איתור רטיבות יעיל וממוקד

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אין אדם שלא חווה אי פעם את התסכול של רטיבות בבית עקב ימי החורף הגשומים או בעיה בצנרת. רטיבות יכולה להיווצר עקב מקרים שונים, יכולה להיווצר רטיבות גם בגלל שהדלת שלכם לא אטומה מספיק, או מכל סיבה כזאת או אחרת. ברגע שאתם מזהים את הבעיה אתם כבר צריכים להתחיל לפעול לפיה, במיוחד אם מדובר על רטיבות שנוצרת עקב סדק בצנרת. ככל שאתם נמצאים בשלב מוקדם יותר של הבעיה הפתרונות הם יותר פתוחים בפניכם, אך כאשר כבר הבעיה מתחילה להיות רצינית ייתכן ותאלצו להחליף את כל הצנרת, עלות החלפת הצנרת יכולה להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים. לכן, אל תתמהמהו, עדיף לקרוא לאיש מקצוע לשווא ולשלם עבור דמי ביקור במקום לשלם הון תועפות רק בגלל שרצינו לחסוך כמה עשרות שקלים.

חברה עם התמחות של איתור רטיבות או אינסטלטור?

יש לקחת בחשבון שלא כל אינסטלטור מגיע עם הכלים הנדרשים בכדי לאתר את הרטיבות בבית שלכם באופן יעיל ומהיר. בכדי לאתר רטיבות על בעל המקצוע להחזיק בכלים חדשניים המאפשרים לו לאתר את מקור הרטיבות ללא שום נזק ובאופן מהיר. רבים האינסטלטורים שאין ברשותכם את הטכנולוגיה הזו והם עובדים על בסיס של ניסוי וטעיה, בדרך כלל אותו איש מקצוע ייעזר בציוד כבד בכדי לסדוק את הקיר או להזיז את הריצוף מהרצפה.

על כל טעות של בעל המקצוע אנו משלמים כפול, במיוחד אם מדובר על הרס הקיר. מה יקרה במקרה בו פעם אחר פעם לא ימצא בעל המקצוע את מקור הבעיה? האם כל קירות הבית יחוו הרס? בכדי להימנע ממצבים כאלה אנו ממליצים לכם להיעזר בחברה המתמחה באיתור נזילות או בעל מקצוע אשר יש ברשותו את הציוד הנדרש.

איתור רטיבות – שיטות יעילות

כפי שציינו, קיימים אמצעים שונים כיום המאפשרים לנו להנות מאיתור רטיבות ללא כל הרס, השיטות הינן שיטות חדשניות שרק לבעלי מקצוע מנוסים מן השורה הראשונה יש.

איתור רטיבות באמצעות מצלמה תרמית

הדרך הפשוטה ביותר לבדיקה היא באמצעות מצלמה אשר עובדת על הבדלי טמפרטורה. הבדיקה מתבצעת רק לאחר שכל מערכת המים חוממה וכך ניתן לראות את הבדלי הטמפרטורות של המים היוצאים ממקור הרטיבות. דרך זו יעילה את יש לציין שהיא אפקטיבית עד לאורך עבודה מסוים של כמה מטרים בודדים.

איתור רטיבות באמצעות חיישן אקוסטי

תפקידו של חיישן אקוסטי הוא לזהות את את המיקום המדויק של מקור הנזילה לפי גלי קול. מכשיר זה יהיה פחות אפקטיבי בשלבים הראשונים של תהליך הנזילה, זאת מכיוון שהמערכת מזהה צלילים מעל תדר מסוים, ככל שהתדר נמוך יותר ככה יהיה קשה לזהות את מקור הבעיה. השימוש בחיישן אקוסטי היא יחסית פשוט ולרוב נמצא יעיל, אך בעדיפות ראשונה עדיין נמצאת המצלמה התרמית.

איתור רטיבות באמצעות חיישן גז

איתור רטיבות

דרך זו מיועדת בעיקר למקומות תעשייתיים. כאשר רוצים לאתר נזילות בצנרת אין לדעת באיזה חלק של הצנרת נמצא הסדק. כאמור, מצלמה תרמית וחיישן אקוסטי אפקטיביים עד לגובה מסוים, לאחר מכן הם פחות יעילים. צנרת יכולה להגיע לעומקים של כמה וכמה מטרים ללא שום בעיה ובמקרה כזה על מנת לאתר את הבעיה על בעל המקצוע לרוקן את מערכת המים ממים ובמקום להכניס גז חנקן אשר באמצעותו נוכל לזהות את מקור הבעיה לפי פליטת הגז. שיטה זו נחשבת ליותר מסורבלת ומצריכה מאיש המקצוע ניסיון ומקצועיות.

