איתור נזילות יצאת צדיק

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הבית שלנו צריך להיות המקום הבטוח. עליו לשמש אותנו בבטחה ובנוחות. שלל מערכות עובדות בו ומאפשרות את איכות החיים שאנחנו רגילים אליה. כל המערכות הללו יכולות לעבוד באופן תקין לאורך שנים רבות, אך במצבים מסוימים ידרשו את תשומת הלב שלנו וטיפול מקצועי.

מערכת האינסטלציה יכולה להיפגע במקומות שונים ומסיבות שונות. נזילה של מים היא לא נעימה ודורשת טיפול יסודי ורצוי במהירות. התעלמות מהנזילה עשויה להוביל להחמרה ולפגיעה בקירות, ברצפות, ברהיטים ולהיווצרות של עובש. היום הדרך הטובה ביותר להתחיל את הטיפול היא לאתר את מיקום הפגיעה.

 

גורמים שיכולים להוביל לנזילה

ישנם גורמים שונים שיכולים להוביל לנזילה. הבית שלנו יכול להיות חדש או ישן, בית פרטי או דירה בבניין, עסק או מבנה פרטי. בכל מבנה ישנה מערכת אינסטלציה והגורמים הבאים יכולים לנזילה:

התיישנות של המערכת

מערכות האינסטלציה יכולות לשמש אותנו לאורך שנים רבות בלי כל מגע. עם זאת, השנים יכולות להשפיע עליהן ולהוביל לנזילות. אזורים שיכולים להיות בעלי רגישות גבוהה יותר יהיו החיבורים, בין צינורות (כמו חיבור T) ובין המערכת לכלי סניטרי (כמו האסלה).

חיבור לא תקין

לא פעם מופיעות נזילות בבתים חדשים יחסית. הסיבה לכך אינה נובעת מהתיישנות של המערכת אלא המקור יכול להיות פעמים רבות חיבור שמלכתחילה לא נעשה כהלכה. אפשר לראות נזילות סביב אמבטיה שלא הותקנה כראוי, מתחת לכיור ובתוך הקיר במקומות בהם חוברו צינורות זה לזה.

כפור

מצב זה אינו שכיח אך יכול לקרות. כאשר הטמפרטורות יורדות בבת אחת אל מתחת לאפס יכול לקרות פיצוץ פנימי. לא תמיד נראה את הנזילה מיד והיא יכולה להופיע בקירות תקופה לאחר הקור. במקרה שאנו יודעים על קור שמתקרב כדאי להשאיר ברז מטפטף מעט ובכך למנוע פגיעה.

פגיעה באזור

במקרים מסוימים אנו או אנשים מסביבנו עלולים לפגוע במערכת האינסטלציה שלא במכוון. שיפוץ בדירה השכנה, עליה של כלי רכב כבד, יכולים לפגוע בצנרת שלנו. כאשר הפגיעה היא בתוך הבית הזיהוי יהיה מהיר יחסית, אך אם היא בחצר, לא תמיד נשים לב לכך.

עשוי לעניין אתכם: איתור נזילות בתל-אביב, החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות.

איתור נזילות יצאת צדיק

סימנים שיכולים להעיד על נזילה

לא פעם אנו מקשרים את המילה "נזילה" למשהו שאנחנו רואים אך האמת היא שלא פעם נגלה כי ישנה בעיה במערכת רק לאחר שקיבלנו חשבון מים גבוה. במקרה והחשבון חריג, מומלץ להזמין שירות איתור נזילות יצאת צדיק ולבדוק אם ישנה סיבה מוצדקת לשינוי.

סימן נוסף יכול להיות התעבות בקיר. ברגע שאנחנו רואים שהקיר משנה את הנפח שלו אנו צריכים לבדוק מה הסיבה לכך. נזילה יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות. לעתים נוכל לראות אותה סביב החיבור בין הכלי הסניטרי, אך אלו רק חלק מהמקרים. עלינו לדעת כי גם במקרה והנזילה מופיעה על הקיר או ברצפה, לא תמיד זה המקור שלה ולכן כדאי להזמין שירות לאיתור ולטפל במוקד הבעיה.

מה זה איתור נזילות?

