מתי נזמין אינסטלטור חירום וטיפים לבחירת בעל המקצוע

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הבית שלנו מורכב ממערכות שונות ואחת מהפעילות היא מערכת האינסטלציה. נקודת ההנחה היא שההתקנה בבית נעשתה במקצועיות ועל פי התוכניות ועם זאת, יכולות להיות תקלות במערכת. התיישנות של המערכת, פגיעה ישירה, כפור והפעלת כוחות שלא תואמים לחיבורים, יכולים להוביל לבעיה שלעתים מחייבת טיפול מידי.

תיקונים קלים או החלפת ציוד סניטרי יכולים להתבצע בדרך כלל בשעות העבודה הסטנדרטיות. לעומתן, ברגע שהמערכת פוגעת בהתנהלות הבית או כשהיא מחייבת סגירה של הברז הראשי, אז נצטרך להזמין אינסטלטור חירום שיגיע אלינו במהירות האפשרית.

עבודות שמתבצעות על ידי האינסטלטור

אינסטלטור הוא אחד מאנשי המקצוע שמעורב בשלל עבודות בבית שלנו. הוא יכול לבצע פתיחה של סתימות, בשירותים ובכיורים. הוא יכול להתקין כלים סניטריים, לטפל בפיצוצים ובתהליך הבניה או השיפוץ הוא יהיה אחד מאנשי המקצוע שיכנסו בשלבים שונים של הפרויקט וידאג למערכת תקינה.

עבודות רבות אשר מתבצעות על ידי בעל המקצוע יכולות להתבצע בשעות העבודה הסטנדרטיות. אין כל סיבה להזעיק אותו באמצע הלילה או בשבת כדי להחליף את הברז, גם אם הוא מטפטף מעט. אבל, אם המים לא מפסיקים לזרום בעוצמה, מהברז או מהקיר, עלינו להזמין אותו בדחיפות. במקרים אלו יש לסגור את הברז הראשי ולחכות שהאינסטלטור יגיע לבצע את העבודה במהירות.

עלויות הזמנת אינסטלטור בשעות שאינן שגרתיות

הזמנת אינסטלטור חירום בשעות שאינן שגרתיות יכולה להיות יקרה יותר מהזמנה שלו בשעות סטנדרטיות. אמנם הוא מוכן להגיע ולעזור לנו לפתור את הבעיה, אך כמו בכל עבודה שמתקיימת בשבת, בחג או בלילה, העלויות יכולות להיות גבוהות יותר לעומת עבודה שמתבצעת בשעות היום ואחר הצהריים.

אינסטלטור הגון לא ימהר להגיע למקום באמצע הלילה אלא ירצה לשמוע מה הבעיה ולבצע אבחון ראשוני של המצב. אין לו כל אינטרס להוציא מאיתנו יותר כסף אלא להפך, לתת לנו את השירות הטוב ביותר. אם הוא ימצא לנכון שחשוב להגיע בדחיפות (למשל במקרים של פיצוץ בצנרת), הוא יעשה זאת ויידע אותנו מראש בעלות הביקור.

טיפים לבחירת אינסטלטור חירום

ברגע שאנחנו זקוקים לאינסטלטור שיגיע אלינו במהירות, אנחנו עלולים לבחור את הראשון שעולה ברשימה בחיפוש. זוהי דרך אחת לפתור את הבעיה, אך המטרה היא למצוא את בעל המקצוע האמין והמתאים למשימה. הטיפים הבאים יעזרו לנו למצוא את אותו אינסטלטור:

הקדשת תשומת לב לשיחה הראשונית

גם כאשר יש לנו בעיה דחופה במערכת עלינו לשים לב לשיחה מול בעל המקצוע ולהתרשם ממנו. במידה וישנו פיצוץ בצנרת או זרימה של מים, עלינו לסגור את הברז הראשי ולקחת מספר דקות כדי לשוחח ולשמוע מה הניסיון שלו וכן לבדוק שהוא שואל אותנו שאלות במטרה לבדוק את דחיפות הבעיה. השיחה לא אמורה להיות ארוכה אך אם נקדיש לה מספר דקות נוכל להתרשם ולקבוע אם בעל המקצוע מתאים לנו.

