קבלן אינסטלציה בעומר

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

אי ספק כי קבלן אינסטלציה נחשב לאחד מבעלי המקצוע הכי חשובים בתהליך של בניה, שיפוץ או חידוש פרויקטים. יש היום כל מיני דרכים לבחור קבלן אינסטלציה כמו למשל דרך המלצות של אנשים שאנחנו מכירים, קבוצות העוסקות בתחום של בעלי מקצוע, אתרי אינטרנט המאגדים קבלנים ועוד.

אינסטלטורים בעומר

אין ספק שעבודות אינסטלציה הן משהו שכולנו רוצים להימנע מהם בשוטף אך לעיתים בכל זאת כדאי לבצע אותן, בעיקר כאשר אנו מחליטים לשפץ את הבית, להחליף ריצוף ולשבור קירות. במקרה כזה מומלץ מאוד גם להרים את המרצפות ולהחליף חלקים באינסטלציה או את האינסטלציה כולה על מנת שזו תשרת אותנו עוד שנים רבות ולמנוע סתימות, הצפות או פיצוצי צנרת. עבודות החלפה או בניית הצנרת בבית הן עסק מורכב וסבוך וישנם בעלי מקצוע רבים בתחום האינסטלציה שכלל לא נוגעים בזה ומתרכזים בעיקר בפתיחת סתימות והחלפת ברזים. אז איך נדע איך לבחור את האינסטלטור להחלפת הצנרת בבית שלנו, אילו סוגי עבודות יכול קבלן אינסטלציה לבצע עבורכם, למה חשוב לשים לב בעבודות האינסטלציה ומה המחירים של עבודות האינסטלציה השונות ברחבי הבית. על כל זאת נספר לכם במאמר הבא.

מה התפקיד של קבלן אינסטלציה בעומר

אז קודם כל לפני שנתחיל נפריד בין אינסטלטור לקבלן אינסטלציה בעומר כי זה מסוג הדברים שכולם מתבלבלים לגביהם. האינסטלטור הינו בעל מקצוע שיכול לעשות עבורכם את כל עבודות האינסטלציה ברחבי הבית כמו החלפת ברזים וכלים סניטריים, החלפת האמבטיה במקלחון, פתיחת סתימות, איתור נזילות, תיקונים נקודתיים בצנרת ועוד. בניגוד אליו קבלן אינסטלציה הוא אדם אשר מעסיק אינסטלטורים רבים אחרים והוא מטפל בדרך כלל בנושאי אינסטלציה מורכבים כגון הנחת תשתיות לאינסטלציה, הנחת תשתיות ביוב וכדומה. אלו הן עבודות מורכבות יותר שדורשות מן הסתם זמן רב יותר, תכנון וכמובן נסיון. לרוב נתקל בקבלן אינסטלציה כאשר נרצה להקים תשתית אינסטלציה וביוב לבית פרטי שאנו בונים ונרצה איש מקצועי שיידע לחבר את הבית לתשתית העירונית. בנוסף קבלני אינסטלציה יכולים להיות אנשי ייעוץ לפרויקטים מורכבים בנושא האינסטלציה כמו החלפות צנרת, איתור נזילות מורכבות וכדומה.

אינסטלטורים בעומר

איך בוחרים קבלן אינסטלציה בעומר?

אין ספק שנושא הצנרת הוא מהחשובים ביותר בשלד של הבית שלנו. כאשר אנו בונים בית, איכות עבודת הצנרת והאינסטלציה שיבצע קבלן האינסטלציה שאותו נבחר תשפיע באופן ישיר על איכות החיים שלנו , הן בהיבט של לחץ מים, מניעת נזילות וסתימות, מים חמים ועוד. אם נחשוב על זה לרגע, יש כל כך הרבה פעולות שאנו מבצעים בעזרת מערכת האינסטלציה.

 

לכן, חשוב מאוד שנבצע בחירה מושכלת שאנו באים לבחור את קבלן האינסטלציה שיעבוד בפרויקט שלנו. בראש ובראשונה עלינו לוודא שהוא אכן קבלן אינסטלציה ולא אינסטלטור ואת זה נוכל לעשות בקלות יתרה על ידי בדיקה פשוטה שיש ברשותו אישור קבלן מורשה והוא רשום בפנקס הקבלנים. שוב נציין שגם אם אינסטלטור שאינו קבלן יאמר לכם כי הוא מסוגל לבצע את עבודת הנחת התשתית מומלץ להשתמש בשירותיו של קבלן אינסטלציה בעל נסיון לסוג כזה של עבודה.

