איתור נזילות בתל מונד

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

איתור נזילות בתל מונד

מחפשים מומחה לאיתור נזילות בתל מונד? נמאס לכם לגלות סימני רטיבות בכל פעם מחדש? הגעתם בדיוק למקום הנכון! הסוף לנזילות, הסוף לרטיבות, הסוף למים. המומחים של אינסטלטורים מומלצים 24/7 כאן אתכם לכל בעיה. אנו עובדים עם המומחים המובילים בישראל לאיתור נזילות, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כך שבין אם מדובר במקרה דחוף ובין אם לא, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לפנות אלינו. זה זמין, זה מקצועי, זה מתקדם וזה בעיקר כדי לעזור לכם. דרך האתר תוכלו להשוות בין כמה הצעות, לבחור את המומחה שלכם לאיתור נזילות בתל מונד בהתאם לרמת הזמינות, חומרת הנזילה, נגישות וכמובן המחיר.

 

מדוע יש צורך בשיטות וטכנולוגיות כדי לאתר נזילה?

נזילות הן דבר טריקי. בדרך כלל, אנו מגלים נזילה כתוצאה מסימנים כאלה או אחרים כמו רטיבות על הקיר או התקרה, רצפות שמשנות את הצבע שלהם, ריח של טחב, הופעה של עובש ועוד. העניין הוא שלאו דווקא איפה שהסימן נמצא, שם גם תימצא הנזילה.

 

זו הסיבה שבכדי להבין את מקור הנזילה כלומר מאיפה המים יוצאים מלכתחילה ולאיזה מסלול הם עוברים, כדאי להשתמש בכלים וטכנולוגיות שמקלים עלינו בצורה ניכרת. אם בעבר היינו צריכים לחפור, להרוס, לשבור קירות כדי לאתר את מקור הנזילה, הרי היום השימוש באותם כלים מתקדמים מבחינה טכנולוגית מקלים עלינו וחוסכים לנו זמן רב, מאמץ ואנרגיה. כמובן שחשוב לבחור מומחה לאיתור נזילות שיש לו את הידע, את הניסיון ואת היכולת לעשות שימוש בכל אותם כלים, אחרת לא עשינו כאן שום דבר.

 

איתור נזילות בתל מונד באמצעות מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית שינתה את עולם האינסטלציה והפכה אותו להרבה פחות ממורכב ממה שהוא היה בעבר. מדובר למעשה באחת ההמצאות הטכנולוגיות היעילות והפרקטיות אשר מסייעת לחסוך לנו זמן רב ומאמץ. מצלמה טרמית פועלת על שיטה המבוססת על הפרשי טמפרטורה בין אזורים מסוימים בקירות המבנה, התקרה או הרצפה. ההפרשים באזורים מסוימים מסייעים למומחה לאיתור נזילות להבין איפה נמצא המיקום המדויק שגורם לנזילה.

 

האם כל נזילה ניתנת לגילוי באמצעות מצלמה טרמית?

אז זהו שלא. צילום תרמי אפשרי ברוב המקרים, אבל יש נזילות שבהם תוואי השטח לא מאפשר למצלמה לספק לנו את המידע לו אנו זקוקים בכדי לאתר את הנזילה. כשיש שטחים פתוחים, כשהצנרת ממוקמת עמוק מתחת לפני הקרקע, במקרים כאלה לא ניתן לעשות שימוש במצלמה טרמית. לכן, חשוב לעשות שימוש בכלים נוספים כמו גלי קול, גלאי גז, מצלמות שנכנסות ממש לתוך הצנרת בכדי לאתר נזילות יותר מורכבות.

 

מתי מומלץ לעשות שימוש במצלמה טרמית לאיתור נזילות בתל מונד?

  1. כשיש נזילה בתוך הבית או בקירות החיצוניים – כשמדובר בצנרת שנמצאת מעל פני הקרקע, המצלמה יכולה לשרת אותנו.
  2. כשיש נזילה כתוצאה מכשלי איטום – בגג, בחלונות או בקירות עצמם.
  3. לפני רכישה של נכס – רוכשים דירה או בית בתל מונד? עצרו! חובה לבצע  לפני הרכישה בדיקה ולראות שאין בבית נזילות שיכולות לסבך אתכם ולגרום לכם לעוגמת נפש כבר בחורף הקרוב. הזמינו מומחה לאיתור נזילות.
  4. תוך כדי שיפוץ – כדי לשלב בדיקות לאיתור נזילות תוך כדי שיפוץ מקיף בצנרת כדי לוודא שהצנרת הונחה כמו שצריך ושאין ליקויים.