חלקנו יכולים לשאול את השאלה מדוע בכלל יש לבצע איתור נזילות. אם אפשר לראות שישנה בעיה, ברצפה או על הקיר, חלקנו יכולים לחשוב שאפשר פשוט לפתוח את המקום ולטפל בו. דבר חשוב שכדאי לדעת הוא שהמקור של הנזילה יכול להיות מרוחק מהמקום שבו היא מופיעה. למים יש נטייה לנזול ובמידה מסוימת לתעתע בנו.

איתור נזילות יצאת צדיק עם אנשי מקצוע מומחים בתחום יכול להפחית את עלויות הטיפול ולחסוך בעוגמת נפש. פתיחת הקיר שלא לצורך תגרום ללכלוך רב ותוביל לשיפוץ שלא תכננו לבצע.

ראו גם: איתור נזילות יצאת צדיק בחדרה.

האמצעים לבצע את איתור הנזילות

בעבר כדי לאתר את המיקום של הנזילה היה צורך לפתוח את הקיר או הרצפה. היום לשמחתנו ישנם מכשירים מתקדמים בהם נעשה שימוש. המכשירים, כדוגמת מצלמה תרמית, מצביעים על המקום הבעייתי בדיוק רב. לאחר שאיתרנו את המקום שיש לטפל בו אפשר לבצע אחת משתי הפעולות.

אפשרות אחת היא לחפור בקיר ולבצע את התיקון הנדרש. האפשרות השנייה היא להיכנס אל הצינור בלי לפגוע בקיר. לא תמיד ניתן לעשות זאת, אך במקרים שכן, יש צורך בשימוש במכשור מתקדם ואיתור מדויק של המיקום הבעייתי.

איתור נזילות יצאת צדיק

עלויות האיתור אל מול ביצוע עבודה ללא איתור

לא פעם אנחנו עומדים מול הצעת מחיר ולא מצליחים להבין מדוע היא נחוצה לנו. בכל הנוגע לאיתור נזילות אנחנו יכולים לתהות האם באמת יש לנו צורך באיתור או אם מדובר על הוצאה נוספת מיותרת. העלות של העבודה מורגשת כבר בתחילת הדרך ועוד לפני שייכנס אינסטלטור למבנה. עם זאת, בסיום העבודה לרוב נגלה שחסכנו לא מעט תודות לאיתור המוצלח.

במקרה שיגיע אינסטלטור וירצה לנחש היכן מופיעה הנזילה ומה המקור שלה, יהיה עליו לשבור את הקיר או לפתוח את המרצפות במקום החשוד. לעתים יהיה זה המקום הבעייתי, אך פעמים רבות יהיה עליו להמשיך לשבור את הקיר עד שיגיע לנקודה בה הנזילה מתחילה. פתרון זה פוגע בנראות של הבית, יכול להוביל להחלטות שגויות בנוגע לטיפול בתקלה ולהוסיף לעלויות את הצורך לתקן את הנזק שנוצר באיתור הבעיה.

איתור נזילות יצאת צדיק – לחפש את בעל המקצוע המתאים

אחת המשימות שלנו היא למצוא את בעלי המקצוע המתאימים לטיפול ותיקון תקלות בבית. בכל הנוגע אל איתור מקום הנזילה, נרצה לדעת שהבית שלנו בידיים טובות. חברה מקצועית תוכל להגיע אלינו עם הציוד המתאים וכשברשותה ציוד מתקדם שנועד בדיוק לעבודות מסוג זה.

בשיחה הראשונה עם החברה עלינו לברר עם איזה ציוד היא מגיעה ומה הניסיון שלה. אנחנו רוצים לפנות לחברה שנוכל למצוא לקוחות שהמליצו עליה ולא רק אחת שתעיד על עצמה שהיא יכולה לבצע את העבודה. מרכז האינסטלציה הישראלי עומד לרשותנו. לאנשי המקצוע ניסיון רב, האיתור נעשה באמצעים מתקדמים ואנחנו יכולים לפנות אליו ולדעת שהבית שלנו בידיים טובות.

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: מתי נזמין אינסטלטור 24 שעות ומאיפה?.

איתור נזילות יצאת צדיק
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!