הזמנת אינסטלטור בשבת

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הבית שלנו זקוק לתשומת לב. מעבר לניקיון הקבוע, הוספת פריטים שונים שיהפכו אותו למעוצב והתאמה לסגנון החיים שאנו רוצים ליצור, גם המערכות הבסיסיות שלו צריכות מדי פעם בעל מקצוע. מערכת האינסטלציה היא אחת מהמערכות הפעילות במבנה ולאורך השנים היא יכולה להישחק או להיפגע.

טיפול במערכת יתבצע על ידי אינסטלטור כאשר ישנן עבודות שנצטרך לבצע בדחיפות ועם אחרות נוכל להמתין. ברגע שיש לנו תקלה קריטית אשר גורמת לנזק, באמצע הלילה או סוף השבוע, יהיה עלינו להזמין אינסטלטור בשבת.

פעולות אשר יכולות להתבצע על ידי האינסטלטור

עבודתו של האינסטלטור אינה מסתכמת בביצוע פעולה אחת בלבד. למעשה מדובר בבעל מקצוע שלמד את התחום, התמחה בו ושבסופו של דבר גורם לכך שהחיים שלנו בבית יהיו נעימים יותר.

בניה

כל פרויקט בניה דורש את כניסתו של האינסטלטור. עם זאת, לא כל בעל מקצוע שמחזיק בתעודה יוכל לבצע את העבודות הנדרשות. בתהליך בניה כדאי לבחון היטב את בעלי המקצוע שנכנסים, לקבל המלצות מלקוחות קודמים ולהתרשם מבעל המקצוע עצמו.

האינסטלטור יצטרך להיכנס למבנה בשלבים שונים של הבניה. הוא יתקין את התשתית בשלב השלד ובסיום יבצע את החיבורים של כל הכלים הסניטריים. את העבודה יהיה עליו לבצע בהתאם לתוכניות מוקדמות ובתיאום עם אנשי המקצוע האחרים שנכנסים למבנה.

שיפוץ

עבודות שיפוץ בבית יכולות להיות קטנות או גדולות ולרוב נזמין אינסטלטור לביצוע עבודה. הוא יוכל להחליף את הכלים הסניטריים ויוכל להחליף את הצנרת. ההחלטה איזו עבודה יהיה עליו לעשות תתקבל בהתאם למצב של הנכס ושל המערכת.

גם כאן חשוב מאד לבחור בבעל מקצוע שמכיר את עולם השיפוצים, לברר על הניסיון הקודם שלו ולהתרשם ממנו באופן אישי. כדאי מאד למצוא אינסטלטור אשר מקפיד על עבודה מעולה ותקשורת טובה, איתנו ועם הגורמים השונים המעורבים בתהליך.

תיקונים

האינסטלטור הוא אחד מאנשי המקצוע אשר נצטרך להזמין מדי פעם לעבודות תחזוקה ותיקון. את התיקונים אפשר לחלק לדחופים ואלו שאינם דחופים. בין היתר נצטרך לקרוא לאיש מקצוע במקרה של פיצוץ בצנרת, להחלפת כלים סניטריים ולפתיחת סתימות.

ישנם תיקונים אותם יוכל האינסטלטור לבצע במקום. הוא יגיע, יאבחן מיד את הבעיה ויחזיר את המצב לקדמותו באותו הביקור. במקרים מסוימים יהיה צורך בביקור חוזר ובמיוחד כשמדובר על עבודה מסובכת או כאשר יש צורך להחליף כלים סניטריים ולהצטייד בחדשים.

באילו מקרים יש להזמין אינסטלטור בשבת?

לאינסטלטור יש ידע וכלים לבצע מגוון רחב של עבודות. מבחינתנו, יכול להיות שברגע שקיבלנו החלטה להזמין את בעל המקצוע, נרצה שהוא יהיה זמין מיד. בפועל, ישנן פעולות אשר דורשות להזמין אינסטלטור בשבת, בחג או באמצע הלילה וישנן עבודות אשר יכולות לחכות למהלך השבוע ולשעות העבודה הסטנדרטיות.