 

איתור נזילות בתל מונד באמצעות סאונד

איתור נזילות באמצעות סאונד נעשה בעזרת מכשיר הנקרא קורולטור. מה שהמכשיר הזה בעצם עושה הוא להגביר את הרעשים של זרימת המים עד שאפשר להבין בעצם איפה נמצאת הנזילה.

 

איך נדע שזה הזמן לעשות שימוש בגלאי סאונד לאיתור נזילות?

כשמדובר בנזילות באזורים מסחריים או שטחים פתוחים, המצלמה הטרמית לא מספיקה משום שמדובר בתנאי שטח מסובכים. קיים מרחק רב בין פני הקרקע לבין הצינור ששם המים עוברים ואז אי אפשר לזהות שינויי טמפרטורה מה שבעצם גורם לבלימה של המצלמה הטרמית. במצבים כאלה מומלץ לעשות שימוש במכשור המבוסס על אנרגיה של גלי קול, הממפה את תוואי השטח של הצינורות התת קרקעיים ומזהה את מיקומה של הנזילה מתחת לפני השטח. שיטה זו עוזרת לנו להימנע מחפירות מיותרות והרס.

 

איתור נזילות סמויות באמצעות גז

השימוש בגז מתאים במתווי שטח ספציפיים של קרקעות או תשתיות בהם אין אנו יכולים לעשות שימוש לא בטכנולוגיית הסאונד ולא בטכנולוגיית של מצלמה טרמית. מאתגר הגז הוא רגיש במיוחד וזה מתאים בעיקר במערכות מים קטנות וסגורות.

 

איתור נזילות בתל מונד כמה זה עולה?

בפסקה הבאה העוסקת בעלויות של איתור נזילות בתל מונד תוכלו לסנון ולהשוות מחירים בין מגוון עבודות לאיתור נזילות בבית, בדירה או בבית העסק.

  • איתור נזילות מים, תיקון נזילה מהברז והחלפת סיפון – 180-300 ש“ח.
  • איתור נזילות מים, תיקון נזילה באסלה – צינור מים למיעל – 150-270 ש“ח.
  • איתור נזילות מים, תיקון נזילה מהברז החלפת ראש ברז – 140-290 ש“ח.
  • איתור נזילות מים תיקון נזילה מהברז והחלפת זוויות 290-600 ש“ח.
  • איתור נזילות בסיסי – 100-3,000 ש“ח.
  • איתור נזילות בשילוב מכשור מתקדם – 200-5,000 ש“ח

 

זיהיתם סימנים של נזילה? אל תמתינו! קראו למומחה

איתור נזילות בתל מונדהרבה פעמים מדובר בנזילה מאוד פשוטה, אז אינסטלטור המתעסק בנזילות בתוך הבית שמקורן באסלה, בברז או בצנרת הפנימית יכול בהחלט להספיק. אך יש מקרים, בעיקר שמדובר בסימני רטיבות המופיעים על הקירות או התקרה שיש צורך במומחה לאיתור ניזלות. הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא להמתין ולראות מה יקרה עם הרטיבות. ככל שתמתינו יותר זמן, התהליך יהפוך מורכב והנזילה יכולה להחמיר. לכן, כשמדובר במים בתוך המבנה, מחוץ למבנה או בחצר, מומלץ לפנות למומחה כמה שיותר מהר שיאתר את המקור לנזילה ויספק לכם פתרון או המלצה לתיקון.

 

המומחים לאיתור נזילות אינסטלטורים 24/7 יתרונות

  1. איתור נזילות באמצעות מומחים לאיתור נזילות
  2. איתור נזילות באמצעות שימוש בכלים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר
  3. הוצאת דו“ח מפורט עם המלצות לתיקון הנזילה
  4. אופציה לתיקון כבר לאחר האיתור
  5. מחירים מעולים
  6. יחס אישי
  7. זמינות גבוהה
  8. שירות בפריסה ארצית

 

למידע נוסף אודות איתור נזילות, מענה על שאלות ובחירת אינסטלטור המתמחה באיתור נזילות בתל מונד, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!