איתור נזילות בגולן מחיר

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

איתור נזילות בגולן מחיר אחת השאלות היותר נפוצות בהקשר של איתור נזילות בגולן היא מה המחיר של איתור נזילות או כמה עולה לאתר נזילה?. אז האמת היא שלשאלה זו אין תשובה חד משמעית, כי בכל תיקון או בעיה שיש לנו בבית, בדירה או במבנה, המחיר מושפע מכל מיני דברים. הרי ככל שהנזילה תהיה יותר מורכבת, ככל שחיכינו יותר זמן לקרוא לאיש מקצוע או מומחה באיתור נזילה, ככל שהנזק לצנרת יותר גדול, ככה המחיר לאיתור נזילות יעלה. דברים נוספים שמשפיעים על המחיר של איתור נזילות הם בעל המקצוע שאנו בוחרים, הציוד המקצועי שבו הוא משתמש, האם שעת הקריאה של איתור הנזילה התבצעה בשעות העבודה המקובלות או בשעות חריגות כמו בחג או בלילה.

 

לפעמים, כשנוצר נזק לדירה שלנו כתוצאה מנזילה של השכן, הרי שאין אנו נשלם על איתור הנזילה, אלא השכן הוא זה שיפעיל את הביטוח שלו ולאחר התיקון, נצטרך להמתין מספר שבועות עד שיבואו לתקן את נזקי הנזילה. בנוסף, אסור לשכוח שחוץ מהאיתור עצמו, יש גם את כל הנושא של התיקון לאחר האיתור. המומחים אינסטלטורים מומלצים 24/7 ישמחו לסייע לכם בכל מה שקשור לאיתור נזילות ולספק לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

 

ההבדל בין איתור נזילות בגולן בעבר לאיתור נזילות היום

אנו חיים במציאות שבה גם בדירות חדשות, גם בדירות שרק עברו שיפוץ לא מזמן וגם בדירות ישנים יש צורך באיתור נזילות. זה לא משהו שאנחנו צופים אותו אבל הוא קורה כל הזמן. יש כל מיני סוגים של נזילות ונרחיב על כך בהמשך אבל היום, חל שינוי מהותי בכל התהליך של איתור נזילות.  אם בעבר, בכדי לאתר נזילה, היינו צריכים הרבה פעמים לסגור את שעון המים, את כל הברזים, לבחון את פעילות השעון ולעתים אפילו להרוס קירות או רצפות, היום באמצעות מכשיר הנקרא מצלמה טרמית, ניתן לאתר את הנזילה באופן הרבה יותר מהיר.

 

הרחבה על איתור נזילות בגולן עם מצלמה טרמית

מצלמה טרמית היא מצלמה ייחודית המיוצרת בטכנולוגיה מאוד מתקדמת ומסוגלת לזהות את הצטברות המים באזורים מסוימים. המצלמה מאוד רגישה – 0.04, כלומר רגישות של מאית המעלה ובעזרת אנו יכולים לזהות ולגלות רטיבויות אותן לא ניתן לבחון בראייה רגילה. הרי הצינורות של מערכות המים נמצאים מאחורי הקירות או מתחת לרצפה או הפרקט ולכן שם רוב הנזילות מתרחשות. המצלמה מראה לנו. הפרשים של חום לעומת קור מה שמעיד על מקור הנזילה. הרי אם הרטיבות התגלתה בנקודה מסוימת, זה ממש לא אומר שבאותו מקום גם נמצאת הנזילה. לאחר איתור הנזילה, אנו מקבלים את ממצאי הבדיקה בדו“ח מרוכז המציג את חוות הדעת של מומחה לאיתור נזילות בגולן. הדו“ח מפרט את כל הליקויים, תמונות חיצוניות, תמונות תרמיות, הנחיות לתיקון הנזילה ואפילו עלויות משוערות של תהליך התיקון והשיקום.

 

סוגים של נזילות ובעיות איטום

  • נזילות בצנרת מים וצנרת ניקוז בתוך המבנה
  • איתור נזילות במרפסות, מרתפים, אזורים חיצוניים כמו הגינה למשל ומבנים תת קרקעיים
  • איתור נזילות בקירוץ חוץ, גגות וחלונות
  • איתור נזילות בחללים רטובים

 

איך אני אדע שיש נזילה?

