מתי נזמין אינסטלטור 24 שעות ומאיפה?

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הרגע בו אנחנו צריכים אינסטלטור שיגיע מיד הוא לרוב לא רגע נעים. אם המים לא מפסיקים לנזול בתוך המבנה או שהשירותים נסתמו ואין אפשרות להשתמש בהם, איכות החיים שלנו נפגעת באופן מידי. אנחנו לא יכולים ולא רוצים לחיות בלי מערכת אינסטלציה תקינה.

התפקיד של האינסטלטור הוא לדאוג שתהיה לנו מערכת תקינה. כיוון שבעיות במערכת המים לא מחכות לזמן נוח כדי להופיע, נצטרך לפעמים להזמין אינסטלטור 24 שעות. אנחנו יכולים ליצור קשר עם בעל המקצוע בכל שעה של היום, אך כדי לדעת מתי דחוף לנו ליצור קשר, נצטרך קודם כל להכיר את העבודות השונות שהוא יכול לבצע.

 

עבודות אותן יכול לבצע אינסטלטור

אינסטלטור הוא בעל מקצוע אשר מתעסק במערכת המים. בהתאם ליכולות, להכשרה ולניסיון שלו הוא יוכל לבצע עבודות שונות ומגוונות ובניהן:

פתיחת סתימות

זוהי אחת הבעיות הנפוצות במערכת המים. סתימה יכולה להופיע בשירותים או בכיורים והיא לא מדלגת על אף מבנה. סתימה יכולה לקרות בבתים פרטיים, בניינים, מבני ציבוריים כדוגמת בתי ספר, מפעלים ועוד. לעתים ניתן למנוע את הבעיה, אך לא תמיד זה המצב. במידה והאינסטלטור יראה כי ישנה בעיה שמובילה לסתימה, הוא יידע אותנו על כך.

תיקון ניאגרה

חלקים בניאגרה עלולים להיפגע ולהישחק. אין צורך בביצוע פעולה מיוחדת כדי שחלק זה או אחר לא יעבוד והזמן יכול לעשות את שלו. התפקיד של האינסטלטור יהיה לטפל בניאגרה ועליו לתת מענה לזו הגלויה ולזו שסמויה בקיר. לרוב תיקון שכזה אינו מצריך הגעה מהירה של בעל המקצוע וניתן ליצור קשר ברגע שהבעיה מופיעה ולקבוע את זמן ההגעה שיהיה נוח לשני הצדדים.

החלפת כלים סניטריים

גם החלפה של כלים סניטריים לא תמיד תהיה דחופה. במידה ואין בעיה במערכת או נזילה שלא ניתן לעצור אותה, אפשר לתאם מול בעל המקצוע את זמן ההגעה שלו. פעמים רבות נרצה לבחור בעצמנו את הכלים ונוכל לנצל את הזמן שעומד לרשותנו כדי לבחור את הכלים שמתאימים למקום ולסגנון שאנחנו רוצים בו (זאת במידה ואנחנו יודעים איזה כלי ובאיזה גודל מתאים למקום).

מתי נזמין אינסטלטור 24 שעות ומאיפה?

איתור נזילות וטיפול

נזילה אשר מופיעה על הרצפה או הקיר לא תעלם מעצמה. היא מצביעה על כך שישנה בעיה במערכת המים, אך לא בהכרח מצביעה על המיקום המדויק שלה. על האינסטלטור להגיע עם כלים מתאימים לאיתור נזילות, למצוא את המיקום הבעייתי ולבצע את התיקון הנדרש. מבחינתנו, כדאי לברר מראש כי יש לבעל המקצוע מצלמות לאיתור המפגע ולא להסתפק בניסיונות לנחש את מיקום הנזילה.

השבת לחץ המים

במצבים של ירידה בלחץ המים נרצה לאזן אותם. התפקיד של האינסטלטור הוא להבין מה גורם לירידה של הלחץ ולפעול לתקן את המצב. אם הבעיה היא רגעית ותוך זמן קצר המים חוזרים לזרום, נוכל להזמין את בעל המקצוע לשעה נוחה של היום. במידה והם אינם זורמים והלחץ לא משתנה, יכול להיות שנרצה להזמין אינסטלטור 24 שעות שישיב לנו את איכות החיים בחזרה.

