזילה או לחילופין שאזור הריצפה לא נאטם כראוי.
  4. לאחר השלבים העיקרים בהם טיפלנו בבעיה ואנו יודעים כי הבעיה באמת הגיעה לסיומה, השכן אצלו קיימת רטיבות בתקרה יזמין צבע בכדי שיטפל בנזקים שנגרמו כתוצאה מהרטיבות. ישנם מצבים בהם התקרה הופכת לשחורה כתוצאה מהעובש או סיטואציות אחרות בהן כל התקרה מקולפת. צבע יבצע טיפול מהשורש, יקלף את הקיר ויוריד את הזוהמה שהצטברה. לאחר מכן יצבע את התקרה מחדש.

זכרו כי אין טעם לצבוע ולעשות כל טיפול קוסמטי אם הנזילה לא אותרה ולא טופלה כראוי. במידה ותצבעו והצבע יקלף את הקיר ותחזור הרטיבות- כל המאמץ שלכם ילך לטמיון. לכן תחילה יש לאתר את מקור הנזילה ולטפל בה כראוי.

במידה ואינכם יודעים באיזה בעל מקצוע לבחור, דעו כי חברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 הינה חברה רצינית בעל וותק בטיפול בנושאי רטיבות. אנשי המקצוע אשר עובדים בחברה נתקלו בחייהם בלקוחות מיואשים שלא הצליחו להגיע למקור הבעיה. בזכותם, בעיות הרטיבות טופלו מן השורש והשכנים חזרו להיות ביחסים טובים עקב כך. ישנו משפט מפורסם שאומר"טוב שכן קרוב מאח רחוק". מסתבר שמשפט זה לא נכתב סתם ובעיות בין שכנים אינן גורמות לדברים חיובים לשום צד. לכן,במידה והשכן שלכם מתלונן בפניכם בעניין הבעיה שנוצרה לו, פנו עוד היום לבעל מקצוע אשר יפרוס בפניכם קשת רחבה של דרכים לטיפול בבעיה. בדקו האם התקציב מתאים לכם וצאו לדרך. חברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 מקנה ללקוחותיה את כל המידע הדרוש טרם הטיפול בבעיה וגובה מחירים הוגנים ומותאמים לסיטואציה המדוברת.

רטיבות בתקרה מהשכן
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!