איתור נזילות יצאת צדיק בעומר

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

איתור נזילות יצאת צדיק בעומראין ספק שאחד הדברים שיותר שינו בעשור האחרון את עולם הקבלנות, התיקונים והשיפוצים בארץ היא דווקא תכנית הטלוויזיה יצאת צדיק. התכנית יצאת צדיק בהנחייתו של חיים אתגר כיום, וחיים הכט בעבר, באה לתת לנו הלקוחות פתרון פשוט מאוד כאשר אותו פתרון הוא הזמנה של בעל מקצוע אמין ומקצועי במחיר הוגן.

בעשור האחרון נוצר מצב בו בעלי מקצוע מתחומים שונים מנצלים את תמימותם של הלקוחות כמו גם את חוסר ההבנה שלהם בנושא בו הם קראו לנותן השירות. התכנית במשך העונות שלה צילמה ותיעדה מספר רב של בעלי מקצוע אשר נוהגים בחוסר הוגנות כלפי לקוחות שהזמינו אותם לבית שלהם על מנת לטפל בבעיה פשוטה או לעיתים בבעיה שלא קיימת. חלק מאותם בעלי מקצוע ניצלו את חוסר הידע של הלקוחות והמציאו תקלות או לא היו ישרים במאה אחוז וגבו סכומי כסף יקרים בעבור השירות אותו הציעו. לעומת זאת, חלק אחר של בעלי מקצוע היה אמין, אמר ללקוחות מהי הבעיה במידה ואכן הייתה כזו, תיקן אותה באופן מקצועי, יעיל ויסודי מה שהעיד על שקיפות. אותם בעלי מקצוע גם גבו מחיר הוגן בעבור התיקון של התקלה.

 

ההפקה של התכנית נתנה במה לשני המקרים הללו ולסוגים שונים של בעלי מקצוע בתקלות שונות ומגוונות בתחום האינסטלציה, איתור נזילות יצאת צדיק ותחומים נוספים כמו מנעולים, בעיות חשמל וכדומה על מנת שצרכנים ידעו מי הם בעלי המקצוע אותם לא כדאי להם להזמין לביתם לתיקון תקלות ומי הם הבעלי מקצוע ההוגנים בתחום, אותם הם יכולים להזמין בראש שקט.

 

איתור נזילות יצאת צדיק בעומר – מה התכנית הביאה?

בעקבות התכנית בעלי מקצוע שאכן סומנו בתכנית בתור אנשי מקצוע שעמדו במבחן האמינות והמקצועיות וגבו מחיר הוגן בעבור השירות שהעניקו, זכו למספר רב של קריאות שירות בתחום שלהם ורמת הפופולאריות והחשיפה שלהם עלו באופן ניכר. הצרכנים בסופו של דבר מחפשים את אנשי המקצוע האמינים ואין ספק שמי שמנצל את הפלטפורמה הזו להראות אמינות ויושרה מקצועית אכן יזכה למספר רב של קריאות. יש לציין כי כל התהליך נעשה במצלמה נסתרת ובעל המקצוע לא רואה במשך כל התהליך שמצלמים אותו וכך ניתן לאמוד על האישיות האמיתית של בעל המקצוע. בעלי מקצוע שלא עברו את המבחן של התכנית זכו לשיחה עם המנחה בה נדרשו לענות על שאלות קשות כמו מדוע נהגו בחוסר הוגנות כלפי הלקוח או מדוע המציאו תקלה שלא הייתה קיימת או שאלות אחרות בנוגע למחיר היקר. הדבר בעצם הביא לכך שבעלי מקצוע אמינים ומקצועיים מקבלים חשיפה חיובית לעומת כאלה שאינם אמינים ומקבלים חשיפה שלילית וכך בעצם הצופים יודעים במי לבחור ובמי לא לבחור.

 

איתור נזילות יצאת צדיק בעומר – מהו תחום איתור נזילות?

בעבר הלא רחוק כאשר היינו מגלים רטיבות על אחד מקירות הבית והיינו מזמינים אינסטלטור בכדי שיבדוק מהיכן באה הנזילה זהו היה דבר לא פשוט כלל. האמצעים בעבר לאיתור נזילות היו מאוד מוגבלים והאינסטלטורים היו צריכים לנסות ולהבין מהיכן מגיעה הנזילה ומאיפה בדיוק חודרים המים בעזרת הנסיון שלהם בלבד וכמובן בדיקה ויזואלית של השטח בו קיימת הנזילה או הרטיבות. כאמור כאשר המים חודרים את האיטום של הגג או הקירות ומגיעים לתוך קירות הבית לעיתים נחשוב שהנזילה באה ממקום אחד אך היא למעשה מגיעה ממקום אחר עליו כלל לא חשבנו. למים מספר תכונות ייחודיות שגורמות להם לזרום בצורה אותה קשה לנו לנבא בין הקירות כאשר לעיתים גם במקום לרדת למטה הרטיבות עולה למעלה, מה שנקרא בלשון המקצועית נזילה קפילארית, בה המים שולחים ״ורידים״ של מים כלפי מעלה.

