תיקון משאבות ביוב

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

משאבות ביוב מסייעות להעביר את השפכים בין מאגרים שונים. אפשר למצוא אותן בבתים משותפים, רשויות ומבנים נוספים. לרוב, המשאבות עובדות באופן תקין והן אלו שעוזרות לנו לחיות בשגרה נוחה ובריאה. עם זאת, ברגע שהן לא עובדות, יש לבצע תיקון משאבות ביוב ועליו להתבצע על ידי בעלי מקצוע שמכירים היטב את האתגרים ומכירים את אופן פעולת המשאבה.

התפקיד של המשאבה הוא כפול. היא מעבירה את השפכים ממאגר אחד לשני ובנוסף היא טוחנת ומרסקת את השאריות וזאת כדי שהן יזרמו הלאה. חלק מהאנשים חושבים שברגע שיש במבנה משאבה אפשר לזרוק כל שארית למערכת (שהרי היא מרסקת הכל) אך זו טעות. יש לנהוג במערכת כמו כל מערכת צינורות רגילה ולשמור עליה במידה זהה.

תקלות שיכולות להופיע במשאבות

המשאבות יכולות לעבוד לאורך שנים בלי שאף גורם יגע בהן. הן מעבירות את המים והשפכים בכיוון המיועד והעבודה השגרתית יכולה להוביל לשחיקה או פגיעה. בעיה אחת שיכולה להיגרם היא סתימה של המשאבה. השפכים במאגר לא מכילים רק מים ולכן מוצקים וחומרים שונים יכולים לפגוע במשאבות ואף להרוס אותן באופן מוחלט.

תקלה נוספת שיכולה להופיע היא חימום יתר של המנוע של המשאבה. המנוע עובד לאורך שעות רבות ברציפות. אם מופעל עליו לחץ רב מדי, כתוצאה מהגעה של חומרים שונים למערכת, הוא יכול להתחמם ובסופו של דבר להפסיק לעבוד.

הזמן הנכון לבצע תיקון משאבות ביוב

ברגע שעולה ריח חריף מהמערכת או כשהמים לא זורמים הלאה, זה הזמן להזמין את בעל המקצוע. ניתן לתאר בטלפון את הבעיה ולהסביר היכן נמצאת המערכת (האם היא ביתית, בבניין משותף ועוד), לענות על שאלותיו ויחד להחליט כמה הטיפול דחוף.

חשוב לזכור כי ברגע שיש לנו בעיה במשאבה רק בעל מקצוע שמתמחה בתחום ומכיר היטב את הטיפול יוכל לעזור לנו. לא כל אינסטלטור אשר מכיר את מערכת המים יודע להתעסק עם משאבות.

דרך הטיפול תלויה בסוג הבעיה ובמערכת

רבים מאיתנו רוצים לדעת מראש מה יבצע איש המקצוע שיגיע לטפל במערכת. למעשה אין לכך תשובה אחת בלבד. דרך הטיפול שתיבחר תלויה בבעיה ובמערכת. אם המערכת נתקעה וכל שיש לעשות הוא לנקות את האזור והמשאבה, בעל המקצוע יוציא אותה, ינקה את המנוע ויחזיר אותו למקומו.

אם המנוע נשרף ולא ניתן לתקן אותו יהיה צורך לבצע החלפה של החלק. זהו טיפול אחר, אך גם הוא מתבצע על ידי אותו בעל מקצוע שמכיר היטב את המערכות והאתגרים שלהם. כדאי לדעת כי לא תמיד הטיפול יהיה קשור במנוע וכי המערכת מורכבת. לעתים יהיה צורך לשחרר או להחליף את מערכת היניקה ורק לשחרר את הסתימה שמונעת את זרימת השפכים.

הגורם אליו נרצה לפנות לצורך התיקון

במקרה של תיקון משאבות ביוב נרצה לפנות רק לבעלי מקצוע שמכירים היטב את המערכת ומנוסים בטיפולים דומים. על אנשי המקצוע להביא איתם ידע רב בתחום, מכשור מתאים ולא פעם יהיה עליה להחליף חלקים או את כל המשאבה. המטרה שלנו היא שהטיפול יהיה יעיל וגם מהיר (בלי להתפשר על איכות העבודה) ולכן נרצה שבעל המקצוע יגיע מוכן לביצוע העבודה.

לא כל בעל מקצוע שמתעסק במערכת המים יודע לבצע תיקון של משאבות ביוב. בשיחה הראשונה עלינו לבקש לדעת כי אנו מזמינים את האיש הנכון ולברר כי יש לו את הציוד הנדרש לטיפול. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא לפנות לחברה מקצועית כמו מרכז האינסטלציה הישראלי ולדעת שהמערכת שלנו בידיים טובות.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!