מצלמה תרמית לרטיבות מחיר

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מצלמה תרמית לרטיבות מחירכאיש מקצוע אפשר לומר בביטחון מלא שיש ימים קשים וימים קשים פחות. לפעמים אתה מגיע לבית ומאתר את מקור הנזילה תוך פחות משלוש דקות וכבר יכול להתחיל בעבודה, אך יש מקומות עקשניים שאיתור הנזילה יכול לקחת הרבה זמן, ולעיתים צריך להיעזר במכשירים טכנולוגיים חדשים בכדי לאתר את מקור הנזילה. כלי עזר לאיתור נזילות יכולים להיות באמצעות סיב אופטי, מצלמה תרמית, חיישן גז ומכשיר אקוסטי. כמובן שלכל אחד מהשימושים יש את ה"גדרות" שלו, איש המקצוע יודע איזה שימוש טכנולוגי יהיה הכי אפקטיבי למצב הנתון. לדוגמא, ככל שמקור הנזילה יותר עמוק ככה ההשפעה של מצלמה תרמית תהיה פחות אפקטיבית ובמקרה כזה נאלץ להשתמש בשיטה אחרת כמו בחיישן הגז.

מצלמה תרמית לרטיבות מחיר – מה זה בכלל?

כפי שציינו מצלמה תרמית לרטיבות היא אחד מהכלים של איש מקצוע המגיע לבחון את מקור הנזילה בבית שלכם. המצלמה התרמית עובדת למעשה על שינויי טמפרטורות, עלינו לחם את המים בבית ובמקום בו יש את הנזילה יצא מים חמים, כך נוכל לאתר את מקור הנזילה בקלות. בדרך כלל השימוש במצלמה תרמית לרטיבות תהיה באזור הבית עצמו ולא בחצר או במקומות פתוחים. יש יתרון גדול מאוד לשימוש במצלמה תרמית, הרי היא נחשבת לאיתור נזילות באופן מהיר, וודאי והמחיר אינו מושפע באופן משמעותי מאופן השימוש הטכנולוגי, כיוון שאין בלאי כמו כאשר אנו משתמשים בגז.

אך יש גם חיסרון בשימוש במצלמה תרמית, לרוב מצלמה תרמית עובדת על אינפרא אדום למרות שיש חידושים בתקופה האחרונה. אינפרא אדום אינו בעל טווח בדיקה ארוך, אלא מספר מטרים מצומצמים ככה שאיתור הנזילה במקום עמוק יהיה פחות רלוונטי לאופן הטכנולוגי הזה.

מצלמה תרמית לרטיבות מחיר – מי בוחר באופן השימוש?

מצלמה תרמית לרטיבות היא אחת מהשיטות הנפוצות ביותר לבדיקת נזילות תוך מניעה של פגיעה בנכס. את הבחירה יש לעשות מתוך שיקולים של איש מקצוע, לא כל שירות מתאים למצלמה תרמית. כאמור יש לנו עוד אפשרויות לבדיקת נזילות, לדוגמא באמצעות מכשיר אקוסטי שנחשב לנדיר מאוד לשימוש, ונעזרים בו רק במקרים קיצוניים. מכשיר אקוסטי מאתר לנו את הנזילות באמצעות איתור גלי קול, אך מכשיר זה לעיתים לא יכול להיות רלוונטי מכיוון שהנזילה הנמצאת בתהליך התחלתי אינה מפיקה עוצמת קול גבוהה מדי.

עוד שימוש שאנו מכירים הוא באמצעות חיישן גז, בואו נגיד שלרוב אנשי המקצוע לא ישר יתחילו בבדיקה באמצעות חיישן גז מכיוון שמדובר על עבודה קשה וארוכה יותר. בכדי לאתר את מקור הנזילה באמצעות גז על בעל המקצוע לרוקם את המערכת ממים ולאחר מכן להזרים גז חנקן, כך באמצעות החיישן ניתן לאתר את פליטת הגז. כמובן שאין לכם מה לדאוג מבחינה בריאותית, התהליך מאושר ואינו מזיק. היתרון הגדול שיש בדרך בדיקה זו היא שאפשר לאתר נזילות גם בטווח של 10 מטרים (מה שמצלמה תרמית אינה יכולה לעשות). מצד שני, בכדי להתחיל בבדיקה זו על בעל המקצוע להיות מנוסה מאוד במערכת, ומקצועי מאוד בשביל לאתר את התקלה מבלי לפגוע בציוד, ולקיים בדיקה התחלתית על מנת לוודא שאין דברים בעומק שיכולים לפגוע בטיב העבודה.

מצלמה תרמית לרטיבות מחיר – כיצד ניתן למצוא שירות אמין?

איש המקצוע אליו אתם צריכים לפנות הוא מאתר נזילות או אינסטלטור בשפה פשוטה. כיום יש עשרות אלפי אנשי מקצוע העוסקים באינסטלציה, אך אולי מחצית מהם באמת מקצועיים ויודעים מה הם עושים. בחירת איש המקצוע יכולה להיות באמצעות המלצה של חברים שקיבלו שירות, או על ידי בדיקה קצרה דרך האינטרנט.