כמו כן ישנה עוד שיטה שהיא באמצעות העברת מצלמה זעירה לתוך פנים הצנרת, בדרך זו יוכל לעקוב בעל המקצוע אחרי כל נקודה לאורך הצנרת עד לזיהוי מקור הבעיה. כמובן שיש לרוקן את המערכת ממים תחילה בכדי להיות ממוקדים וחדורי מטרה.

איתור רטיבות – טיפים

איתור רטיבות הוא הפתרון שמגיע לאחר שצצה בעיה, אך עם תחזוקה נכונה של הצנרת לא תצטרכו לחשוש שמדובר על נזילה בדרכי הצנרת. השקעה בתחזוקת הצנרת היא השקעה שמכסה אתכם לטווח הארוך, צנרת שעוברת טיפול ראוי מונעת הפתעות לא נעימות, לא רק בענייני רטיבות אלא גם סתימות וכו'. בכדי לדעת איך עליכם לטפל בצנרת (כל צנרת מטופלת בדרך שונה) מומלץ להתייעץ עם איש המקצוע – מומחה לאיתור רטיבות או אינסטלטור מקצועי. אם כבר קיבלתם שירות של איתור רטיבות היינו ממליצים לכם לוודא את מצב הצנרת כדי לדעת למה לצפות. אם הבית שלכם כבר יישן כנראה שגם הצנרת לא כל כך צעירה, בתים עם מערכת צינורות ישנה בדרך כלל צפויה ליותר תקלות.

כאשר אתם חשים שכבר מתחילה לצוץ בעיה אצלכם, הטיפ שלו בשבילכם הוא לקרוא לאיש מקצוע מהר ככל שניתן. במקום לכסות את הבית בשורה של דליים, סגרו את ברז המים הראשי של הבית, ככה תמנעו מהתקלה להחמיר. כמובן שאם איש.

המקצוע מגיע עוד יומיים תאלצו להישאר בסיטואציה הלא נעימה, וכאן אנו מגיעים לטיפ השלישי, אל תבחרו איש מקצוע שיכול להבטיח לכם שירות רק בעוד מספר ימים, עליכם למצוא אינסטלטור או איש מקצוע שיכול לאתר את הבעיה במהירות ולפעול בהתאם, גם אם זאת פעולת מניעה זמנית זה גם חשוב.

כיצד לבחון את המקצועיות של בעל המקצוע?

מכיוון שאנחנו בטווח כל כך קצר בין זיהוי הבעיה ועד למציאתו לא יכולים לחשוב הרבה על בחירת איש המקצוע, עלינו לעבוד באופן אפקטיבי יותר. חפשו תחילה את איש המקצוע הכי זמין מבחינת תאריך הגעה, שעה, מיקום וכד'. כמובן אם אתם גרים בתל אביב אל תחפשו איש מקצוע שגר באילת אך זמין להגעה תוך 5 שעות, אתם תשלמו הון תועפות רק על הנסיעות שלו. לאחר שנמצאו כל אנשי המקצוע בטווח אזור שלנו ובשעות בהם אנו יכולים לקבל אותם עלינו לחפש מבניהם את אלו המציעים לנו את השירות הטכנולוגי ביותר. שימו לב, לא תמיד אינסטלטור הוא גם מאתר רטיבות, ייתכן לעיתים מדובר על אנשי מקצוע שונים לגמרי. כמובן, אינסטלטור יכול לאתר את בעיית הנזילות אך הדרכים בהן הוא עובד הינן ישנות יותר, אתם לא רוצים שהקיר שלכם ייהרס עד למציאת הסדק בצנרת.

לכן, שימו לב לשירות אותו מציע לכם אותו בעל מקצוע, כמה אפשרויות יש והאם הוא מתחייב למציאת הבעיה. ישנם בעלי מקצוע אשר לא יגבו תשלום אם לא נמצאה הבעיה, אלו אנשי מקצוע שסומכים על ניסיונם ועל רמת המקצועיות שלהם וכמובן לא יגבו תשלום מהלקוח אם לא נפתרה התקלה. כעת מה שנשאר לכם לעשות הוא להרים טלפון לאיש המקצוע הזמין והמקצועי ביותר, הוא יאתר את התקלה ויציג בפניכם את האפשרויות שיש לכם אל פתרון הבעיה.

פתרונות זולים הם תמיד מפתים, אך לא תמיד נכונים. שימו לב לפתרון בו אתם בוחרים לפעול, אל תבחרו בפתרון הכרוך בדחייה או בפתרון הכרוך בפתרון הבעיה לשורשה, ככה הראש שלכם לא יתעסק בבעיות אלו כל הזמן. בכדי להרגיש את הביטחון בעבודה של בעל המקצוע עליכם להיות שלמים עם בחירתו, אל תתפשרו על איש מקצוע אשר נמצא זמין יותר, עדיף לכם להרגיש בטוחים עם הבחירה שלכם ולחכות יום או יומיים מאשר להתחרט על כל שקל שהוצאתם.

איתור רטיבות יעיל וממוקד
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!