איתור נזילות במצלמה טרמית ביפו

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

איתור נזילות במצלמה טרמית ביפוסימני רטיבות? נזילה שאין לכם מושג מאיפה היא מגיעה ואיך לפתור את הבעיה אחת ולתמיד? איתור נזילות במצלמה טרמית ביפו זה אצלנו עם המחיר הטוב בארץ, שירות מהיום להיום, כל הציוד לאיתור נזילות: במצלמה טרמית, סאונד וגז. איתור נזילות במצלמה טרמית ובכלל זה משהו שדורש ידע, ניסיון ומקצועיות, לכן כשאתם בוחרים מומחה לאיתור נזילות או חברה לאיתור נזילות, כדאי שזה יהיה מישהו מקצועי.

 

כמה עולה לאתר נזילות במצלמה טרמית ביפו?

כשאנו זקוקים לשירות כזה או אחר, המחיר שאנחנו משלמים חייב מבחינתנו לתת מענה מלא גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט של איכות השירות. לכן, אם יש לכם רטיבות בקיר, אתם רוצים שהרטיבות תיפטר ושבעל המקצוע שאתם בוחרים יאתר את הנזילה ולכן אתם רוצים איתור נזילות מקצועי.

 

המחיר לאיתור נזילות משתנה ולא קשור בהכרח לציוד שבו עושים שימוש אלא לנתונים אחרים כמו מרחק, מורכבות האיתור, הניסיון והמקצועיות של בעל המקצוע. המחירים נעים בין 800-2,000 ש“ח לאיתור נזילה. כמובן שזה מאוד משתנה מנזילה לנזילה. יש הבדל בין נזילה שהיא בתוך הבית, נזילה שהיא בחוץ, נזילה מורכבת ונזילה פשוטה.

 

מתי אני ארצה לעשות איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית?

הרבה אנשים בטוחים כי מומלץ לעשות שימוש במצלמה טרמית לאיתור נזילות, רק כאשר יש נזילה מובהקת וגלויה לעין. אז האמת שלא. איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית, ניתן ואף מומלץ לעשות גם כאשר אנו מתכוננים לרכוש דירה.

 

הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות הוא לרכוש דירה או בית ביפו ואז אחרי כמה חודשים, עם בוא החורף למשל, פתאום יש נזילה כתוצאה מבעיה בניקוז או במערכת האיטום. בנוסף, כשאנו עושים שיפוץ, מחליפים את הצנרת הישנה לחדשה,  מומלץ לבצע איתור נזילות כדי להבין שהכל הונח כמו שצריך ואין נזילה שכבר עושה את דרכה לכיוון הקיר.

 

איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית קודם הבעיה, אחר כך הפתרון

אנשים רבים שיש להם בעיה כזו או אחרת, ניגשים קודם כל לפתור אותה. הבעיה היא שכאשר מדובר באיתור נזילות, אנחנו צריכים להבין מדוע הבעיה נוצרת. אנחנו לא יכולים ישר לתקן את הנזילה.

 

עלינו קודם כל להבין את מקור הנזילה ורק אחר כך לפתור את מה שגורם לנזילה הזו. את זה ניתן לעשות בעזרת מומחה לאיתור נזילות שעושה שימוש בכלים טכנולוגיים כמו מצלמה טרמית. הסיבה לכך היא משום שגם אם הנזילה מופיעה בנקודה מסוימת כמו חלל השירותים, המטבח או חדר השינה, זה עדין לא אומר ששם היא נוצרת. המים עוברים מסלול לפני שהם מגיעים לקיר, לרצפה או לתקרה.

 

לא איתרנו לא שילמתם

כשאתם מחפשים אחר חברה מקצועית לאיתור נזילות ביפו או אחר מומחה לאיתור נזילות, אתם רוצים לדעת שהם אכן מאתרים את הנזילה ואתם יכולים לקרוא למומחה שיתקן אותה או שהם יתקנו אותה עבורכם וזהו. הבעיה תהיה מאחוריכם. כמובן שאתם גם רוצים שהמחיר יהיה נוח ונגיש.

 

גם אם המחיר יהיה מעט גבוה מהממוצע אולי אתם מוכנים לקבל את זה אבל אתם רוצים שהחברה תאתר את הנזילה. לכן, אנחנו לוקחים על עצמנו את האיתור. בעזרת המכשור המקצועי שלנו אנו מאתרים למעלה מ-95% מהנזילות שמגיעות אלינו. יחד עם זאת, במידה ומדובר במשהו מאוד מורכב הדורש מכשור אחר ולא הצלחנו לבצע את האיתור, לא תצטרכו לשלם על כך.

 

איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית ביפו כמה זה מדויק?

אם בעבר היה צורך לאתר נזילות על ידי ניחושים וניסיון בעיקר, לשבור קירות, להרוס רצפות וכדומה, היום באמצעות מדע מדויק ושימוש במכשור מתקדם במיוחד, ניתן לאתר נזילה בהרבה פחות זמן, הרבה פחות כאבי ראש ובלי להסתבך יותר מדי. חשוב להבין כי למרות שהמצלמה הטרמית מאוד מדויקת, לפעמים גם היא טועה ולפעמים אי אפשר לאתר באמצעותה נזילות, בעיקר שמדובר בנזילות מורכבות מאוד או בנזילות שנמצאות מתחת לפני הקרקע.

