איתור נזילות מים במצלמה טרמית

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

איתור נזילות מים במצלמה טרמיתאם זיהיתם שקיימת רטיבות או עובש על הקירות, אם יש בבית ריח מוזר ולא נעים שמזכיר טחב, אם חשבון המים שלכם מנופח וגבוה במיוחד, יכול מאוד להיות שיש לכם נזילה. לצערנו, רוב האנשים לא מודעים בכלל שיש נזילה בבית או במשרד שלהם ואותה נזילה יכולה בתחילת הדרך להיות פשוטה וקלה לזיהוי אך ככל שהזמן עובר לגרום לנזק בלתי הפיך בצנרת, בקירות וברצפות. לכן, יש חשיבות רבה לאיתור נזילות מים מוקדם ואם יש צורך איתור נזילות מים במצלמה טרמית.

 

איתור נזילות מים במצלמה טרמית פעם והיום

בשביל לאתר נזילה מכל סוג שהוא יש שירות מומחים המכונה איתור נזילות מים במצלמת טרמית. איתור נזילות מים במצלמה טרמית או מצלמה המכונה גם אינפרא אדום הוא למעשה אחד הכלים הכי אמינים ומדויקים המסייעים לנו לגלות נזילות סמויות מסוגים שונים.

 

אם עד לפני כמה שנים, בכדי לאתר נזילה היינו צריכים להפוך את העולם, לעתים אפילו לשבור קירות או רצפות, היום באמצעות מצלמה טרמית ניתן לאתר נזילות הנמצאות בתוך המערכת הפנימית והחיצונית בכל בניין בין אם זה מבנה מגורים, בית פרטי, משרד וכדומה.

 

איתור נזילות מים במצלמה טרמית איך מתבצע?

אם יש חשד לנזילה מכל סוג שהוא, אתם צריכים להזמין מומחה לאיתור נזילות. העניין הוא שלא לכל אינסטלטור יש את המצלמה הזו ולכן בדיוק כאן אנחנו באינסטלטורים מומלצים  24/7 שולחים אליכם את המומחה המתאים. השימוש במצלמה לא רק דורש את המצלמה עצמה, אלא דורש ידע, ניסיון ומקצועיות בתהליך השימוש במצלמה עצמה.

 

המומחה שלנו יבצע קודם כל סריקה של מערכת הצנרת הן בקירות והן בריצוף. היתרון של המצלמה הטרמית הוא קודם כל בכך שהיא יודעת להבחין בין הבדלי טמפרטורות חום הנפלטות ישירות מהצינורות. כלומר, כשיש נזילה, נוצר גם שינוי בטמפרטורה והמצלמה הטרמית מזהה את זה ומציגה את הטמפרטורה לפי המרחק על ידי התפלגות של צבעים שונים מהמצלמה עצמה.

 

מה היתרונות של איתור נזילות מים במצלמה טרמית?

לאיתור נזילה עם מצלמה טרמית יש קשת רחבה של יתרונות. איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית לא רק חוסך לנו כל כך הרבה זמן של השערות וחיפושים, אלא גם מאפשר לנו לטפל בבעיה ולא משנה כמה היא מורכבת בצורה נקודתית ומבלי לגרום להרס של הקירות. אותו הרס הרי הרבה פעמים גם מייקר בצורה משמעותית את עלות התיקון וגורם ללא מעט לכלוך ובלאגן. המצלמה בעצם מונעת את זה ומאפשרת לנו לשמור על תשתיות המבנה וחוסכת לנו הרבה מאוד בלאגים. יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא בהיבט של הפקת דו“ח בהתאם לממצאי הבדיקה. כלומר, בדיוק הבדיקה, באינסטלטורים מומלצים 24/7 מקפידים בסיום הבדיקה להעביר לכם דו“ח מקצועי ומפורט שמסביר את מקור הבעיה, את הסיבות שגורמות להיווצרות הדליפה ואת ההמלצות המקצועיות שלנו להמשך טיפול מקפיף.

 

מה הם הגורמים להיווצרות של נזילה

יש כל מיני גורמים שיכולים להוביל לנזילה כמו למשל פיצוץ בצנרת, התרופפות של חיבורי צנרת, בלאי של צינורות, בעיות במערכת האיטום של החלונות, בעיות במערכת האיטום בכלים הסניטריים, סתימות, נזילה שלא טופלה, התעבות של אדי מים כתוצאה מחוסר אוורוור ועוד.

 

באילו מקרים מומלץ להזמין שירות הכולל איתור נזילות מים במצלמה טרמית?

