מחיר נקודת אינסטלציה

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

מחיר נקודת אינסטלציה

מבקשים לבצע נקודת אינסטלציה? איש המקצוע שאותו אתם צריכים להשלמת המשימה הוא אינסטלטור מקצועי והדבר הראשון שחשוב לציין בהיבט זה הוא שלא כל אינסטלטור שהייתם מזמינים לשחרור סתימה בביוב, הוא איש המקצוע שיכול להתאים גם לצורך ביצוע נקודת אינסטלציה חדשה. מה זה בעצם נקודת אינסטלציה? איך מבוצעת העבודה של יצירת נקודת אינסטלציה? מהו מחיר נקודת אינסטלציה וכיצד הוא נקבע? מיהו האינסטלטור שיכול להתאים למשימה זו ואיך תמצאו אותו? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של אינסטלטורים מומלצים 24/7, המציעה לכם את כל שירותי האינסטלציה לרבות ביצוע נקודות אינסטלציה חדשות מכל סוג, לפי הצורך ובכל היקף.

 

מה זה בעצם נקודת אינסטלציה?

ובכן, נקודת אינסטלציה היא כל נקודה בה ניתן להתחבר אל תוך מערכת המים הסגורה של המבנה ובמרבית המקרים מדובר כמובן בנקודת ברז. הברז מתחבר למעשה אל מערכת המים המרכזית ומאפשר לנו לגשת אל המים הזורמים בתוך המערכת. על בסיס אותו היגיון בדיוק, נקודת אינסטלציה יכולה להיות גם חור ניקוז היוצר חיבור, לא אל מערכת המים המרכזית אלא אל מערכת הביוב. נקודת ניקוז מאפשרת לנו להתחבר אל צנרת הביוב המרכזית ולהעביר דרכה שפכים שאמורים לסיים את דרכם (מבחינתנו) בצנרת הביוב של המבנה. במרבית המקרים, נקודת אינסטלציה מבוצעת עם מטרה ברורה מראש ולכן במהלך השירות מושלם התהליך כולו, כולל חיבור צנרת חיצונית, התקנת ברז או לחילופין מתיחת צינור ביוב לחור ניקוז והכנתו לייעודו (ניקוז כיור, ניקוז שפכים, ניקוז כביסה, ניקוז רצפה וכן הלאה).

 

איך מבוצעת נקודת אינסטלציה?

ובכן, אחד הפרמטרים המרכזיים שמשפיעים על מחיר נקודת אינסטלציה, הוא האופן בו מבצעים את הנקודה וישנה יותר מדרך אחת לבצע נקודת אינסטלציה. הדרך הראשונה והטובה ביותר היא הדרך הפנימית, בדרך זו יש ליצור גישה אל הצנרת הטמונה בקיר, בדרך כלל באמצעות חציבה בקיר, באזור שנבחר על ידי איש המקצוע המבצע על פי שיקול דעתו המקצועי. לאחר יצירת הגישה לצנרת, יש לבצע חיתוך של הצינור אליו רוצים להתחבר ולהוסיף מחבר ייעודי שממנו ניתן למתוח צינור שדרכו תפוצל מערכת המים ותפתח נתיב חדש לנקודת האינסטלציה החדשה שאותה אנו רוצים ליצור. לאחר מכן יש לחבר אל המחבר החדש את הצינור שאיתו נוביל את המים אל הנקודה החדשה. את הצינור הזה עלינו להוביל בתוך הקיר על מנת למנוע פגיעה אסתטית בתוך מרחב הפנים של המבנה, מה שדורש חפירה של תעלה מתאימה על פי הנתיב הנדרש לנו מנקודת החיבור שעשינו עם מערכת המים ועד מיקום נקודת האינסטלציה החדשה.