 

יש לי רטיבות בתקרה או בריצוף בבית בעקבות נזילה אצל השכן מי אחראי לשלם ולתקן את הנזק?

ביפו, בעיקר בבניינים מאוד ישנים אבל לא רק, יש הרבה מצבים בהם השכן סופג נזק כתוצאה מדירה אחרת שבה יש נזילה. לפעמים אפילו מדובר בכמה דירות. מי שאמור לשלם את התיקון הוא זה שבגללו הנזילה נוצרה. לרוב התיקונים האלה מכוסים על ידי הביטוח. כלומר, בעל הדירה שאצלו יש נזילה, אחראי לאתר אותה ולתקן אותה. לאחר מכן הוא תובע את הביטוח, והביטוח אחראי להשלים את התיקון אצל השכן או השכנים שנגרם אצלם נזק.

 

איתור נזילות עם מצלמה טרמית ביפו יתרונות

לאיתור נזילה עם מצלמה טרמית יש לא מעט יתרונות. קודם כל ואסור לזלזל ביתרון הזה הוא שאיתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית חוסך לנו זמן והרבה ממנו. אין צורך להשעיר או להרהר, יש לנו נתונים בשטח. בנוסף, לא משנה כמה הבעיה מורכבת, ניתן לטפל בה בצורה מאוד ידידותית. אין צורך להרוס קירות או רצפות. הרי הרס כזה מייקר מאוד את תהליך האיתור וגם את התיקון. מצלמה טרמית באה לעזור לנו, למנוע את זה וכך אנו יכולים לשמור  על תשתיות המבנה. יחד עם זאת, לאחר הצילום ואיתור הנזילה, אנו מקבלים דו“ח בהתאם לממצאי הבדיקה. הדו“ח הזה מציג את מקור הבעיה, את הסיבות שגורמות להיווצרות הנזילה ואת ההמלצות המקצועיות של המומחה להמשך טיפול בנזילה.

 

מה הם הגורמים להיווצרות של נזילה

יש כל מיני גורמים שיכולים להוביל לנזילה. חשוב להיות ערים לגורמים האלה כי זה יכול לקרות כתוצאה מ פיצוץ בצנרת, התרופפות של חיבורי צנרת, בלאי טבעי של צינורות, בעיות לחץ, ליקויים במערכת האיטום בכלים הסניטריים, סתימות, התעבות של אדי מים ועוד.

 

באילו מקרים מומלץ להזמין שירות הכולל איתור נזילות מים במצלמה טרמית ביפו?

הדבר האחרון שאתם רוצים זה להתעסק עם מים בתוך הקירות או כאלה שנוזלים מהצינורות. נעים בטווח הארוך יכולים לגרום לנזק של ממש ולכן ברגע שזיהיתם סימן של נזילה, מומלץ מאוד שלא להזניח ולטפל בזה כמה שיותר מהר. חשוב לזכור שגם אם מדובר בנזילה מאוד קטנה ולא משמעותית, עם הזמן הנזילה יכולה לגרום לנזקים בקירות המבנה, בריצוף, ליצור עובש בקירות, לעבור לשכנים שלנו בקומה מתחת או מעל ולגרום לעוד נזקים. אז אם זיהיתם נזילה, פנו לחברה מקצועית לאיתור נזילות ואל תבזבזו עוד זמן. סימנים מובהקים לנזילה

  • קצרים חשמליים שלא כתוצאה מבעיה במכשיר חשמלי
  • חריגה בחשבון המים החודשי
  • עיוותים ברהיטים עשויים מעץ
  • התפוררות צבע
  • שינוי גוון הריצוף
  • כתמים על התקרה או כתמים על הקירות
  • רטיבות על הקירות או התקרה
  • עובש
  • ריח של טחב

 

איך מתבצע תהליך איתור הנזילה באמצעות מצלמה טרמית ביפו?

איתור נזילות במצלמה טרמית ביפובשלב הראשון, המומחה לאיתור נזילות מבצע סקירה ידנית. הוא מסתכל על המבנה בצורה יסודית ויאתר את כל סימני הרטיבות. בנוסף, עליו גם לבחון האם יש בעיות צנרת גלויות לעין.

 

לאחר מכן, עליו לבצע בדיקת הפרשי לחץ מים. הבדיקה הזו מאוד פשוטה וכל מה שהוא צריך לעשות הוא לחברשעון לחץ המכונה גם מנומטר ישירות למערכת המים. השעון עוזר לגלות נזילה במקרה של הפרשי לחץ משמעותיים. המומחה יקבל מידע לגבי מקור הנזילה והאם היא מגיעה מצנרת המים הקרים או החמים.

לאחר מכן הוא יבחר את השיטה לאיתור נזילות כשהאפשרויות שיש לו פרט למצלמה טרמית הן: צילום פנים הצנרת, חסימת פתחי ניקוז, איתור נזילות בגז וכדומה.

 

לאחר איתור הנזילה המומחה יציג את הנתונים, את המקור לנזילה, את הבעיה שגורמת לה ויציע פתרונות לתיקון.

 

לפרטים נוספים אודות איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית, צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל שאלה ואף להזמין עבורכם מומחה לאיתור נזילות ברגע אחד. זמינות גבוהה, אחריות, מחיר מעולה, שקיפות בתהליך ושימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם בעולם!

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!