הצעת מחיר לביקור כבר בטלפון

אינסטלטור חירום לא יכול לתת הצעת מחיר בטלפון לתיקון התקלה כל עוד הוא לא ראה אותה. עם זאת, הוא יוכל להגיד לנו כמה עולה הביקור שלו. יהיו פעמים אשר בביקור הראשון האינסטלטור יוכל לטפל בבעיה במלואה ויהיו פעמים שיידרש ביקור נוסף. אנחנו צריכים להתכונן לעלויות ולבקש בשיחת הטלפון הצעת מחיר לביקור ובהתאם לקבוע אם התעריף מתאים לציפיות שלנו.

רישיון מטעם משרד התמ"ת

אינסטלטור צריך להחזיק ברישיון לעסוק בתחום מטעם משרד התמ"ת. אנחנו יכולים לשאול בטלפון מהי ההכשרה שלו ובפועל לבקש לראות את הרישיון עצמו. כל מי שאומר לנו שהוא התנסה בתחום או חמור מכך, למד ממישהו ולא בצורה מסודרת, צריך לעורר את החשד שלנו. המערכת שלנו וכך גם הכסף שלנו ראויים לידיים מקצועיות, לידע וניסיון.

מהירות הגעה

המאפיין של הזמנת אינסטלטור למצבי חירום הוא הצורך לפתור את הבעיה במהירות. לכן, שאלה רלוונטית וחשובה היא כמה מהר יוכל בעל המקצוע להגיע. טווח של שעה יהיה בדרך כלל סביר וגם אם באותה שעה אנחנו נרגיש אי נוחות, נצטרך לזכור כי הטיפול בדרך אלינו. כמובן, אם בעל המקצוע לא זמין להגעה מידית, נוכל להמשיך בחיפוש.

הציוד שהאינסטלטור מחזיק

במקרה של פיצוץ או נזילה שמופיעה על הקירות או בבית, נרצה להזמין בעל מקצוע שיכול לאתר את הבעיה ולא רק לנסות לטפל בה. כדאי לברר מראש כי האינסטלטור מחזיק בציוד מתקדם כמו מצלמה תרמית ושהוא יכול לאתר את המקום הבעייתי, לפני שהוא מתחיל לבצע את העבודה. זוהי נקודה שלא נרצה להתפשר עליה והיא יכולה להבחין בין טיפול שדורש עבודת שיפוץ לבין טיפול ממוקד ונקי.

כיצד עלינו לנהוג עד להגעת האינסטלטור?

תפקידו של האינסטלטור הוא לטפל במערכת במקצועיות. עליו לאתר את הבעיה ואת המקור שלה, לבחור את דרך הטיפול הנכונה ובסופו של דבר להשאיר אותנו עם בית שמערכת המים שבו פועלת באופן תקין. מהרגע שנזמין את האינסטלטור ועד שהוא יגיע, לא נצטרך לעשות דבר. זה הזמן לחכות בסבלנות ולא לנסות לפתור את הבעיה בעצמנו.

זמן ההמתנה, גם אם הוא אורך דקות ספורות, יכול להיות מורט עצבים במקרים דחופים. אנחנו יכולים לחוש אי נוחות ולחץ, אך ברגע שיגיע אלינו בעל המקצוע המתאים, כל זה יעבור ואנחנו נוכל לחזור במהירות לשגרה.

חברה מקצועית

אנחנו יכולים לחפש אחר אינסטלטור שעובד בסביבה שלנו ושיוכל להגיע אלינו בדחיפות או לפנות לחברה המתמחה בתחום. מרכז האינסטלציה הישראלי עומד לרשותנו, עם אנשי מקצוע מוכשרים, ציוד מתקדם, בכל יום בשבוע ובכל שעה. פניה למרכז מאפשרת לנו ליהנות מניסיון, ידע ואחריות של מקום מקצועי. לכן, במקרה שנרצה לבצע עבודה בדחיפות, כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר עם המרכז.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!