את קצה הצינור עלינו לייצב בתוך הקיר ולאחר מכן נוכל להבריג אליו את הברז אותו נרצה להרכיב בנקודת האינסטלציה החדשה. זוהי הדרך הפנימית, האסתטית והטובה ביותר ליצירת נקודת אינסטלציה. הדרך החיצונית נבדלת מזו הפנימית בכך שאת הצינור החדש אנו מובילים למעשה מחוץ לקיר תוך שאנחנו חוסכים את הצורך לחפור תעלה להעברת הצינור בתוך הקיר ובמקום זאת מעבירים אותו מחוץ לקיר, לרוב בתוך תעלת פלסטיק או באמצעות עיגון הצינור לקיר עם טבעות מתכת. טכניקה זו חוסכת כמובן עבודה רבה במתיחת הצנרת לנקודה החדשה ולכן במקרה זה מחיר נקודת אינסטלציה יהיה נמוך יותר מאשר בטכניקה הפנימית, ויחד עם זאת מדובר בפתרון מאוד לא אסתטי שחשוף יותר לתקלות ונזילות, ולכן הבחירה בו צריכה להיעשות באופן מודע אם יש לכך סיבות מספיק טובות.

 

 

כמה עולה נקודת אינסטלציה?

ובכן, בהמשך לאופן בו אנו מבצעים את נקודת האינסטלציה החדשה נקבע גם המחיר שלה. מחיר נקודת אינסטלציה נקבע תוך חישוב סך חומרי הגלם הנדרשים, זמן העבודה והיקף העבודה. כפי שניתן להעריך, בטכניקה הפנימית נדרשת עבודה בהיקף גדול הרבה יותר כמו גם חומרי גלם רבים יותר הקשורים לסגירת התעלות וחידוש טיח, צבע ואיטום. בטכניקה החיצונית, העבודה היא מצומצמת יותר, כמות חומרי הגלם קטנה יותר ולכן גם העלות תהיה נמוכה יותר. ככלל, אם אתם רוצים לקבל תמונה כללית על מחיר נקודת אינסטלציה, הרי שמדובר בעלות שנעה בין כ-700 שקלים ועד 1,500 שקלים כתלות בטכניקת הוספת הנקודה, מרחקים, כמות חיבורים נדרשים וכן הלאה. יחד עם זאת, כדי שיהיה בידיכם מספר או טווח מספרים שעל בסיסו תוכלו גם לקבל החלטה, כדאי לפנות לאינסטלטור מתאים, לתאר בפניו את העבודה המדויקת הנדרשת ולקבל הצעת מחיר קונקרטית, ולא להסתמך על טווח גנרי שאתם מוצאים באינטרנט.

 

מיהו האינסטלטור המתאים למשימה?

נקודת אינסטלציה מחיראחרי שעסקנו בטכניקה של הוספת נקודת אינסטלציה, בסוגי הנקודות שתוכלו להוסיף ובנושא של מחיר נקודות אינסטלציה, כעת רק נותר להבהיר את האופן בו עליכם לבחור את האינסטלטור המתאים למשימה. נפתח בכך שככלל, כל אינסטלטור בעל השכלה רשמית בתחום האינסטלציה, אמור לדעת לבצע נקודת אינסטלציה חדשה. יחד עם זאת, המציאות היא שישנם אינסטלטורים שבונים לעצמם התמחות בסוגים מסוימים של שירותים, תוך שהם מתעלמים לחלוטין משירותים אחרים. כך למשל, אינסטלטורים רבים מקדישים את מרבית זמנם לפתיחת סתימות, שירות האינסטלציה השכיח ביותר שגם יכול לפרנס יפה מאוד, וכלל לא מבצעים משימות אינסטלציה של תכנון או התקנה של מערכות אינסטלציה, איתור ותיקון נזילות או לענייננו, ביצוע נקודת אינסטלציה חדשה.

כאשר אתם מזמינים אינסטלטור להוספת נקודה חדשה, אתם בהחלט רוצים לוודא שמדובר באינסטלטור שמבצע את השירות על בסיס קבוע ומתמחה בתחום. על אף שכל אינסטלטור מחזיק בידע המקצועי הנדרש לביצוע המשימה, לא לרשות כל אינסטלטור יש את הניסיון הנדרש בכדי לבצע את המשימה בצורה היעילה ביותר, המהירה ביותר והנקייה ביותר, שתבטיח את התוצאה הטובה ביותר. העניין הוא שמרבית האינסטלטורים שאליהם תפנו ותשאלו אותם לגבי העניין, יספרו לכם שהם מציעים את השירות ואפילו מתמחים בו ועל כן כדאי מלכתחילה להגיע לאינסטלטור הנדרש דרך המלצות שאתם מקבלים מאנשים פרטיים שאתם מכירים, חברים, מכרים, בני משפחה ושכנים ואפילו טוב יותר, דרך חוות דעת מקצועיות שאתם מקבלים מאנשי מקצוע העוסקים במקצועות משיקים או בענף הבניין בכלל.