במקרה של פיצוץ, עלינו לסגור מיד את הברז הראשי ולקרוא לאינסטלטור. כך גם במקרה של סתימות כשהמים עולים על גדותיהם והן מונעות מאיתנו לבצע פעולות שגרתיות. לרוב ביום שבת בעל המקצוע ירצה לשמוע בטלפון מה הבעיה וזאת כדי לדעת אם היא דחופה או לא. כמו כן, הוא יוכל לעדכן בתעריף ויש להביא בחשבון שהוא יכול להיות גבוה יותר מזה של אמצע השבוע.

עבודות אשר יכולות לחכות לאמצע השבוע

עבודות רבות יכולות להמתין ולהיות מטופלות באמצע השבוע ובשעות עבודה נוחות. סתימות אשר גורמות למים לרדת באיטיות, דליפה של הברז ואפילו נזילה מהקיר. כל אלו עבודות שאינן דורשות אינסטלטור בשבת ובשיחה עם בעל המקצוע הוא יוכל לכוון אותנו ולבדוק אם הבעיה דחופה או לא.

יש לזכור כי להזמנת בעל מקצוע בסוף השבוע, בחג או באמצע הלילה, תהיה תוספת מחיר ובצדק. הפרעה למהלך יום המנוחה יכולה להתבצע במידת הצורך, אך עלינו לזכור שאם האינסטלטור קבע שיבוא ביום למחרת, כנראה שהבעיה יכולה לחכות מעט. כמובן, כאשר יש צורך בעל המקצוע ישמח להגיע ולהחזיר את הבית לשגרה מלאה ככל שאפשר.

למצוא אינסטלטור מתאים לעבודה

מציאת אנשי מקצוע מתאימים יכולה להיראות כמשימה מאתגרת. אנחנו מכניסים אל ביתנו בעל מקצוע ורוצים שהוא ייתן לנו את השירות הטוב ביותר, שלא יגבה תשלום על עבודה שלא בוצעה ושיטפל בבעיה במקצועיות. לשם כך עלינו לבדוק כי האינסטלטור עומד בקריטריונים הבאים:

זמינות

ברגע שאנחנו מחפשים אינסטלטור בשבת, בחג או בלילה, אנחנו צריכים מישהו שיגיע אלינו במהירות. לרוב בעל המקצוע יוכל לתת לנו הנחיות כיצד לפעול ולהגדיר את מסגרת הזמן שייקח לו להגיע למקום ולתת מענה.

ניסיון

על בעל המקצוע להביא איתו ניסיון בתחום. גם כאשר אנחנו מחפשים מישהו ביום שבת אנחנו יכולים לבדוק מעט את האתר שלו ולבחון כי מדובר בבעל מקצוע אמין שביצע עבודות דומות בעבר.

גב ואחריות

לפעמים קל יותר לפנות לחברה מאשר לאינסטלטור. החברה תשלח אלינו את האינסטלטור בזמן הנדרש ותיתן את האחריות והפיקוח העליון שלה. כך נוכל להבטיח שלא מצפה לנו חשבון נפוח ושהעבודה תהיה יסודית ומקצועית.

תשלום

על האינסטלטור לתת לנו הצעת מחיר עבור הגעה כבר בשיחת הטלפון ובמיוחד כאשר העבודה מתבצעת ביום שבת. עלינו לזכור כי התעריף ביום שבת יכול להיות יותר גבוה מביום חול, אך בשום אופן לא להתפתות להזמין בעל מקצוע שלא מוכן להגיד לנו כמה עולה הביקור שלו.

להזמין חברה שאפשר לסמוך עליה

מרכז האינסטלציה הישראלי מעמיד לרשותנו אנשי מקצוע מומחים בתחום. בכל יום ובכל שעה. ברגע שאנחנו צריכים להזמין בעל מקצוע בדחיפות, אנחנו רוצים להבטיח לעצמנו את הטיפול הטוב ביותר ובמחיר הגון. פניה למרכז מבטיחה לנו את הגעתו של בעל המקצוע המתאים, במהירות וכשאנחנו יודעים שיש לנו גב של חברה הוגנת ומקצועית.

אינסטלטורים ב{HEBROW}
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!