איתור נזילות מים בעזרת מצלמת ביוב

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

איתור נזילות מים בעזרת מצלמת ביובלעיתים רבות אנו חווים כשל במערכת הביוב שלנו וכתוצאה מכך נגרמת נזילה כאשר הדבר קורה לרוב עקב עייפות החומר של צינור הביוב שעבד שנים רבות. ישנם מגוון רב ל דרכים לאתר את הנזילה, דבר שלא היה פשוט בעבר וגם מספר דרכים לתקן אותה באופן נקודתי מבלי לגרום ליותר מידי בלאגן והרס ברחוב בו מוחלפת צנרת הביוב אבל על מנת לעשות זאת בצורה נקודתית וכירורגית יש לבצע בדיקה מקדימה.

 

אותה בדיקה מקדימה היא למעשה צילום של צינור הביוב על מנת לקבל תמונה טובה יותר מבפנים היכן בדיוק נמצאת הנזילה בביוב שלנו.

 

מה הסיבות שבגינן נגרמות נזילות בצינור

הסיבה המרכזית שבגינה קורות נזילות היא עייפות החומר של הצינור שכן מדובר בצינור שמשרת את כל דייר הבניין ולעיתים דיירי השכונה ועובד באינטנסיביות רבה ולכן הדבר טבעי מאוד שלאחר מספר שנים יהיו סדקים בצינור שיגרמו לנזילות.

 

סיבה נוספת שבגינה נגמרות נזילות רבות היא היווצרות של שורדים שחודרים לתוך הצינור. בחלק מן המקרים הדבר יגרום לסתימה שתתחיל להיווצר ותסתום את הביוב כליל על השנים אך במקרים אחרים היא גם עלולה לגרום לסדק קטן בצינור שעלולה לגרור לנזילה של צינור הביוב.

 

כיצד מתבצעות איתור נזילות מים בעזרת מצלמת ביוב?

אז כפי שציינו קודם לכן איתור הנזילה מתבצע באמצעות צילום צינור הביוב כאשר קודם כל יש לבצע הכנה מקדימה לצינור. במסגרת ההכנה לצילום יבקשו קבלנים רבים לבצע שטיפה של צינור הביוב לפני הצילום שלו על מנת לקבל תמונה ברורה יותר של הנעשה בתוך הצינור.

 

לאחר השטיפה של הצינור ניתן יהיה להזמין את מצלמת הביוב שתיתן לנו תמונה מדוייקת היכן נמצאת הנזילה לאורך קו הביוב שלנו. אנחנו בדן ביוב מתמחים באיתור נזילות באמצעות צילום צנרת הביוב שלכם ונותנים לכם ניתוח מדוייק של המיקום בצינור בו יש לבצע את התיקון של הנזילה. לאחר הצילום נוכל לעזור לכם להחליט אם ביכולתכם לבצע תיקון אל הרס לצנרת שלכם על ידי החדרת שרוול לצנרת לאיזור בו קיימת הנזילה או עליכם לבצע טיפול מעמיק יותר ולבצע החלפה של צינור הצנרת שלכם שיגרור הרמה של המדרכה או הכביש וחפירות בכדי להחליף את הצינור.

מחיר של איתור נזילות מים בעזרת מצלמת ביוב

המחיר הצילום של הצנרת נע בהתאם לסוג העבודה. המורכבות שלה ואורך הצינור אותו נצטרך לצלם אך ככל עלות הצילום נעה בין 600 ש״ח לבין 1200 ש״ח. מעבר לעלות הצילום בחלק מהמקרים תידרשו ככל הנראה לבצע שטיפה של הצנרת כפי שציינו קודם לכן על מנת לקבל תמונה טובה יותר. העלות של שטיפת קו הביוב תעלה לכם בין 600 ש״ח ל- 800 ש״ח והיא תתבצע על ידי ביובית. אנחנו בדן ביוב נשמח לייעץ ולסייע לכם בכל הקשור לצילום צנרת הביוב שלכם.

איתור נזילות ב{HEBROW} מחיר
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!