 

איתור נזילות יצאת צדיק בעומר – איתור נזילות פעם והיום

אז בעבר, אינסטלטור שחשב שהנזילה מגיעה ממקום כלשהו בקיר פשוט עשה שם חור בכדי לבדוק אם הצינור מים שעובר בנקודה בה הוא חושב שקיימת נזילה אכן כשל ויש לבצע בנקודה הזו את התיקון. לעיתים האינסטלטורים צדקו בפעם הראשונה בה עשו חור בקיר אך לעיתים נעשו מספר חורים ורק לאחר שניים או שלושה חורים בקיר הצליחו להבין מהיכן נגיעה הנזילה של המים. כך נוצר מצב בו אנו פורעים בקיר חורים לחינם שאותם למעשה יש לתקן לאחר כל התהליך. כיום התחום מושפע מאוד מהשינויים הטכנולוגיים שלא פסחו גם עולם האינסטלציה, בו ישנם אינסטלטורים שמתמחים בתחום איתור הנזילות בעזרת ציוד טכנולוגי מתקדם. בעזרת אותו ציוד טכנולוגי אין צורך יותר לעשות חורים בקיר לחינם רק בשביל לבדוק אם אכן שם קיימת נזילה. הציוד הטכנולוגי מציג בצורה מדוייקת להפליא את המיקום המדוייק של הנזילה בתור הקיר או בתקרה כאשר בין סוגי הציוד השונים לאיתור נזילות יצאת צדיק ניתן למצוא מצלמות תרמיות, איתור נזילות באמצעות גז או איתור נזילות באמצעות סאונד.

 

 

 

איתור נזילות יצאת צדיק בעומר – איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

אחת השיטות הראשונות שפותחו בתחום איתור הנזילות הוא באמצעות מצלמה תרמית שיכולה לקבוע בעזרת צילום של הקיר את המיקום המדוייק של הנזילה באמצעות צבעים אותם היא מציגה על הצג של המצלמה כאשר היא מזהה מים בתוך הקיר. עקרון הפעולה של המצלמה הוא למעשה זיהוי של הפרש טמפרטורות בקיר בין המקום בו יש מים והטמפרטורה בו קרה יותר לבין מקומות נטולי מים בעוד שאת הפרש הטמפרטורות מראה המצלמה כפי שציינו באמצעות צבעים. מאז המצאתה הפכה המצלמה הטרמית לאיתור נזילות לכלי נפוץ ויעיל באיתור של תקלות אינסטלציה ונזילות רבות. מצלמה תרמית היא כלי מאוד יעיל לאיתור נזילות בקירות או כאשר הצנרת אינה עמוקה בתוך הרצפה אך במקרים בהם מדובר באיתור נזילות בשטח פתוח או איתור נזילות במעמקי האדמה הדבר לא תמיד מתאפשר באמצעות מצלמות תרמיות ולכן במקרים כאלו עלינו לנסות לאתר את הנזילה בדרכים אחרות.

 

איתור נזילות יצאת צדיק בעומר – איתור נזילות באמצעות גלי קול

איתור נזילות באמצעות סאונד, או בשמה העברי גלי קול, היא אחת השיטות המתקדמות ביותר כיום בהם ניתן לאתר נזילות. כאשר רופא רוצה להקשיב לקצב הלב שלכם בצורה הכי טובה שיש הוא משתמש בסטטוסקופ, בעזרתו הוא מקשיב טוב יותר לקצב הלב שלכם. השיטה של איתור נזילות יצאת צדיק באמצעות גלי קול מאוד דומה לכך שכן במקרה הזה אנו נקשיב לגלי הקול של זרימת המים וכך נאתר את הנזילה.

 

אנו נשתמש בשיטה זו בעיקר בשטח פתוח או במקרים בהם הצנרת נמצאת במעמקי האדמה ובעזרת הדברת הסאונד של זרימת המים נוכל להתחקות אחרי תוואי הצינור קודם כל וגם כמובן נוכל למצוא את מיקום הנזילה בצורה מדויקת מאוד. בעזרת שימוש בשיטה זו אנו מבצעים חפירה מאוד מדוייקת סביב האיזור התקול של הצנרת ובכך עושים עבודת תיקון כירורגית שאינה מפריעה יתר על המידה בהיבט של חשיפת תשתיות.

 

לפני ששיטה זו הייתה קיימת היה לעיתים צורך לחפור סביב חלקים גדולים מאוד מתוואי הצינור דבר שגורם לתיקון נזק גדול יותר של החפירה וגם מאריך את זמן התיקון של הנזילה שכן חלק נרחב של הצינור שנחשף כלל לא היה זקוק לתיקון, לכן שיטה זו נחשבת לשוברת שיוון בתחום איתור ותיקון הנזילות.