כאמור, נזילה או רטיבות במבנה יכול לגרום לנזק של ממש וככל שמחכים יותר זמן, ככה זה גם יכול להחמיר יותר. גם אם מדובר בנזילה בגודל פצפון, עם הזמן הנזילה יכולה לגרום לנזקים בקירות המבנה, בריצוף, ליצור עובש בקירות, לעבור לשכנים שלנו ואפילו לפגוע בתשתית המבנה כתוצאה מהיווצרות קורוזיה. לכן, אם יש נזילה כמו שכבר ציינו, אין זמן לבזבז, יש לפנות למומחים שיגיעו אליכם לצורך איתור נזילה. הנה כמה מהסימנים המובהקים לרטיבות או נזילה שמחייבים אותנו לפעול כמה שיותר מהר.

  • כשיש קצרים שחוזרים על עצמם ואתם לא מצליחים לאתר את הקצר מאחד ממכשירי החשמל הביתיים
  • חריגה לא מוסברת בחשבון המים החודשי
  • כשרהיטים העשויים מעץ או רצפת הפרקט מתעוותים
  • כשהצבע והטיח מתפוררים מהקירות או מהתקרה
  • כשצבע הריצוף משתנה פתאום והופך חום או צהוב
  • כשיש כתמים על התקרה או כתמים על הקירות
  • כשיש רטיבות על הקירות או התקרה
  • כשיש פתאום הבדלי טמפרטורה שאתם לא מצליחים להבין למה הם קורים
  • שיש הופעה של כתמי עובש או ריח של טחב

 

העניין הוא שהרבה פעמים הנזילה בכלל מגיעה לדירה אבל היא לא שייכת לדירה שלנו כמו למשל בבניין מגורים כאשר יש נזילה מהשכנים שלנו. אילו הן כל הסיבות שיכולות להעיד על נזילה ודורשות איתור נזילות מקצועי במטרה לאתר את הכשלים, לאבחן בצורה מקצועית מאיפה מגיעה הנזילה ולהציג בפנינו את הדו“ח המסכם.

 

איך מתבצע תהליך איתור הנזילה בשלבים באמצעות שימוש במצלמה טרמית?

איתור נזילות מים במצלמה טרמיתבשלב הראשון, המומחה לאיתור נזילות מבצע סקירה ידנית. הוא יסתכל על המבנה, יאתר את סמיני הרטיבות ויבחן האם יש בעיות צנרת גלויות לעין כמו למשל חיבורים שהתרופפו, בעיות במערכת האיטום, בעיות במקלחות או באסלות ועוד.

 

בשלב השני, מומחה לאיתור נזילות מטעמנו יבצע בדיקת הפרשי לחץ המים של הצנרת הביתית. מדובר למעשה בבדיקה מאוד פשוטה ומהירה שבה הוא מחבר שעון לחץ המכונה גם מנומטר ישירות למערכת המים ועוזר לבדוק האם יש הפרשי לחץ שיכולים להעיד על נזילה.

 

בנוסף, המומחה יקבל מידע לגבי האם מקור הנזילה הוא בצנרת המים הנקיים או במערכת מי הדלוחין של המבנה, האם זה מגיע מהמים החמים או הקרים. בשלב השלישי הוא יבדוק ויתאים את שיטת איתור הנזילה לפי הליקוי בין אם זה באמצעות אותה מצלמה טרמית ובין אם באמצעות שיטות אחרות כמו צילום פנים הצנרת, חסימת פתחי ניקוז וכדומה. השלבים הבאים כוללים  שימוש במצלמה טרמית במידת הצורך במטרה למפות את פנים המבנה דרך הקירות והריצוף, טיפול בנזקי המים ומתן חוות דעת הנדסית תוך הוצאת דו“ח.

 

המחיר לאיתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית נע בין 700-1,500 ש“ח.

 

לפרטים נוספים אודות איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית ושימוש בכלים וטכניקות נוספות מהמתקדמות בעולם, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם. המומחים של אינסטלטורים 24/7 נמצאים כאן במטרה לסייע לכם בכל בעיה מהקלה ועד המורכבת ביותר.

 

  • איתור הנזילה בצורה מקצועית ויסודית
  • בחירת כל קירות ורצפות המבנה עד לאיתור הנזילה והסיבה שנוצרה
  • בחינת השטח מקרוב
  • שימוש בציוד המתקדם ביותר
  • אחריות הן על ממצאי האיתור והן על תיקון הנזילה
  • זמינות גבוהה
  • שירות בפריסה ארצית
freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!