איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר נוסף שחשוב לשלם

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

איתור נזילותעולם האינסטלציה פשוט כל כך. שום דבר אינו מורכב מאוד. בסה"כ צינורות הפרוסים כדי להעביר מים ממקום למקום. כן, עד כדי כך פשוט. יחד עם זאת, כאשר מתרחשת תקלה בצינורות האלו ומתחילה נזילה, הרי שתיקון וטיפול באינסטלציה, הוא אחד הדברים המורכבים והמאתגרים ביותר שיש וכזה שמצריך את בעלי המקצוע הטובים ביותר שיש. מדוע? אם המזגן מתקלקל או שיש לך בעיית חשמל בבית, אתה קורא לאיש המיזוג או החשמלאי והם ניגשים לתיקון התקלה בצורה ישירה ובלי הפרעות. הם פשוט ניגשים לארון החשמל או ליחידת המיזוג ופועלים ועובדים על החלק החיצוני שלה.

 

אבל כאשר יש בעיית אינסטלציה, למשל נזילה בתוך הבית, בחלק גדול מן המקרים, הנזילה מתרחשת בתוך הקירות, בתקרה שממעל או מתחת לריצוף. אי אפשר להגיע לתקלה בצורה קלה ונגישה. צריך להרוס ולשבור את החלק הבנוי, כדי לחשוף את הצנרת. וכאן בדיוק מגיעה הסיבה לפיה איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר ששווה כל שקל.

 

קצת על נזילות וצרות אחרות

 

רגע לפני שנדבר על איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר ושיטות, ראוי שנבין יותר את מהות הנזילות וכיצד הן נוצרות. יש כמה תצורות נזילה, אשר יכולות לגרום לבעיות לבית ולתשתית שלו. אם נתמקד לרגע בנזילה הפוגעת בקירות הבית וגורמת לרטיבות, עיוות הקיר, קילופי צבע וטיח, עובש וריח טחב, הרי שהיא יכולה לרוב לנבוע מ-3 סיבות: הראשונה היא רטיבות המגיעה מנזילות שמקורן בגשם או לחות אחרת מחוץ לבית. לעיתים, עקב סדקים בקירות הבית או איטום שאינו מספיק טוב, מי הגשמים יחלחלו דרך הקירות ויעשו נזקים רבים לקירות. במקרה זה, עליכם לפנות לאיש איטום כדי שיפתור את הבעיה.

 

המקרה השני הוא נזילה, אך ממקור גלוי. למשל מחיבורי הברז, מצנרת חיצונית, מהניאגרה וכד'. כאן, ניתן לראות לרוב את הנזילה מתרחשת בעין ולפיכך הטיפול בה יכול להיות פשוט יחסית. תוכלו לנסות לתקן בעצמכם, אם אתם מוכשרים או להזמין אינסטלאטור רגיל.

 

המקרה השלישי הוא הסבוך מכולם. זהו פיצוץ או נזילה מתוך הצנרת הסמויה. זו שנמצאת ומזדחלת לכל אורך ורוחב הדירה באמצעות צינורות המוטמנים בתקרה, בקירות או ברצפה. אי אפשר לראות את הצינורות ואי אפשר להגיע אליהם. לעיתים, הנזילה בכלל לא תגיע מצינורות שלכם אלא מצינורות השכנים ואתם רק תחוו את מימד הרטיבות, שעה שהמים נקווים דווקא בחלק הדירה שלכם. במקרה כזה, תגלו שאיתור נזילות במצלמה טרמית מחיר ששווה לשלם.

 

 

אי אפשר לאתר נזילות בשיטות של פעם

 

קודם כל אפשר. השאלה היא, האם זה משתלם? התשובה אגב- ממש לא. ונסביר: בעבר, כאשר הייתה נזילה בצנרת סמויה, היה מגיע האינסטלאטור ומנסה לאתר אותה על סמך ניסיונו והבנתו בתצורות של צנרת ביתית. כמובן ולא כל הצנרות דומות ובכל בית ממופות ומונחות הצנרות בצורה אחרת. בנוסף, האינסטלאטור לא היה יכול לדעת מהו מקור הנזילה. מאיפה בדיוק המים נובעים, במקום שבו הם היו צריכים להישאר בצינור ללא הוא נסדק או השתחרר.

 

הרי אם הוא לא יגיע למקור הנזילה, לא תועיל העובדה שיצליח לחשוף את הצינור, למשל באמצע המטבח. הוא צריך להחליף את החלק המהווה את הבעיה. מה שהיה האינסטלאטור מתחיל לעשות הוא "ניסוי וטעייה". הוא היה לנסות וטועה הרבה. מתחיל לרסק את הקיר או הרצפות ומחפש לאט לאט את מקור הבעיה. אם התמזל מזלו זה לקח לו כשעה, אם התמזל מזלו פחות, זה יכל לקחת גם יום. לצערכם, מה שבטוח הוא שהמזל שלכם לא שפר. כדי למצוא את הבעיה היה צריך האינסטלאטור לשבור קירות, לנתץ מרצפות ולחפור בלי סוף. הנזק היה עצום, כמו שהוא מיותר. ועוד לא דברנו על עלות החזרת ובינוי כל הקירות והרצפות מחדש.