 

איתור נזילות יצאת צדיק בעומר – איתור נזילות באמצעות גז

אתם בטח שואלים את עצמכם מה הקשר של גז לאיתור נזילות אך זוהי דרך מאוד נפוצה ויעילה לאיתור נזילות וכשלים בצנרות. במהלך הבדיקה של הצנרת אנו נמלא את הצינור בגז ולאחר מילוי הגז נבדוק בעזרת ציוד מיוחד לאיתור דליפות גז האם הגז בורח מן הצינור בנקודות מסויימות על תוואי הצינור וכמובן במקום בו נמצאת דליפת גז זהו המקום עם הכשל בצנרת שגורם לרטיבויות. חשוב לציין כי הגז בו נעשה שימוש במסגרת התהליך של איתור נזילות בגז הוא כמובן גז שאינו מסוכן ולא יכול לגרום נזק כלשהו לבני אדם או לצנרת עצמה. אנו נשתמש בשיטה זו בדרך כלל כאשר לא ניתן להשתמש באחת השיטות לאיתור נזילות שציינו קודם לכן, באמצעות מצלמה תרמית או באמצעות גלי קול עקב מכשולים של תוואי השטח למשל או בעיות אחרות.

 

איתור נזילות יצאת צדיק בעומר – מדוע כדאי להזמין איש מקצוע לאתר את הנזילות?

כיום ניתן להשכיר ציוד עבודה מכל תחום כולל ציוד לאיתור נזילות מתחום האינסטלציה. לאור העובדה הזו אנו נתקלים בלא מעט אנשים שמשכירים ציוד שכזה ומנסים לאתר את הנזילות מים שיש להם בבית באמצעות הציוד לאיתור נזילות שאותו שכרו. הסיבה לכך שמומלץ להזמין איש מקצוע לאיתור הנזילה הוא שקודם כל לאור הנסיון שלו הוא ידע להשתמש ולעבוד עם הציוד בצורה היעילה ביותר וכך גם לאתר את הנזילה, דבר שלא תמיד יהיה פשוט לעשות. מעבר לכך אינסטלטור מקצועי ידע איזה ציוד הכי מתאים לאיתור הנזילה ממנה אתם סובלים בהתאם לתוואי השטח בו קיים הכשל בצינור. בסופו של יום הזמנת איש מקצוע אמין ומקצועי, כמו אותם אינסטלטורים שיצאו צדיקים בתכנית יצאת צדיק שהזכרנו קודם לכם, גם יחסוך לכם כסף רב וגם יחסוך לכם זמן רב שכן לא תצטרכו ללכת להשכיר ציוד לאיתור הנזילות בעצמכם ותקבלו שירות אדיב ומקצועי מבעל מקצועי אמין ומיומן.

 

איתור נזילות יצאת צדיק בעומר – מה המחיר של איתור נזילות

איתור נזילות יצאת צדיק בעומרהמחיר של איתור נזילות משתנה כמובן בהתאם לקושי של העבודה וגם סוג השיטה בה מתבצעת הבדיקה לאיתור הנזילה כמו גם תוואי השטח בו קיימת הנזילה שכן איתור נזילה בגינה לא יעלה כמו איתור נזילה בקיר בבית. איתור נזילה לדוגמא באמצעות מצלמה תרמית תעלה לכם בין 1000 ש״ח לבין 1800 ש״ח לערך כאשר המחיר הסופי תלוי במורכבות העבודה וכמובן בכמה שעות עבודה השקיע האינסטלטור באיתור הנזילה.

 

במידה ותצטרכו לבצע איתור של נזילה באמצעות גז בגינה למשל, מקום בו הצנרת עלולה להיות מספר מטרים במעמקי האדמה הדבר יעלה לכם בין 1300 ש״ח לבין 2300 ש״ח כאשר המחיר הסופי תלוי בכמות הגז בה יצטרך האינסטלטור להשתמש  לאיתור הנזילה.

 

המחיר של איתור נזילה באמצעות שיטת הגלי קול יהיה סך הכל די דומה למחיר של איתור נזילות באמצעות גז וינוע בין 1200 ש״ח ל- 2000 ש״ח. במידה ולאחר שהאינסטלטור ניסה למצוא את הנזילה באמצעות מגוון שיטות שונות ללא הצלחה ברוב המקרים אינסטלטור ישר והגון לא יחייב אתכם בעבור כל השירות אלא רק עבור עלות הביקור שנעה בדרך כלל בין 250 ש״ח ל-350 ש״ח.

 

חשוב מאוד להסביר לאינסטלטור מבעוד מועד מהו תוואי השטח בו אתם חושדים שקיימת נזילה כמו כן אם יש דברים מיוחדים באותו איזור שעלולים למנוע ממנו לעבוד על מנת שיהיה מוכן בהיבט הלוגיסטי של ליוד מתאים לאיתור נזילות שכן במידה ומדובר על נזילה בגינה, מצלמה תרמית כנראה לא תהווה פתרון מיטבי ועדיף לבעל המקצוע להגיע מראש עם אמצעי אחר לאיתור נזילות.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!