איתור נזילות מים מחיר, דרישות ותוצאות

בעלי מקצוע מומלצים!במחירים שאסור לפספס!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

איתור נזילות מים מחיר

נזילות מים בתוך מבנה הן דבר שאנחנו לא מאחלים גם לשונאים שלנו. עם נזילות בגינה או בשטח הסמוך לבית עוד אפשר להסתדר. לרוב הנזק לא גדול מידי וגם סידור הנזילה אינו גורם לנזק גדול מידי בעצמו. אבל בתוך הבית, הסיפור שונה לחלוטין. רוב הצנרת שלנו בבית, אינה גלויה. אנחנו רואים רק את הקצוות שלה, בדרך כלל בנקודת השירות כמו הברזים והצינורות החשופים המגיעים אליהם. אבל מתחת לפני השטח והריצוף, בתוך הקירות ואפילו בתקרה, ישנה מערכת מסועפת של צינורות המעבירות את המים לנקודת הקצה.

 

כאשר, באיזשהו מקום, לאורך עשרות או מאות המטרים של הצינורות והחיבורים שלהם, נוצרת בעיה ובעקבותיה נזילה – אנחנו בבעיה. למה? משום, שקשה לנו לראות את הבעיה וקשה לנו עוד יותר למקם אותה ולהגיע אליה. הצינורות מוסווים מאיתנו אבל המים המחלחלים בתוך הקירות והרצפות גורמים נזקים אדירים לתשתית ולמבנה. לכן קיימת טכנולוגית איתור נזילות מים. לטכנולוגיית איתור נזילות מים מחיר נוסף שיש לשלם, אבל הוא שווה כל שקל.

 

מה הסיפור, אני רואה את הרטיבות?

קודם כל, התמזל מזלך. אתה רואה את הרטיבות ומשוכנע שאתה יודע איפה הבעיה. עוד נבחן נקודה זו. אבל לפני כן, נדגיש כי ברוב המקרים, במידה ואתה רואה את הרטיבות או העובש, זה אחרי שבמשך זמן רב המים חלחלו וזרמו בתוך הקיר. מה שאתה רואה כרגע, זה רק כאשר הם יוצאים החוצה. בחלק אחר של המקרים, יתכן ולא תראה כתם בכלל והנזק הנעשה בתוך הקיר או מתחת לרצפות, הולך ומתפשט. לעיתים, הכתם המסגיר יהיה מכוסה בוילון, מאחורי ארון,מאחורי הכלים הסינטריים ועוד.

 

הניסיון מראה שמירב אלו שיש להם נזילה רצינית בבית, מזהים את הנזילה לא בכוחות עצמם. מי עוזר להם? ובכן, תאגידי המים. אלו ששולחים לכם את חשבון הים מידי תקופה. אם אתם פותחים את חשבון המים ומגלים שם עלות מופרזת, כמויות קוב מים לא הגיוניות וכד' – יתכן מאוד ויש לכם נזילה. כאשר יש נזילה, המים, גם אם בטפטוף איטי, ממשיכים לזרום כל הזמן והחשבון טופח במצטבר.

 

אבל, הנה, אני רואה את הרטיבות. זה ברור.

 

אז ראית את הרטיבות. בברור. אבל אין לך שום דרך לדעת באמת, ששם נמצא מקור הבעיה ויש הבדל משמעותי בין מקור הבעיה לסימן שלה. נמשיל את זה רגע לכאב בטן למשל. הכאב חזק וברור והוא מהבטן, אבל האם ניתן לדעת מאיזה איבר בבטן הוא מגיע? האם הכאב בכלל מושפע מהאגן או מהגב? הרי לא יתכן שרופא יקבע את מהות הבעיה בלי לערוך צילום ולהבין בדיוק מהיכן מגיעה הבעיה. הטיפול בכאב ובסימפטומים חשובים אך חשוב יותר הטיפול במקור הגורם לסימפטומים.

 

גם בנזילות הדבר דומה. יתכן ואתה רואה את הנזילה אבל מה שאתה רואה זה רק הסימפטום – הכתם. אבל מאוד סביר והכתם או הרטיבות מעידים על פיצוץ בצנרת או שחרור חיבור מסויי שמוביל לנזילה הרחק משם. המים זולגים במקום אחד אבל נוזלים וגולשים לאורך הצינורות ובתוך הקיר עד התפרצותם במקום אחר. וגם כאן, כמו אצל הרופא, נעשה שימוש בצילום לאיתור. כך שלתהליך איתור נזילות מים מחיר נוסף שיש לשלם אבל הוא הכרחי.

 

 

למה איתור נזילות הוא הכרחי?

אם אמרנו שהרטיבות הפורצת החוצה אינה בהכרח המקום בו יש את הנזילה או שיש לנו שטח עצום בקיר שיש בו כתם רטיבות עובש או קילופים ופיצוצים בטיח ובצבע, הרי שנדרש לדעת בדיוק איפה הנזילה, באמצעים מיוחדים. שאם לא כן, נצטרך לחפש אותה בעצמנו, בשיטה הישנה, הבזבזנית והיקרה.