עליכם לעשות מעין סקר שוק, עליכם תחילה לרשום את כל האופציות הרלוונטיות אליכם מבחינת מחיר, מיקום ותאריכים פנויים. לאחר מכן תעמדו מול רשימה הרבה יותר מצומצמת, אנו ממליצים ליצור קשר עם כל אחד מאנשי המקצוע ולוודא איתם באיזה אופן הם מאתרים את הנזילות (ככל שיש מגוון רחב יותר של שימושים ככה סביר להניח שמדובר על אדם מקצועי יותר), אל תתביישו להרחיב בדברים אודות המכשירים הטכנולוגיים, ולאחר שבחרתם איש מקצוע שנראה לכם אמין אנו ממליצים לקרוא עליו חוות דעת, לראות אם יש ברשותו אתר מקצועי, האם מדובר בחברה או באדם פרטי וכו'…

חברה לרוב תהיה יותר מקצועית מאשר אדם פרטי, לחברה יש גב כלכלי עמיד יותר מאשר לאדם הפרטי, אך תמיד יש מקרים חריגים ולכן אנו ממליצים לא לשלול אף אדם מראש. ההיכרות הטלפונית היא כמובן מאוד חשובה, תוכלו להתרשם מהאופי של איש המקצוע, האם הוא חסר סבלנות כלפי השאלות שלכם? (כמובן לא צריך להעמיק לשיחת נפש של חצי שעה), האם הוא נשמע מקצועי? האם יש לו את כל התשובות לשאלות שלכם אודות השירות? אמנם מדובר רק בשירותי אינסטלציה, אבל שירות לא מקצועי יכול לפגוע בכם לטווח הארוך, התקלה תחזור בפעימה גדולה יותר ויקרה יותר, לכן מומלץ ליצור קשר עם איש מקצוע כמה שיותר מהר.

מצלמה תרמית לרטיבות מחיר – כמה עולה לי כל השירות הזה?

לשירותי מצלמה תרמית לרטיבות מחיר אינו אחיד מכיוון שלרוב המחיר אינו נקבע על ידי אופן השימוש אלא על ידי מורכבות הבעיה. את המחיר ניתן יהיה לקבוע או באמצעות איתור בלבד, או באמצעות איתור ופתרון הבעיה. אך, יש לקחת בחשבון – לשירותי מצלמה תרמית לרטיבות מחיר נמוך יותר מיתר אפשרויות הבדיקה, זאת בשל הפתרון המהיר לאיתור הבעיה. בעוד שדרכים אחרות יכולות לקחת מספר שעות, מצלמה תרמית מעניקה לנו פתרון מהיר, ככה שלפי שעת עבודה אנו חוסכים לא מעט כסף.

מצלמה תרמית לרטיבות מחיר – רוצים לבדוק לבד?

אצל רבים מהבתים אליהם אנו מגיעים עולה בקשה לקנות מצלמה תרמית מקצועית, אנו מחייכים לרוב ומסבירים באופן פשוט למה לא כדאי לכם לרכוש מצלמה תרמית מקצועית. יש הבדל בין מצלמות תרמיות אשר מציעים לכם אותם בחנויות, מדובר על מצלמות פשוטות יותר וטווח העבודה שלהם נמוך בהרבה, אך יש מקרים באמת בהם המצלמות אפקטיביות.

אם אתם מחפשים מצלמה תרמית לרטיבות מחיר ההשקעה יהיה גבוה, אלא אם כן אתם מחפשים רק את השירות עצמו. המחיר של המצלמה עצמה יכול להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים. מלבד למחיר עצמו יש לקחת בחשבון גם שעליכם להכיר את העבודה, לומדים את השימוש במצלמה תרמית, השימוש הוא די מורכב ונראה כמו שפה זרה למי שלא מכיר את התחום.

אם יש לכם נזילה בבית אל תחשבו בבית ותחפשו איש מקצוע במהרה. לעיתים קשה לזהות שיש נזילה אך יש מספר דרכים לדעת שהנזילה מתחילה. תחילה, חשבון מים גבוה, לפני שאתם מאשימים את הממשלה או העירייה תדעו שייתכן ויש לכם נזילה בבית. הדרך הפשוטה יותר לזיהוי הבעיה היא כאשר רואים לחות ורטיבות מסוימת על התקרה, הקירות הרצפה וכו'. קחו בחשבון, יכול להיות שהבעיה היא מאוד מינימלית, ייתכן שהבעיה היא רק איטום של הדלת או החלון. מצד שני, יכול להיות שמדובר על חור בצנרת או על פעולה מורכבת יותר שההוצאה תהיה בהתאם. ככל שתגיעו יותר מהר לאיש המקצוע ככה הסבירות שתשלמו פחות.

מצלמה תרמית לרטיבות מחיר
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!