 

לאחר שבדקנו שיש לאותו קבלן אינסטלציה אישור קבלן מורשה עלינו לערוך איתו פגישה מקצועית מסודרת. במהלך הפגישה, נציג בפנים הקבלן את ונקבל ממנו הצעת מחיר. למעשה, כך נוכל להשוות בין מספר הצעות מחיר ולהחליט איזו מהם הכי משתלמת עבורנו. מעבר לבדיקת אישור קבלן ובקשת הצעת מחיר חשוב מאוד לבדוק עם חברים וקרובי משפחה או אנשים אחרים שאתם סומכים על דעתם האם הם עבדו עם קבלן אינסטלציה לצורך בניית בית או הקמת תשתית ביוב ואינסטלציה. כדאי לחפש חברים או קרובים שהשתמשו בשירותיו של אותו קבלן לפני מספר שנים ויכולים להעיד כי כל עבודת האינסטלציה שהוא ביצע בבית שלהם הייתה איכותית וכי הם לא סבלו משום נזילה, פיצוץ או בעיית אינסטלציה. לאחר שבחרנו קבלן אינסטלציה חשוב מאוד שהוא יפגש עם המהנדס או האדריכל מטעמנו יחד עם בעלי המקצוע השונים שעתידים לעבוד בפרויקט שלנו על מנת לעשות כל מיני תיאומים בנוגע לבניה שכן עבודותיו של קבלן האינסטלציה נוגעת לעוד הרבה מאוד בעלי מקצוע, כמו למשל קבלן השלד, קבלן המיזוג אויר ועוד.

 

 

למה חשוב לשים לב בעבודות האינסטלציה?

ישנם מספר דברים חשובים שעליהם יש להקפיד בעת עבודות האינסטלציה בפרויקט שלנו אך הדבר כנראה החשוב ביותר שאליו יש לשים לב הוא היצמדות לתוכניות האינסטלציה. בדרך כלל קבלן האינסטלציה יתחיל לעבוד בפרויקט שלכם ממש בצמוד לקבלן השלד כאשר הוא נמצא בקשר רציף עם המהנדס או האדריכל שבחרתם. ההיצמדות לתוכניות המתאר של האינסטלציה אותם הוציא האדריכל או המהנדס הן קריטיות כיוון שאלו הן התוכניות שהוגשו כאשר ביקשנו את היתר הבניה וכל סטייה מהן עלולה להיחשב בתור חריגה מן התכנית המקורית.

אינסטלטורים מומלצים בעומר

בנוסף לכל נקודות המים והשירותים בבית באותן תוכניות, קיימות גם נקודות הממשק של הביוב והמים עם התשתיות העירוניות ולכן חשוב מאוד להקפיד על היצמדות אליהן. היצמדות לתוכניות המתאר שהוציא האדריכל תתן לנו שקט נפשי בנושאים רבים שעליהם גם יש להקפיד בעת ביצוע עבודות האינסטלציה כמו הכנת הביוב והצנרת, הכנת שוחות ביוב, שיפועים תקינים, חיבור לקווים העירוניים, הכנות למרזבים ועוד. על מנת לוודא כי אכן כל עבודותיו של קבלן האינסטלציה נעשות בצורה הטובה ביותר ועל פי התכנית מומלץ להעסיק מפקח בניה בפרויקטים בסדר גודל כזה שגם אחראי על תיאום בין בעלי המקצוע השונים אך בעיקר אחראי לוודא כי כל הפעולות באתר מבוצעות  בצורה תקינה כולל עבודות האינסטלציה.

 

מחירים של קבלן אינסטלציה בעומר

מעבר לאיכות העבודה אין ספק שגם המחיר של עבודות האינסטלציה הוא חשוב מאוד כאשר אנו מדברים על בניית פרויקט בסדר גודל של בית פרטי חדש. לכן קודם לכן אמרנו שאחד הדברים החשובים ביותר לפני שאנחנו בוחרים קבלן אינסטלציה בעומר הוא בדיקה והשוואה של מספר הצעות מחיר ממספר קבלנים.

 

יש לציין כי המחירים משתנים מקבלן לקבלן בהתאם לחומר ממנו תהיה עשויה הצנרת, אורך הצינורות שאותן יהיה צריך להניח בסופו של דבר בפרויקט, שכן המחיר נגזר למ״ר, מכמות נקודות המים והתברואה, איכות החומרים ואיכות הכלים הסניטריים שנבחרו ועוד.

אינסטלטורים בעומר

המחיר של הצנרת והתשתית של הביוב נעה בין 12 אלף ש״ח לבין 25 אלף ש״ח ואף יותר בהתאם לרמת הגימור, סוג הצנרת כפי שציינו קודם ועוד משתנים. בנוסף לעלות הזו יש לקחת בחשבון את העלות של יתר הדברים שנצטרך לרכוש עבור מערכת האינסטלציה כמו אמבטיה, מקלחון, ברזים, אסלות וכדומה וגם התקנתם שעלולה שלא להיות כלולה במחיר.

 

כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר מקבלן אינסטלציה בעומר עליכם לשאול בדיוק מה הוא השירות כולל. במידה ובהצעה לא מפורט דבר מה, אל תהססו לשאול אותו על מנת שהדברים יהיו ברורים בטרם תתחילו את העבודה ולא תגיעו למצב בו חשבתם שדבר מה כלול בהצעת העבודה ותגלו לאחר מכן שהקבלן דורש עליו עוד סכום כסף, לכן הכל חייב להיות כתוב וברור בהצעת המחיר.

 

לסיכום, אין ספק שקבלן האינסטלציה הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר שיעבדו בפרויקט שלכם, לכן הקפידו לבחור אותו בצורה טובה על מנת להבטיח עבודה איכותית ויעילה בפרויקט שלכם שתיתן לכם שקט לשנים רבות קדימה.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!