 

בשיטה זו אנו מתכוונים לשיטת הרס המבנה. חציבה, פירוק, קדיחה, הרמת רצפות וכל אותם הדברים שאחרי שבירתם, צריך גם לתקנם ולהחזירם למקומם. אם אנחנו חוצבים ושוברים את הקיר ומגלים שהנזילה היא לא במקום הרטיבות, לא יעזור כלום אם ננקה את הרטיבות שם – הנזילה לא תפסק. לכן צריך לחפש את הנזילה ובעלי מקצוע לא מיומנים, ימשיכו להרוס ולהרוס, לעיתים "להרים" חצי בית או לרסק קירות רבים, עד שיגיעו לנזילה.

 

המשמעות של זה, היא הרבה מאוד כסף, בלאגן, לכלוך ובזבוז זמן. הרבה מאוד כסף על עבודתו של בעל המקצוע (עבודה פיזית קשה) בשבירת החלקים הבנויים וחשיפת המקום הבעייתי האמיתי. הרבה מאוד כסף, יוצא אחר כך על התיקונים, כדי להחזיר הכל למקומו (ברוב המקרים, למשל בריצוף, אי אפשר להחזיר מרצפות מרוסקות ולא תמיד יש בכלל מרצפות מיותרות מאותה הצורה והצבע) בנוסף על כל עבודות השיפוץ הכרוכות בכך. הלכלוך ישלוט והקדיחות הרבות ושבירות הקיר ללא הצורך- יביאו עימם נזק נוסף. שלא לדבר על הזמן הרב שאיתור הנזילה יקח וכידוע, זמן שווה כסף. לכן, לטכנולוגיית איתור נזילות מים מחיר כספי, אך הוא הרבה יותר משתלם מכל החלופות.

 

באיתור נזילות מסודר לא צריך לשבור?

לשבור צריך. אין מה לעשות כאשר מדובר בצנרת שעוברת בתוך הקיר או מתחת לרצפות. אבל וזה אבל גדול, איתור נזילות מקצועי- יכול לגרום לך להתמקד, בדיוק בשטח המצומצם והמדויק שבו הבעיה נמצאת ולא לפרק את חצי הבית. איך זה נעשה? באמצעות מצלמה טרמית, העושה שימוש בטכנולוגיית אינפרה אדום, ויכולה להבדיל בין עצמים דוממים לדברים שזזים (ונוזלים) בשל התנועתיות שלהם, המשפיעה על הבדלי הטמפרטורה.

 

המצלמה, מציגה על המסך המיוחד כתמי חום, המאתרים וממפים במדויק היכן יש פיצוץ. תחשבו על סוג של עיני רנטגן, שהיו עוזרים לכם לראות מתחת לרצפות ולתוך הקירות. אז פה זה לא רנטגן אלא מאפיינים טרמיים, אבל התוצאה דומה. ניתן להצביע על הבעיה ומקומה- במדויק. אם המצלמה מצביעה על נקודה מסוימת, בעל המקצוע יכול לחצוב רק בנקודה זו ולסדר את הבעיה. כל הלכלוך, ההוצאות הכספיות ונזקי התיקונים- נחסכים מה שהופך את איתור נזילות מים מחיר ששווה הכל.

 

איתור נזילות מים מחיר ואופציות

איתור נזילות מים מחירעוד טרם המחיר, נבין משהו עקרוני. לרוב, איתור נזילות נעשה בנפרד. הוא כולל את איתור הבעיה, מיפוי הצנרת הביתית, באזור הבעיה (לא בכל הבית), איתור רטיבויות נוספות וכתיבת דו"ח עם הצעות לפתרון. יחד עם זאת, הוא אינו פותר את הבעיה. הוא משאיר אותה לאינסטלאטור. לכן איתור נזילות מים מחיר אינו כולל את התיקון עצמו. יחד עם זאת, ישנן חברות שמומחי איתור הנזילות הם גם אינסטלאטורים מומחים במקצועם והם גם מאתרים את הנזילות וגם מתקנים.

 

מחיר איתור נזילות לבדו, עומד על החל מ-1000 ₪ ומושפע מעט מגודל הבית, היקף האיתור הנדרש ואמצעים נוספים שיתכן ויצטרכו להיות בשימוש. זהו אכן סכום לא מבוטל אבל חשבו כמה כסף הוא חוסך לכם. הוא חוסך שבירה של קירות ואריחים שלא לצורך, שאח"כ יש גם עלות בתיקונם או בהרכבתם מחדש וכן שעות עבודה רבות של האינסטלאטור, שכן הוא יודע בדיוק היכן לבצע את העבודה וחוסך זמן רב. בסופו של דבר איתור נזילות מחיר בתוספת עבודה, משתלם הרבה יותר מאיתור הנזילה "על עיוור".

 

אינסטלטורים מומלצים 24/7 הינה חברת אינסטלאטורים מנוסים ומיומנים, העושים שימוש במצלמות טרמיות לצורך איתור נזילות ותיקונם באותו הרגע. ברשותנו ציוד מתקדם וחדשני כך שפתרון הבעיה באמצעות איתור נזילות מים מחיר משתלם וחסכוני במיוחד.

 

freepik
שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
אינסטלטורים מומלצים
אינסטלטורים מומלצים

בחברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 תוכלו למצוא קבלני אינסטלציה רשומים, אותם תוכלו להזמין לצורך ביצוע פרויקטי אינסטלציה נרחבים כדוגמת תכנון מערך צנרת, תכנון מערכת ביוב, תכנון משאבות ומערכות מים במבנים רבי קומות ובסיטואציות אחרות וכמובן לכל משימה מקצועית, שדורשת מעורבות של קבלן אינסטלציה מוסמך ומורשה.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!