בכל מקרה, המלצות שאתם מקבלים, חשוב שתקבלו אותן מאנשים שנעזרו באינסטלטור עליו הם ממליצים וסביב שירות נקודת אינסטלציה או דומה. שכן שממליץ לכם על אינסטלטור שאתמול פתח לו סתימה בביוב בבית, זו לא בדיוק המלצה שיכולה לסייע לכם, אם כי גם אותה אתם רוצים לרשום לעצמכם בצד. אבל אם יש לכם יכולת להשיג חוות דעת מקצועית מאיש מקצוע, זוהי ההמלצה הטובה ביותר שתוכלו לקבל ואם אתם מקבלים אנשי מקצוע כאלה שיכולים להתאים, לשם אתם רוצים לחתור.

 

נקודת אינסטלציה הצעות מחיר

לכאורה, הוספת נקודת אינסטלציה היא משימה פשוטה יחסית ועל אף שהיא אינה זולה במיוחד, היא גם לא יקרה במיוחד. יחד עם זאת, במשימות כאלה אף פעם לא כדאי לבצע בחירה על סמך הצעה בעל פה ורצוי לבקש מספר הצעות ממספר אינסטלטורים פוטנציאליים. האופן בו כתובה ההצעה והפירוט שמופיע בה, יכולים לסייע לכם מאוד בבחירת איש המקצוע בהתאם לרמת הרצינות שמשתקפת דרך ההצעה ולא רק דרך המספר שמופיע בתחתיתה. בהצעות שאתם מקבלים, אתם רוצים לוודא שההצעות הן סגורות וסופיות וכי לא קיים פתח להוספת עלויות תוך כדי ביצוע הוספת הנקודה. אם יש פרצה כזאת, אתם בהחלט יכולים לצאת מתוך הנחה שהיא תנוצל עד תום ומזה אתם רוצים להימנע. פנו לאינסטלטור, בקשו הצעת מחיר נקודת אינסטלציה על פי תיאור מפורט שאתם נותנים ובקשו לקבל הצעה סגורה. אם ישנם אלמנטים שלא ניתן לתמחר מראש באופן חד משמעי, בקשו לתמחר את האפשרויות השונות.

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא צוות שלם של אינסטלטורים מקצועיים, בעלי התמחויות שונות בענף האינסטלציה, החל מפתיחת סתימות, דרך הוספת נקודות אינסטלציה חדשות וכלה בקבלני אינסטלציה לתכנון והתקנה של מערכי אינסטלציה שלמים. בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תפגשו את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף האינסטלציה, מהם תוכלו להתרשם כבר בהצעת המחיר שתקבלו עם פירוט מלא על כל הפעולות שיבוצעו במסגרת העבודה ועם התחייבות לסופיות ההצעה ללא פרצות וללא שינויים תוך כדי תנועה. האינסטלטורים של החברה עומדים לרשותכם בכל שעה משעות היממה ובכל ימות השבוע לקריאות שירות במצבי חירום, ועומדים לרשותכם גם לטובת משימות אינסטלציה מורכבות יותר שדורשות תכנון מקדים ועבודה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מיומנים. ובעניין של מחיר נקודת אינסטלציה, אתם לחלוטין לא צריכים לחשוש – אינסטלטורים מומלצים 24/7 מציעה לכם מחירים תחרותיים ואטרקטיביים, אולי לא הנמוכים ביותר בשוק, אבל בהחלט מחירים זולים שמשקפים גם רמת מקצועיות גבוהה ואחריות על כל פרט בעבודה.

 

 

portrait of caucasian plumber at work
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!