טיפול בפיצוץ

נקודה זו היא קריטית ודורשת הזמנת אינסטלטור 24 שעות. ברגע שקורה פיצוץ, המים מתחילים לנזול אל תוך הבית. הדבר הראשון שעלינו לעשות במקרה כזה הוא לסגור את הברז הראשי ובכך לעצור את זרימת המים. לאחר מכן עלינו להזמין את בעל המקצוע, לתאר את הבעיה והוא יגיע לטפל בבעיה בהקדם. טיפול זה חייב להתבצע על ידי אינסטלטור במהירות, גם אם מדובר בסוף שבוע או בשעות הלילה.

ראו גם: החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות.

עבודות נוספות

העבודות אותן יכול לבצע האינסטלטור הן מגוונות. מעבר לכך שהוא מטפל בבעיות הוא גם יכול לעזור לנו להתחדש בכלים סניטריים וכמובן שיש לו חלק בכל תהליך בניה או שיפוץ. כיוון שרובנו לא מבינים בתחום, נרצה להזמין בעל מקצוע מומחה שיגיע בכל עבודה הקשורה במערכת המים ובכך להבטיח לעצמנו מערכת תקינה שזורמת כראוי.

מתי נזמין אינסטלטור 24 שעות ומאיפה?

להזמין אינסטלטור גם באמצע הלילה

ישנם מצבים דחופים בהם נצטרך למצוא אינסטלטור, גם אם מדובר בסוף השבוע או באמצע הלילה. בעל המקצוע יהיה זמין, אך יוכל לבקש תעריף של לילה, שבת או חג. עלינו לבקש לשמוע את התעריף של הביקור מראש ובכך למנוע מעצמנו אי נעימות לאחר שהוא יגיע אלינו.

חשוב לזכור כי עבודות אשר יכולות להתבצע בשעות העבודה הסטנדרטיות ייעשו בשעות הללו. אינסטלטור 24 שעות הגון יבקש לשמוע על התקלה בטרם יקבע איתנו פגישה. אם הוא יוכל להמליץ לנו על פעולה מתאימה הוא יעשה זאת ולפני שיקבע שהוא מגיע הוא יגיד לנו מהי עלותו.

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: הזמנת אינסטלטור בשבת.

לא רק בשבת או בלילה

לעתים נרצה למצוא אינסטלטור שיוכל להגיע אלינו בהקדם. יכול להיות שמדובר בשעת אחר הצהריים או אפילו בבוקר. בעיות במערכת יכולות לצוץ בכל שעה. אנחנו יכולים לצפות מבעל המקצוע שיגיע אלינו בזמן סביר של עד שעה במקרים דחופים ועד יום במקרים שאינם דחופים לנו.

כאשר אנחנו מחפשים אינסטלטור אנחנו רוצים למצוא בעל מקצוע שיהיה אמין. שיהיה בעל רישיון מתאים לעסוק בתחום וניסיון באופן ספציפי בעבודה שנדרשת ממנו ואין זה משנה אם עכשיו אמצע הלילה או בוקר, אמצע השבוע או סוף שבוע. אנחנו יכולים לשאול את בעל המקצוע על הרקע שלו, הניסיון ואפילו לבקש לשמוע מלקוחות ממליצים.

אינסטלטור 24 שעות ברחבי הארץ

תקלות במערכת האינסטלציה קורות בכל מקום בארץ, בכל שעה של היום ובכל יום בשבוע. לטיפול ישנה כתובת אחת, מרכז האינסטלציה הישראלי. במרכז נמצא את אנשי המקצוע בעלי ההכשרה המתאימה לעבודה ונוכל להיות רגועים שאנחנו מכניסים אל ביתנו רק אינסטלטור שאנחנו יכולים לסמוך עליו.

עשוי לעניין אתכם: אינסטלטור בקריות שרות 24 שעות, אינסטלטור בפתח תקווה 24 שעות.

מתי נזמין אינסטלטור 24 שעות ומאיפה?
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!