יש כל מיני תרחישים וכל מיני סימנים המעידים על נזילה כמו למשל, התפוררות של הקירות, סימני רטיבות על הקירות, התנפחות של חשבון המים ללא סיבה, סימנים של עובש, ריח של טחב ועוד. בכדי שנוכל ללאתר את הנזילה, בצורה הכי יסודית ומקצועית, עלינו לפנות לחברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות. חברה כזו מעסיקה מומחים שיש להם את כל הידע והניסיון לגבי מערכות אינסטלציה, מערכות ביוב, צינורות, מערכות איטום ויודעים באיזה מכשיר לבחור כשהם מגיעים למקום שבו נוצרה הנזילה.

 

 

מה השלבים שעוברת הנזילה?

איתור נזילה הוא כאמור תהליך המסייע לנו להבין מאיפה הנזילה מגיעה. הרי עד שהמים מגיעים לקירות או לרצפה של הבית הם עוברים מסלול ארוך. הרבה אנשים בטוחים שהמקום שבו הרטיבות נמצאת, שם גם הנזילה אבל זה לא תמיד ככה. אחת הסיבות הנפוצות להיווצרות של נזילה קשורה למצוף במערכת הניאגרה שאיננו סגור עד הסוף. מה שגורם לכך הוא בלאי באטמים.  בנוסף, כאשר מדובר במערכת צינורות מאוד ישנה, עם הזמן נוצר בלאי, נוצרת קורוזיה וגם זה יכול להוביל בטווח הארוך לנזילה. אם מדובר בצנרת ישנה, הרבה פעמים תיקון נקודתי לא יעזור אלא בכל פעם שנתקן את המיקום הנקודתי, עוד נזילה תגיע בהמשך ולכן אם הסיבה לנזילה היא שחיקה של המערכת, כדאי מאוד לעשות מאמץ ולהחליף את הצנרת הישנה והשחוקה בחדשה. כאשר לחץ המים גבוה ומכביד על הצינורות, נוצר מצב של הפרשי לחץ וזה בעצם גורם מרכזי לנזילה.

 

איך מטפלים בנזילות מים?

שוב זה מאוד תלוי בסוג הנזילה ובאיפה היא מגיעה. לאחר שזיהינו תסמין המעיד על נזילה כמו רטיבות, קילוף של הקיר, עובש או טחב, מומלץ שלא לטפל בתסמין אלא להזמין מומחה לאיתור נזילות, משום שאחרת הנזילה תחזור תוך זמן קצר כי הרי לא פתרנו את הבעיה מהשורש. כאמור, היום באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו מצלמות תרמיות והחדרת סיבים אופטיים, אנו יכולים לגלות יחסית מהר ובקלות את מקור הנזילה ולפתור את הבעיה מבלי לשבור את הקירות או לגרום לנזק. .

 

אז כמה אמור לי לעלות לאתר את הנזילה?

איתור נזילות בגולן מחיר אם מדובר על איתור נזילה בגינה, חשוב להבין שהמחיר גבוה יותר בהשוואה לאיתור נזילה בבית. לרוב התהליך דורש שימוש בחיישן גז ואז המחיר נע בין 1,500-2,500 ש“ח בתוספת מע“מ. במידה ויש מרחק של למעלה מ-70 מטרים בין הבית לבין שעון הגז, יש צורך להוסיף כמה מאות שקלים. הסיבה לכך היא משום שהמומחה לאיתור נזילות יצטרך להשתמש ביותר גז. המחיר לאיתור נזילות מים בבית נע בין 1,000-1,800 ש“ח. המחיר כולל כמובן בדיקה של מערכת המים החמים והקרים בבית, בדיקת לחץ מים בבית, בדיקה של מערכת הדילוחין ובדיקה של מערכת האיטום. הבדיקה מתמקדת בכל מה שיכול לגרום לנזילה. לאחר איתור הנזילה, המומחה יספק לכם דו“ח מפורט המתאר את כלל הליקויים כולל תמונות וחוות דעת לגבי תהליך התיקון הנדרש. חשוב לדעת שהמחיר לאיתור נזילה לא כולל את התיקון עצמו, לא כולל מיפוי של תוואי הצנרת ומתייחס אך ורק לאיתור נזילה בודד. אם יש יותר ממוקד אחד של נזילה, המחיר עולה כמובן.

 

לפרטים נוספים אודות איתור נזילות והזמנת מומחה לאיתור נזילות בהתאם לאזור הגיאוגרפי בו אתם גרים, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה. אנו עושים שימוש באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לאיתור נזילות ומתחייבים לתוצאות מדויקות ואמינות.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!