תיקון צינור ביוב

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תיקון צינור ביובאחת המשימות היותר חשובות הוא תחזוקה נכונה של צינור הביוב שלכם כאשר סתימה בצינור הביוב או נזילה עלולה לגרור אתכם להוצאות רבות. לעיתים פשוט אין מניעה כי גם לאחר שביצעתם תחזוקה שוטפת, צינור ביוב שלכם כשל לאחר הרבה מאוד שנים כתוצאה מעייפות החומר ויש צורך לבצע תיקון צינור ביוב.

תיקון של צינור ביוב יכול להתבצע בשתי דרכים שונות כאשר אחת הייתה נהוגה בערב והשנייה הומצאה ופותחה בשנים האחרונות ועל שתיהן נספר לכם במאמר הבא. ככלל יש לבצע צילום של הצנרת לפני שאנחנו מתחילים במלאכת התיקון על מנת שנדע בדיוק איזה איזור של הצינור כשל ויש להחליפו.

 

תיקון צינור ביוב בשיטה המסורתית

אחת הדרכים הנפוצות ביותר לתיקון צינור ביוב שהייתה נהוגה תמיד עד השנים האחרונות הייתה בשיטה של חפירה אל בטן האדמה, חשיפת צינור הביוב באיזור בו נתגלתה הנזילה או הפיצוץ והחלפתו של החלק התקול. השיטה הזו נחשבת למסורבלת מאוד שכן החפירות שמתבצעות משתקות את כל הרחוב וגורמת לפקקי תנועה. מחסור במקומות חניה במהלך התיקון ורעש רב.

 

תיקון צינור ביוב בשיטת אל הרס

שיטה נוספת שפותחה בשנים האחרונות היא החלפת צינור הביוב על ידי שיטת אל הרס. היא נקראית שיטת אל הרס כיוון שהיא נעשית ללא כל הרס של המדרכה או הכביש ואנו מתקנים את הצינור באמצעות שרוול שמוחדר אל תוך צינור הביוב ובאמצעות טכנולוגיה מיוחדת הוא מתקשה על דפנות הצינור ויוצר שרוול פנימי בתוואי של הצינור הקיים. הדבר למעשה גורם לכך שצינור הביוב שלנו הוא למעשה חדש לגמרי.

לפני שאנו מבצעים תיקון צינור ביוב בשיטת אל הרס חשוב מאוד לבצע שטיפה של צינור הביוב על מנת לוודא כי אין כל מכשולים על החלק הפנימי של הצינור כמו שורשים או סתימות קטנות שעלולות לפגום בתהליך של החדרת השרוול והקשחתו על גבי הצינור

מה המחיר של תיקון צינור ביוב

המחיר של החלפת או תיקון לינור ביוב משתנות מעבודה אחת לשנייה ותלויות במספר פרמטרים כמו למשל מורכבות העבודה, אורך הצינור שיש להחליף, אופן ביצוע העבודה ועוד. אם למשל נבחר להחליף את צינור הביוב העלות של העבודה תהיה בין 2000 ש״ח לבין 2800 ש״ח כאשר במקרים מסויימים העלות יכולה גם לטפס עד 4000 ש״ח במידה והעבודה מורכבת מאוד.

המחיר של שרוול ביוב ינוע בדרך כלל בין 1000 ש״ח ועד 1500 ש״ח כאשר שוב הדבר תלוי באורך הקו אליו יש להחדיר את השרוול. במידה ושטיפת הצנרת אינה כלולה בהצעת המחיר יש לקחת בחשבון עלות משוערת של עוד כ-500 ש״ח עד 600 ש״ח עבור שטיפת הצנרת טרם תחילת העבודות של החדרת השרוול. אנחנו בדן ביוב מתמחים בכל סוגי העבודות של תיקון צנרת ביוב ונשמח לעמוד לשירותכם.

איתור נזילות מים במצלמה טרמית
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!