 

איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר ופתרון

 

ובדיוק בנקודה כואבת זו, הגיעה המצלמה הטרמית וגרמה ללקוחות בכל העולם להשמיע אנחת רווחה. המצלמה הטרמית, שהשימושים הקודמים שלה מגיעים מתחום הרפואה ושימושי חילוץ, איתור והצלה, משתמשת בטכנולוגיה ייחודית של קרני אינפרה אדום ומאפשרת לנו פשוטו כמשמעו לראות דרך דברים. בניגוד למצלמה רגילה אשר מראה לנו תמונה ויזואלית המבוססת על אור, המצלמה הטרמית מעניקה לנו ויזואליה המבוססת על טמפרטורות.

 

לכל דבר יש את הטמפרטורה הייחודית לו. במצלמות טרמיות בשימוש הצבא, ניתן לזהות למשל פעילות של אדם המתקרב בלילה לפי חום גופו הבוהק מול החום הפחות של עצמים קרים יותר כמו הקרקע, האבנים וכד'. כך גם כאשר באים להשתמש באותה הטכנולוגיה במצלמה טרמית לאיתור נזילות. כיוון המצלמה, למשל על הרצפה, תיתן תמונה טרמוגרפית של העולם שמתחת לפני השטח, שאיננו יכולים לראות בעין. עצמים ופריטים קרים יותר יסומנו בצבעים הכהים שחור  – כחול –סגול – ירוק והפריטים החמים יותר בצבעי צהוב – חום –אדמדמים.

 

על מסך המצלמה האחוז ביד האינסטלאטור ניתן יהיה לראות היכן יש נזילה בדיוק. מים או לחות, הרבה יותר קרים מאשר צבע הסביבה שלהם ולכן הם יבלטו בצבעים כחולים למשל על רקע הסביבה שתצבע בצהוב. כך ניתן להגיע לדיוק של סנטימטרים בהצבעה על הנזילה עצמה. בנוסף, ניתן ממש לראות את כל פריסת הצינורות מתחת לחלק הבנוי, את ההסתעפויות השונות, את החלוקות וכד' ובכך להעניק תמונת מבט רחבה יותר שמסייעת לפתרון.

 

איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר שלא משלמים לכל אחד

 

איתור נזילותחשוב להבין, לרכוש מצלמה טרמית, על אף מחירה הגבוה, כל אחד יכול. גם להחזיק ולהעביר מצלמה כל אחד יכול לבצע. וכן, גם לראות את מה שמופיע על גבי הצג. אבל לפרש נכון את התמונה הנגלית לעיין, לקרוא את הפרמטרים המופיעים על גבי המצלמה וכן להבין בדיוק להיכן צריך לגשת ולבצע את החפירה, מתוך תכנון והבנה מלאים – את זה עושים רק המומחים.

 

נחשוב רגע, הרי מטרתנו הראשונה היא לתקן את התקלה אבל לא נרצה לעשות זאת במחיר כבד של נזק לא לצורך, בדמות שבירת רצפות, קירות, קדיחות וכד' ללא הצדקה. אם האינסטלאטור לא יודע לפרש את התמונות שנגלות לעיניו או שאינו יודע לאתר במדויק את הנזילה באמצעות הפעלה נכונה של המצלמה הטרמית, לא הועלנו כלום ושוב נעשה פעולות הריסה שלא לצורך. מטרתה של איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית מחיר שלא נצטרך לשלם לחינם אלא שנוכל להרוויח מהשימוש בה.

 

על מה חשוב לשים דגש?

אם כך יש לזכור. לא כולם יודעים או מומחים בשימוש , קריאה ופעילות יעילה עם מצלמה טרמית ולא כולם יודעים להפיק דו"ח מפורט, העושה שימוש בנתונים העולים מן הסרטונים מהמצלמה. חמור מכך, יש אינסטלאטורים המעדיפים שלא לעשות שימוש במצלמה טרמית כלל. הרי מה אכפת להם להרוויח עוד שעות עבודה ועוד כסף. אתם מנגד, תרגישו את זה עמוק בכיס.

 

מנגד, יש מאתרי נזילות שהם לא אינסטלאטורים. כשמבקשים מכם לשלם על איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר הוא רק על הבדיקה והאיתור עצמם. זה לא כולל עבודה על טיפול בבעיה עצמה. מכאן גם נובעת החשיבות של שימוש באינסטלאטורים שהם אנשי מקצוע מיומנים בשימוש במצלמה טרמית. עבור צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר שגם אם הוא גבוה יחסית, הוא עשוי לחסוך לכם הוצאות גדולות הרבה יותר בהמשך אם הוא נעשה בידיים מהימנות.

 

אינסטלטורים מומלצים 24/7 הינה חברת אינסטלאטורים מומחים בעלי ניסיון מקצועי רב באיתור נזילות במצלמה טרמית מחיר נוח ומשתלם. אנחנו לא רק מאתרים. אנחנו גם מטפלים ברמה הגבוהה ביותר בבעיה ובזמינות מידית. נשמח לעמוד גם לרשותכם.

גילוי רטיבות
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!