פתיחת סתימה בכיור סודה לשתיה

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סתימה בכיור היא לא מצב נדיר. מעבר למים נכנסים למערכת שאריות שונות של פסולת ובמקרה של חדרי הרחצה יכולות להיכנס גם שערות. כל אלו יכולים להצבר בפנים וליצור סתימה אותה נרצה לשחרר במהירות. אנחנו לא צריכים לחכות לסתימה אשר עולה על גדותיה וככל שנקדים לטפל בה כך ההצלחה תהיה גדולה יותר ואי הנעימות תהיה מינימלית.

אמצעים ביתיים לפתיחת סתימות

אנחנו יכולים להזמין אינסטלטור כדי לפתוח את הסתימה בכיור, אך לא תמיד יש צורך בכך ואם יש לנו ידיים טובות ורצון, נוכל להשתמש בשיטות הביתיות לפני שנוציא כספים על טיפול מקצועי.

סודה לשתיה

היא טבעית, ניתן לקנות אותה בכל סופר והיא יכולה לעזור גם לפתיחת סתימות בכיורים. ניתן להכניס סודה לשתיה ולאחריה חומץ או לשלב בינה לבין מלח לימון (באותה הכמות) ולהוסיף מים רותחים. הטיפול עשוי לקחת מספר שעות ולכן מומלץ לשים את הסודה לשתיה בשעות הערב ולבדוק אם בבוקר הסתימה השתחררה.

פתיחת הסיפון

שיטה זו יכולה להיות יעילה ומהירה וכדאי לנסות אותה עוד לפני החדרת הסודה לשתיה למערכת. יש לשים דלי ריק מתחת לסיפון, לפתוח אותו ולרוקן את הלכלוך לתוך הדלי. לאחר מכן ניתן לשפוך מים חמים כך שינקו את הצינור. במידה והבעיה היא באזור הסיפון נראה את השיפור מיד לאחר שנחזיר את כל החלקים למקומם.

פומפה

כמעט לכולנו יש פומפה בבית. כדי להשתמש בה עלינו לשים מים בכיור, ליצור וואקום בפתח באמצעות הפומפה ולהתחיל "לפמפם". הלכלוך אמור להיכנס חזרה אל תוך הכיור ועלינו לפנות אותו. גם במקרה זה, אם צלחנו את המשימה, השיפור צריך להיות מידי.

הזמן המתאים לבצע פתיחת סתימה בכיור סודה לשתיה

הזמן המתאים ביותר לטפל בסתימה הוא ברגע שהיא מתחילה לקרות. ברגע שמשהו מתחיל להצטבר בתוך המערכת המים בכיור יורדים באיטיות. זה הזמן הטוב ביותר להתחיל לטפל בבעיה. עלינו לזכור כי הסתימה לא עומדת להשתחרר מעצמה וככל שנקדים את הטיפול כך הוא יהיה יעיל יותר ואי הנעימות תהיה מינימלית. סודה לשתיה יכולה לעמוד לרשותנו בדיוק בשלב הזה.

חשוב לדעת כי אם ניסינו לפתוח את הסתימה בעצמנו, בעזרת סודה לשתיה וכל אמצעי שצוין למעלה, אך הדבר לא עזר, עלינו לקרוא לבעל מקצוע. גם במקרה של קריאה, ככל הניתן יש להזמין אותו מוקדם ולא לחכות לרגע האחרון בו המים עולים על גדותיהם ומתחילים לנזול אל המטבח או חדר הרחצה.

מתי נצטרך אינסטלטור?

לא תמיד נצליח לפתוח את הסתימה בעצמנו. גם אם "תפסנו" את הבעיה כשהיא רק מופיעה, יכול להיות שהיא נמצאת באזור שאנחנו לא נצליח להגיע אליו. הדרך הטובה ביותר לדעת אם הגיע הזמן לקרוא לאינסטלטור עוברת במבחן התוצאה.

ברגע שניסינו לפתוח את הסתימה אך הדבר לא הצליח והמצב לא השתנה, זה הזמן לקרוא לאינסטלטור. הסיבה לאי ההצלחה לא תמיד קשורה בנו. לעתים הסתימה נמצאת במקום עמוק בתוך המערכת ורק שימוש במשחולת יאפשר לשחרר את הגורם שמפריע לזרימה.

להזמין את האינסטלטור הנכון

אחת הסיבות לכך שרבים מאיתנו מבררים על דרכים ביתיות וטבעיות לפתיחת סתימות היא החשש להזמין בעל מקצוע לבית. רובנו לא נהנים לטפל בעצמנו במערכת והיינו מעדיפים לפנות לגורם אמין, הגון ולדעת מראש מהן העלויות שאנחנו צריכים לצפות להן.

מרכז האינסטלציה הישראלי מעמיד לרשותנו את אנשי המקצוע המתאימים לטיפול בבעיה ונותן לנו גב. שיחה אחת, תיאור המצב ואינסטלטור בעל ידע, ניסיון, ציוד ותודעת שירות גבוהה, יגיע אלינו במהירות. אנו יכולים לפנות למרכז בכל יום ובכל שעה וליהנות מטיפול בראש שקט.

פתיחת סתימה בכיור סודה לשתיה
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!